نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

پیام مقام معظم رهبری به هاشمی رفسنجانی

اشاره: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین نظام اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، ضمن بیانات ارزشمندی در باره بعثت حضرت ختمی مرتبت(ص)، در خصوص مسائل روز و هشدار به نخبگان مواردی را متذکر شدند که آگاهان سیاسی این بخش از بیانات معظم له را پیام به آقای هاشمی رفسنجانی تفسیر میکنند. رهبر معظم انقلاب در این بخش تأکید کردند که نخبگان در معرض امتحان عظیمی قرار دارند و مردود شدن در این امتحان به سقوط منجر خواهد شد. ایشان با پرهیز دادن از سیاست بازیها، از آقای هاشمی رفسنجانی خواستند که خرد را معیار قرار بدهد. معظم له شاخص خرد را بندگی خداوند دانستند. این بخش از سخنان مقام معظم رهبری، خواندنی و عبرت آموز است.   

 

  

رهبر معظم انقلاب  

 

 

هر کسى امروز جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنى سوق بدهد، از نظر عامه‏‌ى ملت ایران انسان منفورى است؛ هر که می‏خواهد باشد. هر هدفى را که این ملت بخواهد به آن برسد، در سایه‏ى آرامش و امنیت خواهد رسید. وقتى امنیت بود، تحصیل هم هست، علم هم هست، پیش‏رفت هم هست، صنعت هم هست، ثروت هم هست، آسایش گوناگون هم هست، عبادت هم هست؛ دنیا و آخرت در سایه‏ى امنیت وجود دارد. وقتى ناامنى ایجاد شد، همه‏ى اینها مخدوش میشود. به هم زدن امنیت یک ملت بزرگترین گناهى است که ممکن است کسى مرتکب بشود. این را البته آن کسى که مأمور است، مزدور است، او که حرف گوش نمیکند؛ خطاب ما به او نیست؛ خطاب ما به نخبگان است. آحاد ملت هم هوشیارند؛ نخبگان ما هوشیار باشند. 

   

نخبگان بدانند هر حرفى، هر اقدامى، هر تحلیلى که به آنها [مزدوران دشمن] کمک بکند، این حرکت در مسیر خلاف ملت است. همه‏‌ى ما خیلى باید مراقب باشیم؛ خیلى باید مراقب باشیم: مراقب حرف زدن، مراقب موضع‏گیرى کردن، مراقب گفتن‏ها، مراقب نگفتن‏ها. یک چیزهائى را باید گفت؛ اگر نگفتیم، به آن وظیفه عمل نکرده‏ایم. یک چیزهائى را باید بر زبان نیاورد، باید نگفت؛ اگر گفتیم، برخلاف وظیفه عمل کرده‏ایم. نخبگان سر جلسه‏ى امتحان اند؛ امتحان عظیمى است. در این امتحان، مردود شدن، رفوزه شدن، فقط این نیست که ما یک سال عقب بیفتیم؛ سقوط است. اگر بخواهیم به این معنا دچار نشویم، راهش این است که خرد را، که انسان را به عبودیت دعوت می‏کند، معیار و ملاک قرار بدهیم؛ شاخص قرار بدهیم.  

 

 عقل، این سیاسی‏بازى‏ها و سیاسى‏کارى‏هاى متعارف نیست؛ اینها خلاف عقل است. «العقل ما عبد به الرّحمن و اکتسب به الجنان»۱؛ عقل این است که انسان را به راه راست هدایت میکند. اشتباه می‏کنند آن کسانى که خیال میکنند با سیاسى‏کارى، عقلائى عمل میکنند؛ نه، عقل آن چیزى است که راه عبادت خدا را هموار می‏کند. شاخصش هم براى ما، بین خودمان و خدا، این است که نگاه کنیم ببینیم در بیان این حرف اخلاص داریم یا نه؟ به فکر خداییم یا نه؟ من دارم براى خاطر خدا، رضاى خدا حرف میزنم یا براى خاطر جلب توجه شما دارم حرف میزنم؟ براى خاطر خداست یا براى خاطر دل مستمع و غیر مستمع است؟ معیارش این است. به خودمان مراجعه کنیم؛ اقضى القضات نسبت به انسان، خودِ انسان است. خودمان را فریب ندهیم؛ بفهمیم چه کار می‏کنیم؛ بفهمیم چه می‏گوییم [و] چه حرکتى می‏کنیم.  

  

پاورقی: ۱- کافى، ج 1، ص 11.

کارگزاران: میرحسین به جای حزب جبهه تشکیل دهد

سخنگوی حزب کارگزاران تشکیل حزب از سوی میرحسین موسوی را دشوار دانست و از وی خواست بیشتر به دنبال تشکیل یک جبهه باشد تا حزب.

حسین مرعشی که پس از شکست سنگین افراطیون مدعی اصلاح طلبی در انتخابات، کمتر در عرصه رسانهای آفتابی می‌شود، به خبرگزاری ایلنا گفت: جمعی که پشت سر موسوی هستند عملا قدرت تشکیل یک جبهه سیاسی را دارند تا یک حزب سیاسی. موسوی بهتر است هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ سیاسی یک جبهه سیاسی تشکیل دهد.

منتفی دانستن تشکیل حزب و دعوت موسوی به تشکیل جبهه از سوی سخنگوی کارگزاران، از آن جهت قابل تأمل است که حامیان سیاسی وی را طیفی متنوع از احزاب سیاسی، برخی گروهکهای ضدانقلاب، مدعیان خط امام و دشمنان آشکار خط امام و سلایق اقتصادی- فکری کاملا متضاد تشکیل می‌دهند که در عمل امکان ایجاد حزب با حضور آنها وجود ندارد. برخی از این مدعیان حمایت از موسوی، صراحتاً مخالفت خود را با جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی ‌و قانون اساسی اعلام داشته و صرفا برای مخالف خوانی با نظام اسلامی ‌و رئیس جمهور اصولگرا پشت سر موسوی قرار گرفتهاند.

سخنگوی کارگزاران که زمانی حزب متبوع خود را لیبرال- دموکرات خوانده بود احتمالاً با توجه به همین تعارض‌های اساسی است که از موسوی می‌خواهد به جای حزب، دنبال تشکیل جبهه باشد چرا که رفتن به سراغ حزب (در واقع شفافیت سیاسی و اعتقادی و گفتمانی) آغاز از هم پاشیدن روند ایجاد جبهه اپوزیسیون است. حزب کارگزاران از یک سال پیش نیز به هنگام ورود به بحث انتخابات دنبال جبهه و ائتلاف فراگیر حتی با یارگیری از میان اصولگرایان در پوشش دولت ائتلافی و عبور از احمدی نژاد بود که در خواسته خود ناکام ماند و سرانجام تصمیم گرفت ضمن تقسیم کار، به حمایت از موسوی و کروبی (با حضور عناصری مثل کرباسچی و نجفی) بپردازد، هر چند که کفه حمایت به نفع موسوی سنگینتر بود اما با این وجود تلاش شد از ظرفیت!های کروبی هم برای معارضه با نظام و قانون اساسی استفاده شود.

شایان ذکر است که در جریان القای تقلب در انتخابات و اغتشاشات خیابانی پس از آن، برخی از عناصر کارگزاران نظیر محمد عطریانفر، هدایت آقایی و جهانبخش خانجانی بازداشت شدهاند.

اغتشاشگران را شناسایی کنید (فهرست دوم)

به یاری خدا و با همکاری امت حزب الله تعداد قابل توجهی از متجاوزین به امنیت و جان و مال مردم دست‌گیر شده‌اند. از امت حزب الله و تمامی ایرانیان آزاده از هر طیف و سلیقه‌ی سیاسی انتظار می‌رود هر گونه مشخصاتی از افراد زیر دارند، از طریق این وبلاگ به اطلاع مرکز جرایم سازمان یافته برسانند. همچنین اطلاعات و اخبار و عکس و فیلم‌های شما کمک می‌کند تا اغتشاشگران سریع‌تر به دست قانون سپرده شوند. گزارش شما از وبلاگ‌ها و سایت‌های اینترنتی که به تحریک و آشوب طلبی می‌پردازند نیز مفید خواهد بود. 

 

برای دیدن عکسها در اندازه بزرگ، روی عکسها کلیک کنید.

 

                   

                       شماره ۲۹                   شماره ۳۰                         شماره ۳۱     

 

 

                 

                      شماره ۳۲               شماره ۳۳                    شماره ۳۴ 

 

                 

                       شماره ۳۵                      شماره ۳۶                   شماره۳۷
  
                  
                        شماره ۳۸                      شماره ۳۹                      شماره ۴۰ 
 
                  
                     شماره ۴۱                  شماره ۴۲                  شماره۴۳
  
                  
                     شماره ۴۴                       شماره ۴۵                      شماره ۴۶
  
                  
                          شماره ۴۷                       شماره ۴۸                    شماره ۴۹    
 
                  
                     شماره ۵۰                   شماره ۵۱                       شماره ۵۲ 
 
                  
                   شماره ۵۳                   شماره ۵۴              شماره ۵۵    
 
                  
                       شماره ۵۶                 شماره ۵۷                 شماره ۵۸ 
 
                  
                         شماره ۵۹                 شماره ۶۰             شماره ۶۱    
                  
                        شماره ۶۲                  شماره ۶۳                  شماره ۶۴    
 
                   
                         شماره ۶۵                 شماره ۶۶                      شماره ۶۷  
 
                  
                        شماره ۶۸                    شماره ۶۹               شماره ۷۰ 
 
                  
                       شماره ۷۱                     شماره ۷۲                   شماره ۷۳ 
 
                                                    
                                                    شماره ۷۴

آقای چیز منافق از آب درآمد

 لینکهای کمکی برای دیدن تصویر [1 + 2

  

میرحسین موسوی در کسوت نفاق 

  

 

کلمات کلیدی: میرحسین موسوی ، انتخابات دهم ، اغتشاش ، آشوب ، نفاق ، انگلستان ، انقلاب مخملی ، رنگین ، موج سبز ، خائن

اغتشاشگران را شناسایی کنید

کسانی که آرزوی انقلاب مخملی را در سر داشتند طی روزهای گذشته با ایجاد آشوب و ناامنی تعدادی از هم‌وطنانمان را به شهادت رساندند و شماری دیگر را با بی‌رحمی هر چه تمام‌تر مجروح کردند. قصاوت قلب و بی‌رحمی منافقین، مثال‌زدنی و نشان از سازمان یافتگی عوامل آشوب داشت. کسانی که دوره دیده بودند تا به ضرب و شتم و کشتار مردم و نیروهای ضامن امنیت و آرامش کشور بپردازند. کسانی که با سیم چین انگشت مردم را – شاید به دلیل عصبانیت از رأی دادن ایشان – قطع می‌کردند و یا با انگشت چشمان و بینی بسیجیان را می‌دریدند.

 

همچنین متأسفانه در روزهای اخیر شاهد تلاش حداکثری و مخرب منافقین ، سلطنت‌طلبان و گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور هستیم که جز برهم زدن امنیت اجتماعی جامعه، هدف دیگری ندارند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر حربه‌ای، حتی اقدامات تروریستی و ضربه زدن به مال و جان مردم برای ایجاد اغتشاش و نارضایتی استفاده می‌کنند.

 

بنا به اعلام مرکز بررسی جرائم سازمان یافته، آنچه در اینجا مشاهده می کنید عکس تعدادی از عوامل بی رحم آشوب‌های اخیر است که در سایت ها منتشر شده است. هر گونه اطلاعات ناقص یا کامل شما به شناسایی و دست‌گیری ایشان و اجرای عدالت کمک خواهد نمود. 

  

گفتنی است، تصاویر متنوع منتشر نشده‌ای از عاملان ناامنی و آشوب در دست است که در صورت به نتیجه نرسیدن تحقیقات، به منظور کمک گرفتن از هم وطنان، در آینده منتشر خواهد شد.

 

 لذا بدین وسیله از تمامی شما انتظار می‌رود در صورتی که هر گونه مشخصاتی از عکس های ذیل و همچنین هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، مقاله، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش‌طلب (از هر گروه و صنف) که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت های مخرب می‌نمایند دارید، از طریق این وبلاگ به اطلاع مرکز بررسی جرائم سازمان یافته برسانید. 

 

 در صورتی که عکس ها باز نمی شوند و گزینه ی show picture هم اثربخش نیست، لطفا از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک کمکی برای مشاهده تک تک عکس ها  [لینک]

. 

    

              ۱                                    ۲                                   ۳ 

 

   

              ۴                                     ۵                                     ۶ 

 

   

                ۷                                        ۸                                ۹ 

 

   

    ۱۰(ترک موتور)                         ۱۱                                     ۱۲ 

 

   

                 ۱۳                               ۱۴                                     ۱۵ 

 

   

                    ۱۶                                 ۱۷                               ۱۸

 

   

                  ۱۹                           ۲۰                       ۲۱

 

   

               ۲۲                            ۲۳                             ۲۴

 

   

                    ۲۵                                   ۲۶                               ۲۷

 

 

             ۲۸

امام خمینی(ره): احمدی نژاد باید سیلی بخورد

امام خمینی(ره)

الآن وقتى که شما قیام کنید و ببینند که شما قیام کردید بر ضد تمام مقدسات آنها- مقدسات آنها چى است؟ دنیاست. مى‏خواهد نفوذ پیدا کند، نمى‏گذارید. آن مقدساتش بوده، شما بر ضد مقدسات آنها قیام کرده‏اید. مى‏خواهد او جمع‏آورى مال بکند، شما به ضدش قیام کرده‏اید؛ مال حرام را مى‏گویید نباید جمع کند- هر چه آنها مقدس مى‏دانند، چون مربوط به دنیاست، شما هم مکتب‌تان اقتضا کرده است که مقابل آنها بایستید؛ و باید سیلى بخورید، چاره‏اى نیست. باید همه سیلى بخوریم. این سیلى‏اى است که اسلام دارد مى‏خورد.

و بحمد اللَّه، الآن برق این مسائل در همه جاى دنیا جلوه کرده است و هر چه مى‏خواهند داد و فریاد بزنند. رسانه‏هاى گروهى و امریکا و هرجا بخواهند هر چه داد و فریاد بکنند و هر چه غلط کارى بکنند، فایده ندارد. همین کار خلافى که در مکه کردند، این کار الآن در همه جاى دنیا موجش برآمده است، لکن رادیو اسرائیل البته با ما باید مخالفت کند. نمى‏شود [مخالفت نکند؛] آن هم از همان سنخ است. حکومت‌هاى جابر همه باید با ما مخالفت کنند. تبلیغات عالم، رسانه‏هاى گروهى عالم، همه باید با ما ضدیت بکنند.

صحیفه امام، ج‏20، ص: 364-363