نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

از کوزه همان برون تراود که در اوست

پیشدرآمد: در یادداشت قبلی [لینک] مطالعه کردید که یک سایت معلوم الحال که عمده فعالیتش قرار دادن فیلم‏ها و سریال‏های مسئله‏دار غربی است و با عنوان دهان‏پرکن «هنر متفاوت»(؟) دانسته یا نادانسته در جبهه جنگ نرم دشمن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، چگونه در پاسخ به یک پرسش هنری، مسلسل توهین و ناسزا را به کارگرفت. نمی‏دانم تا چه حد با این نوع سایت‏ها سروکار دارید. سایت‏هایی که با شعار تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران و با شعار سیاسی نبودن و یا حتی با ثبت وبلاگ خود در ارگان‏های رسمی کشور، دقیقاً اهداف غرب و استکبار جهانی در عرصه‏ی جنگ نرم فرهنگی را دنبال می‏کنند. با ژست بی‏طرفی و ژست پرهیز از مسائل سیاسی، سیاست‏های کثیف دشمن را پی‏گیری و تبلیغ می‏کنند. ایشان با دیدن این خلأ که مسئولین فقط به جنگ نرم سیاسی عنایت دارند و از جنگ نرم فرهنگی غافل‏اند، با تمام قوا و حیله‏گرانه مجری جنایت‏های فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گشته‏اند. (به یاری خدا مستنداً در این باره خواهم نوشت.)

سایت مورد نظر، که برای پرهیز از تبلیغ، در این یادداشت با علامت $$$ نشان داده می‏شود، در برابر پاسخ‏های مستدل این‏جانب، توسط زنجیره‏ی کاربران هدایت شده، به توهین روی آوردند، حتی مدیران سایت بنا به شواهد، در پوشش نام‏های دیگر در کنار دیگر کاربران، سازمان‏دهی شده و هماهنگ به توهین و بی‏ادبی روی آوردند. وقتی مدیر اصلی سایت، هر بار با پاسخ مستدل، محکم و صد البته محترمانه‏ی این جانب مواجه شد، پیشنهاد اخراج بنده را از زبان یکی از کاریران مطرح کرد و همان جا بود که این جانب خود را حذف شده دانستم، ولی تا آخرین لحظه ادامه دادم. باری مدیر اصلی سایت اعلام کرد که بنده یک پاسخ دیگر (فقط یک پاسخ در برابر چندین شبهه و توهین و بی‏ادبی خود و دوستانش) ارائه دهم تا پس از آن تایپیک حذف شود، چرا که به واقع، ماندن تایپیک و نمایش منطق دوطرف، برای ایشان آبروریزی بزرگی بود. اما وقتی خواستم پاسخ را ارسال کنم، دیدم که با محدودیت مواجه شده‏ام. نوشتم که موضوع را در وبلاگ خود دنبال می‏کنم و سایت $$$ را به سیستم فیلترینگ گزارش خواهم کرد. مدیر اصلی سایت در یک پیام خصوصی چنین نوشت:«دوست عزیز کسی جلو شما رو نگرفته من نمیدونم چرا فکر می‏کنید کسی می‏خواهد جلو شما رو بگیرد من به عنوان مدیر کل این انجمن قسم می‏خورم شما در کمال آرامش یک پاسخ در جواب این دوستان بفرمایید اشکالات فنی ویرایشگر و سرعت اینترنت را به این موضوعات ربط ندهید!!! لطفا. منتظر پاسخ هستم...زیرا تاپیک باید قفل شود همانطور که اشاره کردم انجمن جای بحث های 30 یا 30 نیست موفق و پیروز باشید در پناه حق». اگرچه می‏دانستم صادق نیست، ولی به او پاسخ دادم تا چند ساعت دیگر مجدداً برای ارسال پاسخ اقدام می‏کنم. اما در مراجعه‌ی بعدی، بدون اینکه اتفاق جدیدی افتاده باشد، دست‏رسی خود را لغو شده دیدم و می‏توان حدس زد که رؤسای خارجی این مدیر به وی چنین دستوری داده‏اند. اما بهانه‌ی او هم مثل بقیه‌ی عمل‌کردش خنده‏دار بود: وقتی دید در ارائه‌ی پاسخ مصر هستم، پس از حذف آیدی این‌جانب گفت که بنده می‏خواهم با استفاده از دوستانم سایت ایشان را فیلتر کنم، غافل از اینکه هر شخصی می‏تواند نشانی سایت‏های مشکل‏دار را به مسئولین گزارش کند و حسن کشور ما این است که همه‌ی مردم خود را مأمور حفظ نظام و مکلف به مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی می‏دانند! ضمن اینکه دوستی با مسئولین مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حتی همکاری با ایشان جرم(؟) نیست! همان‌گونه که قبلاً عرض شد، در یادداشت دیگری با عنوان « بنیاد وطن فروشی بر باد است »، بسیاری از ناگفته‌ها را شرح خواهم داد. در ادامه پاسخی  که سایت $$$ تحمل دیدنش را نداشت، مشاهده می‌فرمایید. فعلاً! 

  

به نام خداوند جان و خرد     کزین برتر اندیشه برنگذرد

با سلام و تحیت؛

از پاسخ همه دوستان متشکرم. قصد داشتم به جای اینکه در پاسخ هر نظر، یک نظر ارسال کنم، به همه عزیزان طی دو نظر پاسخ دهم، اما عدالت(!) $$$ای صلاح دیده است که بنده فقط یک نظر ثبت کنم و همین کار را خواهم کرد. البته از جناب یاشار متشکرم که تصریح کردند برخی کاربران خارج از قوانین سخن گفته‏اند، هرچند مرا نیز جزو قانون شکنان دانسته اند؟؟؟!!! لازم به ذکر است که اگر هیچ پاسخی هم نمیدادم، ناراحت نمی‏شدم چون سخنان و نظرات بنده در اصل این پست [لینک] موجود است و نظرات دوستان غالبا تکرار، هماهنگ شده و توهین آمیز است!

آقای Mostafa_e گفته اند: «به دین و مذهب مردم چه کار دارید؟» پاسخ: بنده به دین کسی کار ندارم و در جواب توهین دوستان یادآوری کردم که اکثریت مطلق مردم ایران دین اسلام را برگزیده اند و یادآوری کردم که اقلیت های مذهبی در ایران از تمام حقوق ایرانی بودن خود بهره مند هستند و در مجلس شورای اسلامی(!) نیز نماینده دارند. موفق باشید

 

آقای Reza از تیم مدیریتی انجمن تکلیف همه را روشن کرده‏اند. ایشان فرموده اند:« من از ایران گریختم!!! تا ...... مث تورو کمتر بینم». ایشان راست می‏گویند، هم در مورد گریختن از ایران و هم در مورد ندیدن امثال این جانب (مردم ایران). مسلم است که بیشتر مردم ایران شبیه بنده هستند. ایشان به کوهان شتر اشاره کردند، تقصیری ندارند، کسی که از ایران بگریزد قطعا از پیشرفت های کشورش خبر ندارد و یا چشمانش را به روی آنها می‏بندد. از هسته ای شدن، فضایی شدن، پیشرفت در سلول های بنیادی، قدرت لیزری، تجهیزات موشکی و دفاعی، تجهیزات الکترونیک و مخابرات و رادار، صنایع نفت و گاز، خودرو و صدها دستاورد دیگر که برخی هنوز معرفی نشده اند شما چه می‏دانید؟ همان غربی که شما سنگش را به سینه می‏زنید از همین پیش رفت های ما نگران اند و می‏ترسند که ایران اسلامی الگوی دیگر کشورها شود. Reza همچنین تهمت های بی بی سی و سی ان ان و رژیم صهیونیستی را برضد ملت ایران تکرار کرده که همین می‏تواند ماهیت مدیریت این انجمن را برملا کند و از همین رو توجه مسئولین فیلترینگ را جلب می‏کنم!!! Reza پرسیده: «امام حسین[ع] را قبول داری؟» بله قبول دارم و از همین رو بنده هم مثل تمام مردم ایران با امویانی که با رنگ سبز در روز عاشورا پرچم حضرتش را آتش زدند مخالفم. در پایان باید بگویم که من هم مثل شما لاست، فرار از زندان و 24 را با لذت تماشا کرده ام. موفق باشید

 

باز هم آقای Mostafa_e مرا متهم به نقشه ای جدید کرده اند که بیتکده را از آن خودم کنم. واقعا خنده دار است، آن وقت به ما می‏گویند توهم توطئه داریم!!! یعنی با نظرات سازنده و محترمانه بنده، در مقابل حملات همه جانبه شما، این انجمن مال من می‏شود؟ خنده دار نیست؟ اما شاهکار ایشان پیشنهاد اخراج بنده است. نمی‏دانید تا چه حد از این پیشنهاد خوشحال شدم! چون وقتی توهین شنیدم و توهین نکردم و پیشنهاد اخراج می‏دهید، معلوم می‏شود که حرفی برای گفتن نداشته اید و معلوم است که پیش وجدان خود به حقانیت بنده معترف هستید. با اینکه این جانب نسبت به فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران انتقاداتی دارم و یکی از وبلاگ های خودم بر اثر اشتباه فیلتر شده است، اما می‏بینم در مقابل امثال شما که تحمل یک نظر محترمانه را ندارید، فیلترینگ مسئله ی لازمی است.

 

 

آقای CaPiTaNo FuTuRo نیز گفته است: «بابا این بشر منطق سرش نیست آخه!!!همش حرف خودش رو میزنه........ دیدید بالاخره بحث س ی ا س ی شد.....این عجم عرب صفت همین رو میخواد.... .. ». باید بگویم اگر نشانه ی منطقی بودن توهین و تهمت به دیگران است، شما آخر منطق هستید! ضمن اینکه مگر بنده بحث را سیاسی کردم؟ اما وقتی سیاسی شد بله جواب دادم. لطفا بحث را از ابتدا مرور کنید. عجم و عرب هم به خودی خود نه امتیاز است و نه نقطه ضعف و نگرانی ندارم که شما مرا چه بنامید، همه انسان‏هامحترم هستند، حتی امریکایی‏هاو انگلیسی ها!

 

 

آقای  manomadam گفته است: « ما نخوایم شما مارو راهنمایی کنی کیو باید ببینیم ؟ » بنده قصد راهنمایی ندارم، ابتدای بحث سوالی مطرح کردم و بعد همه به ابهامات و توهین های دوستان پاسخ مؤدبانه دادم. شما حتی می‏توانید نخوانید، چه برسد به اینکه قبول کنید. اما یک آفرین بدهکارم به شما چون گفته اید:« بزار لاست حرفشو بکنه تو مخمون مخمونو بشوره ما اینو دوست داریم » و این بدین معنی است که با من موافق اید که سازندگان لاست درصدد القای مضامین مورد نظر خود هستند. موفق باشید.

خانم  RoXana نیز دلش با بنده است و دوست ندارد اخراج شوم، متشکرم. اما نه خیر بنده مسعود دهنمکی نیستم و حتی در وبلاگ هایم به شدت به دهنمکی انتقاد کرده ام، لطفا خودتان پی گیری کنید:   http://ajam.blogsky.com 

 

 

دو شعر هم ارسال شده که هر که دوست دارد استفاده می‏کند و بنده نظری ندارم. فقط یکی دو سطر از سپیدهای سهراب سپهری را تقدیم شما می‏کنم:«من مسلمانم / قبله ام یک گل سرخ.»... 

 

 

[دقیقاً طبق نسخه دشمنان نظام، کاربران این سایت بارها برای تاختن به اسلام و مسلمانی، ایرانیان مسلمان را عرب پرست نامیدند!] آقای $Hugo Reye نیز مثل همیشه به بنده لطف(!) دارد. از همه مهم تر اینکه گاهی می‏گوید «به ولا (به والله)» و یا می‏گوید «استغفر الله» برایم جالب است. آیا این نشانه ی ارادت به اعراب نیست؟! به هر حال خوش حالم که نشانی از مسلمانی در وی هست، تبریک عرض می‏کنم. اما ایشان مثل همیشه توهین کرده است که برایشان جوابی ندارم و نگرانی نیز ندارم، چون «از کوزه همان برون تراود که در اوست!» توهین های این بار یک فرق کرده و آن عریان بودن و اعتراف صریح به توهین است. ملاحظه بفرمایید چه گفته است:« حالا علناً دارم می‏گم دارم توهین می‏کنم ... - انسانی هایی با مغز متحجر ( سنگی ) ... افکار و عقاید متعلق به عصر پارینه سنگی ... گونه ای نادر که فقط سعی در تحمیل عقاید خود به دیگران دارند ... ». همان گونه که عرض شد: «از کوزه همان برون تراود که در اوست!» اما ایشان در پایان ادعاهایی مبنی بر اینکه پدرشان چه سوابقی داشته اند آورده است. اگر ادعاها دروغ باشد (کما اینکه در برخورد با معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها به این دروغ برخورده ام و وقتی مدرک خواسته ام فرار کرده اند) که خوب دروغ بوده و حرفی نمی‏توان گفت. اما اگر ادعاهای وی راست باشد، باید گفت:«گیرم پدر تو بود فاضل / از فضل پدر تو را چه حاصل؟» و باز اگر راست باشد باید گفت:«با پدری که شما دارید، وقتی به مردم خود پشت می‏کنید و با دشمنان این آب و خاک همنوا می‏شوید، جرم شما سنگین تر است!» ایشان در پایان گفته است :« دیگر شما [را] در حد بحث با خودم نمی‏بینم ...» و این می‏تواند درست باشد!

 

 

طی همین 24 ساعت گذشته، آقای aliazad5358 به صورت ناگهانی  فقط برای پاسخ به این جانب  به انجمن نازل شده اند (!). احتمالاً بعداً نیز پست دیگری نخواهند داشت و ان شاء الله که جدید هستند!!! و اما بعد؛ ایشان از من خواسته اند طوری جواب بدهم که توهین نشنوم، به عبارتی تایید کرده اند که دوستانشان به بنده توهین کرده‏اند. دوست عزیز! بنده فقط پاسخ شبهات و توهین‏هارا محترمانه عرض کرده ام، آیا باید از توهین ایشان تشکر می‏کردم و می‏گفتم مفتخر کردید که هر چه از دهانتان درآمد و هر چه لایق امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به من گفتید؟ ایشان در ادامه در مورد به کجا چنین شتابان سخن گفته اند و در مورد پایان زیبا و شکوهمند این سریال خرده گرفته اند که البته نظرشان محترم است. در مورد وقوع قتل در سریال های ایرانی هم بله درست است، قتل هم در اجتماع وجود دارد و هم در فیلم ها، اما در لاست تمام اشخاص خوب و بد سریال قاتل هستند!!! در مورد رژیم صهیونیستی هم قبلا پاسخ داده ام. این یک مسئله جهانی است و استکبار اکنون به اسلام ستیزی روی آورده و ایران را به عنوان بزرگترین مانع چپاول جهان می‏داند و حتی ایران را تهدید هسته ای می‏کند! ایشان در پایان گفته است:« هیچوقت ملتها را با دولتهای آنان کنار هم قرار ندهید و هیچوقت به فرهنگ سایر ملل توهین نکنید.» بنده همواره در نظراتم عرض کرده ام که تمام مردم محترم هستند و در پاسخ دوستان شما که به اعراب توهین می‏کردند نیز همین را عرض کردم. اما فرهنگ از دست تک تک مردم جامعه خارج است. فرهنگ فضایی است که حکومت‏هابرای تنفس مردم شان در نظر می‏گیرند. اتفاقا من آن نوجوانی که با اسلحه در مدرسه ای در امریکا هموطنانش را به گلوله می‏بندد مقصر اصلی نمی‏دانم. مقصر اصلی دولت امریکاست! مثلا در همین امریکا می‏دانید که حمل سلاح چه حکمی دارد! بله تآکید می‏کنم که فرهنگ غرب پر است از جنایت و وحشیگری و آدمکشی و برایم مهم نیست دشمن در باره ما چه می‏گوید، دشمن است دیگر! هنوز به هنگام اخبار ایران در برخی شبکه‏هاتصاویری از شترها و بادیه نشینان به خورد مخاطبشان می‏دهند! موفق باشید.

 

 

و اما جناب آقای MysteriousPrince که عنوان  مدیر بخش  را یدک می‏کشد، به قول خودش برخی توهین‏هارا حذف کرده است و نظرش را ارسال کرده. اما همین هم سرتاسر توهین است و من نتیجه می‏گیرم که تمام این توهین‏هاهماهنگ شده است. گفته ام کسانی توهین می‏کنند که از منطق گریزان اند و بنده نیز پاسخی به توهین‏هاندارم، چرا که «از کوزه همان برون تراود که در اوست». موفق باشید.

 

 

انگار نظر جناب یاشار در این انجمن خریدار ندارد و همگی بدون توجه به دستور وی می‏آیند و افاضات جدید ارائه می‏دهند. جناب John Lock هم تشریف فرما شده و شخصیت خود را نشان داده است. به قول شاعر :«تا مرد سخن نگقته باشد / عیب و هنرش نهفته باشد.»

در پایان از همه دوستان و جناب یاشار عزیز تشکر می‏کنم. موفق و مؤید باشید.

________________________________________

[در انجمن مذکور این جمله را به عنوان امضا نوشته بودم که در هر پست یا نظر درج میشد، یکی از کاربران انجمن از طریقی ارتباط گرفت و گفت که این امضا برایشان بسیار گران بوده و در قطع دست‏رسی بنده نقش کلیدی داشته است.] هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت. (شهید سید مرتضی آوینی) *** دشمنان جنگ  سنت و مدرنیته را به راه انداخته اند تا تمام فرهنگ ما را نابود کنند و  به جایش فرهنگ استعماری و ضد حقوق بشر خود را قالب کنند. فرهنگ غرب  پر است از جنایت و غارت و آدمکشی و ما هرگز آن را برنخواهیم تافت

 

پ.ن: چناچه در این زمینه سؤالی دارید، بفرمایید تا توضیح دهم. اگر لازم می‌بینید که تمام مباحث و توهین‌های ایشان را مطالعه کنید، تذکر دهید تا فایلش را برای دانلود قرار دهم. دعا بفرمایید.

نظرات 14 + ارسال نظر
خواهر 19 اردیبهشت 1389 ساعت 10:27 http://ghalamranjeh.blogfa.com

هو الطیف
سلام استاد
تا به یاد داریم درایت شما و طرح موضوعاتی بوده که چند سال بعد توسط مسئولین کشف می شده. مثل ضرورت تشکیل هسته ها و گردانهای مجازی که 5 سال پیش گفتید. مثل ضرورت انسجام سایتها و وبلاگهایی که با شعار خصوصی بودن خود را تافته جدا بافته میدونستند و مثل ضرورت برگزاری همایش برای سایتهای ارزشی میزبان وبلاگ که بعد از چند سال بالأخره به این نتیجه رسیدند.
معمولاً ما چند سالی از شما عقب هستیم و عجیب هم نیست. بالأخره باید فرقی بین ما و استاد باشه.
من مطمئنم همین سایتها و انجمنها که عمله فرهنگی دشمنان هستند بعدها در دستور کار مسئولین قرار میگیرند. یک، دو و یا شاید هم چند سال بعد.
اللهم عجل لولیک الفرج.

سلام بر خواهر فرهیخته ام
اگر چه شما همیشه اغراق می‌کنید و به بنده لطف دارید، اما واقعیت این است که همیشه از خواب سنگین دوستانمان و بیداری دیرهنگام‌شان تاسف می خورم.
دعا بفرمایید.

علی آخوندزاده 23 اردیبهشت 1389 ساعت 13:10 http://www.kimia.blogfa.com

سلام بر استاد بزرگوار!
مدتیه دارم برای کنکور می خونم . فرصت وب گردی ندارم . شرمنده!
فرصت این مطالعه این متن طویل هم در دست نیست! شرمنده!
انشا لله بعد از کنکور! باز هم شرمنده!
ایام فاطمیه هم تسلیت!
یا علی!

سلام
موفق باشید.

کالیفرنیا 26 اردیبهشت 1389 ساعت 00:54

بخدا از بسیجی دروغگو تر دزد تر وجود ندارد شما خواهران ما را میفروشید شما به ناموس مردم تجاوز میکنید و فکر میکنید با خواندن چند رکعت نماز همه چیز فراموش میشود ولی نه شما هم در این دنیا و هم دران دنیا جواب گو هستید .مرگ بر تخم عرب

۱- از کوزه همان برون تراود که در اوست.
۲- معنای بسیجی بودن، جانبازی و پاکبازی در راه آرمان های متعالی جمهوری اسلامی ایران است. همین نظامی که ۹۹ درصد مردم به آن رای داده اند و سالی یک بار در انتخابات های گوناگون آن راتثبیت و اربابان کثیف تو را منکوب می کنند. همین نظامی که شعور امثال تو به عظمت آن قد نمی دهد.
۳- حالا که رفته ای امریکا و برای چند سنت پول خرد همه چیز خودت را فروخته ای و هیچ راهی برای خود باقی نگذاشته ای، طبق عادت قدیم (ایرانی بودن) زیاد خدا خدا نکن. این یانکی ها از خدا خوش شان نمی آید و همان طور که به خانواده ات رحم نمی کنند(!) ممکن است همان یک لقمه نان را هم از تو دریغ کنند!
۴- همه در دو دنیا پاسخ گو هستند.
۵- تو از آن جای خاص اعراب چه دیده ای که علیهش شعار داده ای؟
۶- در غربت بودن سخت است. به ویژه برای کسی که وطن فروش است و به مردم خودش خیانت میکند و یک لقمه نان کثیف را از دشمنان مردمش گدایی می کند. امیدوارم حالت از این هم بدتر شود!

سرفراز باشی میهن من 28 اردیبهشت 1389 ساعت 13:10

سلام علیکم
اتفاقا منم چندبار از اینکه شما پیشواز مسائل رفتید برام جالب بوده. قبلا میخواستم بیام موضوع عکس میرحسین را بگم و تشکر کنم ولی یادم رفت. شما 14 تیر وقتی که هنوز امیدی بود که خواص راهشونو از منافقین جدا کنند شما عکس زدی و نوشتی: آقای چیز منافق از آب در آمد. لینکش اینه: http://namahramane.blogsky.com/1388/04/12/post-144
من با خودم میگفتم امیرعباس نباید به میرحسین بگه منافق و سوءتفاهمها برطرف میشه. اما هرچی جلوتر اومدیم دیدم که عجب دقیق شما نوشته بودی و جالبتر از همه اینها سخنان افرادی مثل شهیدآیت بود که منتشر شد.
یکی از بچه ها میگفت شما جایی گفتید 2ساعت برای اون عکس و تنظیمش وقت گذاشتید. میخواستم به این وسیله بگم که مطمئن باشید وقت شما حروم نشده و ما همیشه از مطالب خوبتون استفاده میکنیم و من خودم گاهی برای دلتنگیهای شما اشک میریزم.
زنده باشید به عشق

سلام علیکم و رحمت الله

از شما متشکرم اما باور کنید برخی دوستان با نظر شما موافق نیستند و امیرعباس را به تک روی و ... متهم می کنند.

پاینده باشید.

آخوندزاده 29 اردیبهشت 1389 ساعت 00:24 http://www.kimia.blogfa.com

پیش بینی این که "چه کسانی منافقند؟" تنها بسته به هوش سیاسی و اطلاعات سری نیست. به نظر من اگر هر کس به خود آمده و هوای نفس و تمایلات درونی را کنار بگذارد خود به خود حق برایش روشن شده و باطل در نگاهش رسوا می شود . چون ذات هرکسی به خاطر ریشه الهی و آسمانی که دراوست توانایی شناخت حق و باطل را دارد. چنانکه دیدیم در همین حوادث اخیر بسیاری از افرادی که از اطلاعات و هوش زیادی برخوردار بودند حق و باطل را اشتباه کرده و یا دچار تردید شدند و در عوض بسیاری از مردم که شاید کم تر در جریان پشت پرده بودند حق را شناخته و برای دفاع از آن به صحنه آمدند که نتیجه آن حماسه های عظیم"9دی" و "بیست و دوی بهمن" بود.

با سلام

کاملا درست است. اتفاقا همین مورد اخیرا مورد بحث با یکی از دوستان بود و با استناد به آیات قرآن همین را عرض می کردم. در سوره مبارکه انفال آیه ۲۹ می خوانیم: ... ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا ... . یعنی: اگر از (مخالفت فرمان) خدا بپرهیزید، برای شما وسیله ای جهت جدا ساختن حق از باطل قرار می دهد.
بنده به عنوان نمونه کسی را می شناسم سابقه جبهه و جانبازی دارد و بی سواد هم نیست، بلکه مدرک دکترا دارد، اما به شدت چپ کرده است و مورد رقت این جانب است.

اما دوستان در مورد بنده غلو می کنند و شاید می‌خواهند بدین وسیله روحیه بدهند.

امیر عباس (نامحرمانه) 29 اردیبهشت 1389 ساعت 01:39

به نام خدا

یک نفر که خود را یکی از اعضای سایت $$$ معرفی کرده آمده و دو کامنت گذاشته و بعد خواسته ایمیلش نمایش داده نشود.
این فرد می تواند نظرات خود را مجددا بدون وارد کردن ایمیل و بدون نشانی سایت (برای جلوگیری از تبلیغ) درج کند.

و البته تصمیم نمایش یا عدم نمایش آن و پاسخ یا بی پاسخ گذاشتن آن با این جانب است، چرا که ایشان میزان تحمل خود را در برابر محترمانه ترین نظرات در سایت خود نشان داده اند!

اللهم عجل لولیک الفرج.

زهرا(س) اگر نبود ولایت نداشتیم
گمراه می شدیم و هدایت نداشتیم
--------------------------------------
با موضوع:
اخلاقی که علت شهادت شد!!
بروزم

امیر محمد 18 خرداد 1389 ساعت 15:19 http://lost-island.wordpress.com

با سلام

اگر ایمیل گذاشتم گفتم شاید بخواهید حداقل به صورت خصوصی هم یه کم رو راست باشید !

کاش اینجا هم انجمن بود ! شمایی که آزادی بیان انجمن ما رو زیر سوال بردید ! شمایی که می گوئید فلان سایت عدایت ندارد ! چرا پس کامنت های منو درج نکردید ؟؟

سلام
خنده دار اینجاست که شما در کامنت خود آدرس ایمیلت را داده ای و بعد گفته ای ایمیلت را منتشر نکنم و بعد می گویی چرا کامنت تایید نشده؟! مگر می توان بدون مشخص شدن ایمیل نظرت را منتشر کرد؟!

ضمن اینکه با توجه به توهین ها و شبهات متعددی که درکامنت های دوستان شما می رسد، از آنجا که در مورد شبهات همیشه وقت پاسخ ندارم، این جانب تصمیم می گیرم که کدام کامنت و در چه زمانی تایید شود.

اما در مورد سایت (انجمن) شما: ای کاش اشکالات انجمن شما فقط به نبود آزادی بیان و نداشتن عدالت خلاصه می شد!
بی ادبی و عقده ای بودن مدیران انجمن به علاوه ی مزدوری برای دشمنان این آب و خاک کم گناهی نیست!
در یادداشت «بنیاد وطن فروشی بر باد است» همه چیز را توضیح خواهم داد.

[ بدون نام ] 18 خرداد 1389 ساعت 23:02

عقده ای جد و آبادته جیره خوار

خیلی جالب است! فقط عقده ای بودن را رد کرده ای.

با این حساب مزدوری برای دشمن را تلویحا قبول کرده ای!!!

[ بدون نام ] 18 خرداد 1389 ساعت 23:45

من امیر محمد نیستم. از کجا مایه میگیری؟

فرقی نمی کند کی هستی. هر که هستی مزدوری برای دشمن را قبول داری و فقط به عقده ای بودن اعتراض کرده ای.

آنها که ایرانی اند تکلیف شان معلوم است: یا کارمند دولت اند یا شغل آزاد دارند و در هر صورت ایرانی اند و در کشور عزیزشان روزگار می گذرانند، اما بدا به حال وطن فروشان!!!

امیر محمد 20 خرداد 1389 ساعت 19:41

مگر تجارت بین المللی یا نت ورک اشکالی داره؟ حالا شما اسمشو بذار مزدوری برای دشمن

با این اعتراف وحشتناک واقعا برای شما متأسفم. از طرف دیگر کامنت های ضد و نقیض شما خنده دار است. اسم این کار نت ورک نیست و علاوه بر مزدوری، وطن فروشی هم هست!

در کامنت دیگری خود را مسلمان معرفی کرده ای. از کجا معلوم؟ مگر مسلمانی به ادعاست؟ مگر کاری دارد یک منافق بیاید و ضمن مزدوری برای دشمن و ضم نوکری صهیونیست ها، با انگیزه انحراف جوانان خود را مسلمان معرفی کند؟ نه خیر! مسلمانی به اعلام و ادعا نیست و کسی که خود را مسلمان معرفی می کند ولی به صهیونیست ها خدمت می کند، منافق است!

منتظر یادداشت «بنیاد وطن فروشی بر باد است» باش تا بدانی که با ادعا و ... کسی نمی تواند خود را مسلمان و بی خبر از دشمنی دشمنان جا بزند!

ستون شده برای انجمن 20 خرداد 1389 ساعت 22:10

ایمیلی به دستم رسید که بیام این وبلاگو بخونم و محکوم کنم. من اگرچه سریالهای امریکایی را دوست دارم و بهشون معتادم اما با شما موافقم. دشمن میخواد اخلاق و سیاست منفی را به خورد ما و جوانهای ما بده اما ما نفهم نیستیم و فیلمهاشونو می بینیم ولی تاثیر نمیگیریم. اگر مدیرهای بیتکده مرد بودند میذاشتند شما نظر بدید تا جوانها خودشون قضاوت کنند.

یه انتقاد هم به شما دارم که چرا با اسم خودتون و سن واقعی اومدید تو بیتکده. اینترنت محیط مجازیه و هیچکس هویت خودشو راست نمیگه. من خودم 29 سالمه ولی تو بیتکده نوشتم 17 سالمه. نصف اینهایی که خودشونو جوان معرفی میکنند دروغ میگن حتی دختر و پسر بودنشونم خیلیهاشون برعکسه. حالا شما اومدی صاف خودتو معرفی کردی از ایران دفاع کردی ضد امریکا و اسرائیل حرف زدی میخواهی تحملت کنند. نه خیر. من تو اینترنت از این مردانگیها ندیدم. حالا شاید بعضیها که مثل شما هستند راستگو باشند اما این عمومیت نداره.

باز هم میگم با شما موافقم و برای اونهایی که شما را اذیت میکنند متاسفم. منتظر پست بعدی شما در این رابطه هستم.

سلام بر دوست ۲۹ ساله با معرفت
جالب است که فراخوان هم کرده‌اند اما کسی با ایشان همراه نشده است!
قضاوتی که در مورد انجمن مورد نظر خود دارید، مطابق واقعیت و قابل تقدیر است.
از تعریفی که از بنده کرده اید سپاس گزارم اما انتقاد شما را در مورد هویت واقعی نمی پذیرم. بنده چیزی برای مخفی کردن ندارم و از این مجازی بازی ها بیزارم.
امیدوارم ستونی برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید.

امیر محمد ( هوگو ریس ) 20 خرداد 1389 ساعت 23:16

یه ذره جرات نبود که عیناً کامنت های منو بذارید ؟ واقعاً خنده داره !

با این بازی های شما آشنا هستم. هر کدام که جواب دندان شکن داده می شود و رسوا می شوید می گویید این مال من نبود آن یکی دیگر مال من بود و ... .
به قول این دوست محترم (ستون ...) از محیط مجازی دروغ و مشخصات غیرواقعی دادن را آموخته اید.
اگرهم خیلی نگران هستید که همه حرف هایتان مشخص باشد، در همان محیط خودتان یادداشت مرا از بایگانی بیرون بیاورید، محدودیت مرا بردارید تا صحبت کنیم. تمام نوشته های بنده در سایت شما در یادداشت قبل این وبلاگ تکرار شده (در این آدرس http://namahramane.blogsky.com/1389/02/15/post-170 ). آیا به جز این است که این جانب در برابر تمام توهین ها و بی ادبی ها و عقده گشایی ها، به صورت یک طرفه جانب احترام را رعایت کردم؟ اگر ته مانده ای از جرئت یک ایرانی در شما باقی مانده، به اشتباه خوداعتراف کنید.
در هر صورت از موش و گربه بازی بردارید و صبر کنید تا یادداشتم قلمی شود، تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد!

دکتر علوی 21 خرداد 1389 ساعت 12:38

به نام خدا
با سلام
حالا من زیاد متوجه نشدم که شما کدام انجمن مدنظرتان است اما مطمئن باشید خیلی از این جوانانی که با ایشان مناظره می کنید از اصل ماجرا با خبر نیستند. مدیران اصلی این نوع سایت ها از خارج کشور هدایت می شوند و هیچ وقت ماهیت سایت را برای اعضا نمی گویند. از علاقه جوانان سوء استفاده می کنند و به آنها احترام می گذارند و حتی مدیریت جزئی می دهند و آنها را نسبت به سایتشان متعصب می کنند. مثل همین ایمیلی که زده اند و گفته اند با شما دربیفتند.
کارتان ارزشمند است اما به جوانان خرده نگیرید، چون ممکن است واقعا ماهیت اصلی سایت و همکاری با دشمنان را ندانند.
موفق و پیروز باشید.

سلام علیکم
از لطف شما سپاس‌گزارم.
بله با شما کاملا موافقم، اما به نظرم می‌رس کسی که در اینجا به دفاع می‌پردازد، حتما به گونه‌ای ذی‌نفع است.
بازهم تشکر می‌کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد