نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

میرحسین موسوی مسئولیت جنایات امویان را پذیرفت

میرحسین در بیانیه جدید، به صورت تلویحی مسئولیت اغتشاشات عاشورا را پذیرفت. وی نه تنها جنایات امویان را محکوم نکرد، بلکه با لاپوشانی نقش انگلیس در سازمان­دهی آشوب، حرکت منافین را خودجوش!! خواند.  

 

 

 

با تشکر از وبلاگ بسیج [لینک]

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام
ممنون از این که زحمت کشیدید و به وبلاگم سر زدید
از لطفتون متشکرم
من به وبلاگ شما زیاد سر می زنم ولی از اونجایی که وقتم کم نظر نمینویسم.
من با اجازه شما لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتید وبگاه منو لینک کنید.
موفق باشید
التماس دعا

سلام
اختیار دارید. من فقط برای یک بار یک نظر کلی به بعضی از دوستانی که قبلا اینجا سرزده بودند دادم. این در برابر زحمت دوستان چیزی نیست.
محفوظ باشید.

عجیب است که باوجود صراحت لحن مقام معظم رهبری و رفتارهای کاملاً ساختار شکنانه جنبش سبز و بیانیه های تند پی در پی موسوی و حمایت آشکار استکبار و رژیم صهیونیستی و منافقین و سلطنت طلب ها و ضد انقلاب و با وجود اعترافات متهمین کودتا و همین طور اطلاعاتی مبنی بر رابطه موسوی و خاتمی با عوامل خارجی و همین طور فرو نشستن غبار فتنه مشخص شدن دروغ بزرگ تقلب و ده ها دلیل و بینه دیگر هنوز در بین مراجع آیت الله نوری موضع مشخص گرفته و بزرگانی چون آقای جوادی ومکارم همچنان همزمان به نعل و میخ می زنند و چهره های شاخص اصولگرا نیز از تند روی و انحراف ملت به خاطر شعار علیه سران فتنه انتقاد کرده و خواستار باز گشت این آقایان به دایره نظام هستند.آیا این ها در جریان اخبار و مواضع سران فتنه نیستند؟ یا از چیز هایی با خبرند که ما نمی دانیم؟...

خبرنگار وطن امروز 13 دی 1388 ساعت 03:14

سلام
میرحسین از نظر سیاسی مرده به حساب میاد. به یاری خدا امویان زمینگیر شدند. تمام اصولگرایان هم به تفاهم خیلی بهتری رسیدند حتی لاریجانی هم اون یک کم زاویه رو که داشت کنار گذاشته و کاملا ولایی موضع میگیره. فقط عسکراولادی یک کم مشکوک حرف زده که تو جمع خصوصی گفته حرفام بد منعکس شده و تو مصاحبه بعدی درستش میکنم. درست هم نکنه اهمیتی نداره.
التماس دعا

سلام
مهم تر از همه اینها که گفته اید، به صحنه آمدن مردم و برائت از منافقین و همچنین حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است.
ان شاء الله با وجود ولایت فقیه این مملکت سالم و زنده و مستحکم و پاربرجا خواهد بود.
محفوظ باشید.

یک تمدن با همه اندیشه اش

قدمت اصل و نژاد و ریشه اش
یک جهان تاریخ در شعر و هنر

دانش و فرهنگ و کار وپیشه اش

دشمنان مایوس اگر کرده ز خود

موشهای خانگی در بیشه اش

آمده با چهره ی مکروه و زشت

موسوی نزدیک کوه با تیشه اش

احسنتم

کمیل 13 دی 1388 ساعت 07:10 http://mantegh.parsiblog.com

سلام
یادداشت کیهان امروز در رابطه با نامه محسن رضایی ییه
اگه نخوندید بخونید خیلی جالبه

سلام
رویت شد.

گویا "خبرنگار وطن امروز" در جریان اخبار نیست . همین پیروز بود رضایی اصولگرا به رهبر نامه داد. بعلاوه این که روی حرف چهره های اصولگرا نمی توان حساب کرد . به خصوص همین عسکراولادی که هر روزی یه چیزی می گه.

در این باره و اینکه ابشخور این جریان کجاست، خواهم نوشت. البته درایت خبرنگار وطن امروز قابل تقدیر است چون محسن رضایی در انتخابات نشان داد از جرگه اصولگرایی خارج شده و به فرقه هاشمی پیوسته است و اتفاقا بیگانگان اصرار دارند او را اصولگرا بدانند و امثال شما هم بدتان نمی آید، ولی محسن خودش را از جبهه اصولگرایان خط زده است.

منهاج 14 دی 1388 ساعت 19:22 http://www.menhaj72.blogfa.com

سلام خواستم عرض اندامی کرده باشم
یا علی

سلام
قبول باشد. :)

دعا بفرمایید.

سلام و درود خدا بر حق طلبان با بصیرت
ممنون از این عکس شما

سلام و درود خدا بر شما و همه حق طلبان با بصیرت

سلام
از تذکر تون در قسمت نظرات پست قبلی ممنونم.اصلا یادم نیست چرا اینجوری شده احتمالا در حال خوندن وبلاگ بودم و از روی عجله این اتفاق افتاده.
و البته «خداجویان به صورت خودجوش» قصد پایمال کردن خون ثارالله را داشتند!
واقعا شرم آور است.
التماس دعا.

سلام
محفوظ باشید.

یکی از دوستان پدرم که آدم با نفوذی است شنیدم موسوی و کروبی را در خانه ای در شمال محبوس کردند. البته اگر صحت داشته باشد اوضاع تهران و شهر های دیگر در روزهای آتی معلوم نخواهد بود . بخصوص این که کمتر از یک ماه با دهه ی فجر فاصله داریم . فقط خدا بدادمان برسد وگرنه این طور که معلوم است دوباره اوضاع بشدت در حال بحرانی شدن است.

یکی از اساتید شما که آدم بانفوذی است (امیرعباس) از این کامنت خنده اش گرفت.

موسوی بی مرام
دشمن خط امام

حق نگهدارتون

درود بر شما

مهدی 5 شهریور 1389 ساعت 13:24

کیر خر به کس خواهر مادرت کنن کس کش خایه مال . کون پارس کس کش آدمکش . ریدن به حلق همون احمقی گشاد کثافت که از تو کس کش تره. هموتون یک مشت نطفه سگ کثافتید. بزودی از روده هایتان بر گردن کثافتتان طناب دار درست خواهیم کرد.

این ادبیات منافقین سبز است.
بهتر از این نمی شد ماهیت منافقین سبز را نشان داد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد