نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

خدا را فراموش نکنید

دکتر احمدی نژاد از مناظرهها سربلند بیرون آمد، خدا را شکر! رقیبان با فحاشی و توهین و افترا ثابت کردند که مرد میدان ریاست جمهوری نیستند، خدا را شکر! هنوز یک فرصت دیگر برای دکتر باقی است و می‌تواند باز هم بر اختلاف فاحش آرای خودش با رقبا بیفزاید، خدا را شکر! نظرسنجی‌های واقعی اقبال حدود 70درصدی مردم را به دکتر نشان می‌دهد، اما نباید مغرور شد.

مؤثری غیر خداوند نیست و قلوب مردم در ید قدرت حق جلّ و علی است. زیاد نماز بخوانید و استغاثه کنید و عاجزانه عزت اسلام و مسلمین و پیروزی دکتر احمدی نژاد را از خدا بخواهید. زیارت عاشورا و حدیث کسا، دعای توسل در شام سه شنبه و توسل به حضرت حجت(ع) و دعای کمیل در شب جمعه و اصرار به درگاه حضرت حق را فراموش نکنید. به یاری خداوند قادر متعال، پیروزی از آن دکتر احمدی نژاد است.

دعا بفرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 20 خرداد 1388 ساعت 20:37

اری دعا میکنم ریشه دروغ و دروغ گو از خاک گلگون وطن کنده شود
دعا میکنم شرافت و صداقت در رگهای دولت مردان کشورم جاری شود

دعا میکنم چشمم به جمال نورانی منجی روشن شود تا هاله نور را درک کنم

دعا میکنم عزت ملی را تجربه کنم

دعا میکنم ....

من هم دعا می کنم که ریشه منافقین و مافیا خشک شود تا دزدان و غارتگران و فاسدان، به مرد بزرگ، رئیس جمهور مکتبی ارزشی و توانای کشورمان وقیحانه و رذلانه تهمت دروغ نزنند.

همچنین امیدوارم ریشه جهل خشکیده شود تا بخشی از مردم فریب جنگ روانی دشمن و منافقین را نخورد و به خادم خود توهین نکنند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد