نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

زندگی بی گناه زیباتر است

همین!

نظرات 6 + ارسال نظر
. 2 خرداد 1389 ساعت 03:57

کس خول بگیر بخواب !!

از کوزه همان برون تراود که در اوست.

ولی باور کن که:

زندگی بی گناه زیباتر است.

عبرت 3 خرداد 1389 ساعت 11:25 http://ebrat.blogsky.com

با سلام
وبلاگ عبرت با مطلب "اسلحه شناسی جنگ نرم" بروز شد...
http://ebrat.blogsky.com/1389/02/19/post-170/
عبرت
منصوری

[ بدون نام ] 3 خرداد 1389 ساعت 18:37

خدا شفا دهد همه را!
و همچنین به راه راست هدایت کند.
مواظب باشیم دنیا زدنگی و اینکه چرا ما عقب ماندیم ازبقیه کار دستمون نده!

بچه بسیجی 3 خرداد 1389 ساعت 21:45 http://na3lehozo0r.blogfa.com/

بسم ر ب الشهداء

خرمشهر را خدا آزاد کرد .امام خمینی (ره)
روزی "قدس" هم آزاد خواهد شد . توسط بسیجیان جهان اسلام که رمز آن عملیات "یا علی ابن ابیطالب (ع)" است.

یا علی

زندگی بی گناه زیباتر است
............................................................
صحبت های سید حسن سید حسن نصرالله بوی باروت می دهد!
من که بدم نمی آید که دوباره جنگی شکل بگیرد. راستش را بخواهید جنگ بین حق و باطل یک جورهایی جذاب است! حالا این حالت من خوب است یا بد نمی دانم اما دست خودم نیست!
...............................................................
با توجه به حالی که دارم می توانم درک کنم حال شما را هنگام امضای قطعنامه! ولی وقتی منطقی نگاه می کنم راه دیگری نبوده.
من بعید میدانم که امام با آن اقتدارش از دست افرادی مثل هاشمی و میرحسین جام زهر بگیرد.
این مسئله مدتیست فکرم را مشغول کرده.
یاعلی

خیلی جالب است. زمانی دقیقا نظر بنده همین بود. اما با واکاوی بیشتر متوجه شدم که حضرت امام(ره) بسیار اهل مشاوره بودند و در پیام قطعنامه هم فرمودند که با توجه به نظر کارشناسان... و ادامه دادند که مسئولین در آینده علت ها را به شما خواهند گفت. انگار می دانستند که خودشان زیاد زنده نمی مانند.
اما مسئولین چون صادق نبودند و جام زهر را (به تصریح خود حضرت امام در پیام قطعنامه) به حضرت امام نوشانده بودند، لب وا نکردند. اما قاضی زمان اینک خیانت های دوستان را برملا کرده است.

حیفاء 19 مرداد 1389 ساعت 13:20 http://rastgaran.persianblog.ir/

زندگی بدون گناه از زیبا هم زیبا تره بهشته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد