نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

همه چیز برای استقبال از امام مهیاست

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اعلام آمادگی کامل امنیتی در استان اظهار کرد: همه چیز برای یک استقبال باشکوه و تاریخی مهیا است.

 

احمد حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری استان در جمع مدیران استان قم در سخنانی با اشاره به سفر امام امت به قم گفت: قم حرم اهل بیت است و این نیز خود حکمتی است که این شهر در دو مرحله حضور نائب امام زمان (عج) هم از جهاد معنوی و هم عمران و آبادانی ساخته می‌شود.

 

وی با بیان این‌که در ابتدا قرار بود سفر رهبر انقلاب یک سفر حوزوی باشد، افزود: با پیگیری‌های مستمر این توفیق نصیب ما شد تا این سفر با رویکرد سفر استانی و حوزوی توام باشد تا از حضور معظم‌له نهایت استفاده را ببریم.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم سه‌شنبه آینده، بی نظیرترین استقبال را از مقام عظمای ولایت خواهند داشت و جلوه‌های زیبای پیوند عمیق مردم با رهبری به نمایش گذاشته می‌شود، لذا ما باید بیش از پیش قدردان آنان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته با درخواست‌های مکرر مردمی برای تدارک استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری بودیم که این نشان دهنده آن است که یک سفر تاریخی و ماندگار در طول تاریخ ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود.

 

حاجی‌زاده همچنین با بیان این‌که این شور و اشتیاق وظیفه مسوولان را سنگین‌تر می‌کند، افزود: در طی روزهایی که میزبان رهبر معظم انقلاب هستیم نباید خدشه‌ای در خدمات رسانی به مردم ایجاد شود و مسوولان باید با تمام قدرت به این مردم خدمت کنند.

 

وی با اعلام آمادگی کامل امنیتی در استان اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و نظامی با تلاش‌های شبانه روزی خود که در واقع مجاهدت‌های خاموش است تسلط و آمادگی کامل امنیتی برای سفر رهبر معظم انقلاب را فراهم کرده‌اند و همه چیز برای یک استقبال باشکوه و تاریخی مهیا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد