نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

اغتشاشگران را شناسایی کنید (فهرست دوم)

به یاری خدا و با همکاری امت حزب الله تعداد قابل توجهی از متجاوزین به امنیت و جان و مال مردم دست‌گیر شده‌اند. از امت حزب الله و تمامی ایرانیان آزاده از هر طیف و سلیقه‌ی سیاسی انتظار می‌رود هر گونه مشخصاتی از افراد زیر دارند، از طریق این وبلاگ به اطلاع مرکز جرایم سازمان یافته برسانند. همچنین اطلاعات و اخبار و عکس و فیلم‌های شما کمک می‌کند تا اغتشاشگران سریع‌تر به دست قانون سپرده شوند. گزارش شما از وبلاگ‌ها و سایت‌های اینترنتی که به تحریک و آشوب طلبی می‌پردازند نیز مفید خواهد بود. 

 

برای دیدن عکسها در اندازه بزرگ، روی عکسها کلیک کنید.

 

                   

                       شماره ۲۹                   شماره ۳۰                         شماره ۳۱     

 

 

                 

                      شماره ۳۲               شماره ۳۳                    شماره ۳۴ 

 

                 

                       شماره ۳۵                      شماره ۳۶                   شماره۳۷
  
                  
                        شماره ۳۸                      شماره ۳۹                      شماره ۴۰ 
 
                  
                     شماره ۴۱                  شماره ۴۲                  شماره۴۳
  
                  
                     شماره ۴۴                       شماره ۴۵                      شماره ۴۶
  
                  
                          شماره ۴۷                       شماره ۴۸                    شماره ۴۹    
 
                  
                     شماره ۵۰                   شماره ۵۱                       شماره ۵۲ 
 
                  
                   شماره ۵۳                   شماره ۵۴              شماره ۵۵    
 
                  
                       شماره ۵۶                 شماره ۵۷                 شماره ۵۸ 
 
                  
                         شماره ۵۹                 شماره ۶۰             شماره ۶۱    
                  
                        شماره ۶۲                  شماره ۶۳                  شماره ۶۴    
 
                   
                         شماره ۶۵                 شماره ۶۶                      شماره ۶۷  
 
                  
                        شماره ۶۸                    شماره ۶۹               شماره ۷۰ 
 
                  
                       شماره ۷۱                     شماره ۷۲                   شماره ۷۳ 
 
                                                    
                                                    شماره ۷۴
نظرات 7 + ارسال نظر

صفار هرندی عوض میشه
ببین چه گندی زده که صدای احمدی نژاد هم در اومده
دیگه همه قبول دارن در صد سال گذشته این قدر وضع فرهنگی نا مصاعد نبوده...
حتی شما!
راستی...
شما رسالتی بزرگ تر از پیدا کردن چند تا جوجه که از سر بیکاری اومدن تو خیابون بازی کردن پیدا نکردین؟
فکر می کنم شما باید برین این اتفاق ها رو ریشه یابی کنین.
این بنده خدا ها که تقصیری ندارن...
ببین کار این استاد بسیجی ما به کجا رسیده...
التماس دعا

فکر کنم شما خودت هم درست نفهمیدی چی گفتی :)

این پست خیلی جالبه
شما قصه نویس هستید؟

این روزها سعی کن زیاد تو آفتاب نروی!

آسمان 20 تیر 1388 ساعت 17:23

در اینکه عوامل اغتشاش از مردم نبودند و توسط منافقین صورت گرفت یا اینکه دست غربیها تو کار بود کسی شک نداره
همشون باید اعدام بشن
موسوی هم منافقه چون همه شاهد بودیم که چطور با دشمن و اشوبگران با هم بودند
من که نمیتونستم رای بدم اما خاک بر سر داداش من که بهش رای داد[چشمک]

:)

درود بر شما

این کامنت دومیه به خدا مال من نیست .یه نفریه که یه وبلاگ شبیه من ساخته . داره با من بازی می کنه.
اما کامنت اولی:
چرا نفهمیدم چی گفتم؟اول گفتم هرندی عوض می شه . بعد هم گفتم این که عکس چند نفر شلوغ کن رو انداختید تو وبلاگ فایده ای نداره. آدم هایی مثل شما باید برای این اتفاقات چاره اندیشی کنند . این کار در شئن شما نیست.
حالا بگید ابهامش کجاست؟

این که این نوع کامنت‌ها یک بازی بچه گانه است شک ندارم و قبلا هم سابقه داشته. اما اینکه مال شما نباشد ... چه عرض کنم؟

این که نوشته "قصه نویس" رو احتمالاً از توی وبم فهمیده . به خدا من نیستم . اگه بیایید تو وبم متوجه می شید که این بنده خدا به اسم خودم به خودم کامنت می ده . احتمالاً هم آشناست. ولی برای این که این کلکش خنثی بشه من علامت می ذارم : از این به بعد آخر همه کامنت ها "التماس دعا" یا "یا علی "یا "خدانگهدار شما "می ذارم. اگه این علامت نبود من نیستم .خواهشاً این کامنت رو هم استثناءً (!!!) درج نکنید.
یا علی

حتما زاید است که بخواهم مرا وارد این بازی‌ها نکنید؟! چرا که تا کنون چنین بوده.
همین کم بود که از این به بعد یک هوش مضاعف هم به کار بیندازیم که کدام کامنت مال کیست و کدام را تایید کنیم و کدام را تایید نکنیم.

یا علی !!!

بی نام 21 تیر 1388 ساعت 23:00

موسوی عرضه ی اداره ی کشور رو نداشت
ذرود بر احمدی

یک طوری می‌گویید عرضه نداشت که انگار به او رای داده‌اید؟!

احسان 31 تیر 1388 ساعت 00:46 http://dman.parsiblog.com

سلام.
من همشونو یه جا پیدا کردم!
دیدمشون که داشتن می رفتن تو یه طویله!
اینم از کرامات موسویه که یه مشت آدم تحویل گرفت و همه رو به موجودات بسیار محترم چهار پا تبدیل کرد با گوشهای دراز!
بی احترامی به حامیان واقعی موسوی نباشه البته.
اللهم اکشف هذه الغمه عن هذه الامه بظهوره...

سلام
اکثر غریب به اتفاق کسانی که با علاقه به نظام و امام خمینی(ره) به میرحسین رای داده اند پشیمان هستند و خوشحال اند که او انتخاب نشده است.

موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد