نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

بار دیگر خورشید ولایت از قم طلوع می کند

عضو جامعه مدرسن حوزه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در روز ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) گفت: 27 مهر ماه بار دیگر آفتاب عالم تاب ولایت از قم طلوع خواهد کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی،در هفتمین جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در روز ولادت با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) گفت: 27 مهر ماه که بار دیگر آفتاب ولایت از قم طلوع خواهد کرد، مردم با شور و اشتیاق فراوان از ولی امر مسلمین استقبال می کنند و این استقبال به قدری باشکوه خواهد بود که در تاریخ ثبت شود؛ چرا که مردم قم، مردمانی ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار لحظه به لحظه این سفر را رصد می‌کند و با تبلیغات سوء در صدد خدشه دار کردن آن است، در صورتی که نمی‌داند این تبلیغات در مردم قم هیچ اثری ندارد.

معاون جامعه ومردم جامعه مدرسین حوزه با اشاره به روایتی از امام صادق‌(ع)در خصوص جایگاه قم، اظهار داشت: قم از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است.

 صدای عدالت از قم به گوش جهانیان خواهد رسید

وی با اشاره به ظهور امام زمان (عج) افزود: در زمان ظهور دو مقر برای امام عصر‌(عج) است که اولی کوفه و دومی قم می‌باشد و صدای عدالت و زدودن شرک از این دو مکان به گوش جهانیان خواهد رسید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قم هم‌اکنون نیز دارای جایگاه خاصی بوده و چشم دنیا به آن است، لذا باید مسئولین توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: شهروندان قمی در طول تاریخ عشق و محبت خاصی به اهل بیت (ع) داشته و در این زمینه زبان زد بوده و تاریخ ساز هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ریاست جمهوری به لبنان اشاره کرد و گفت : این سفر نمایانگر اقتدار نظام و مسئولین ایران اسلامی  بود و آن را به جهانیان منعکس کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی خاطر نشان ساخت: همان طور که سفر ریاست جمهوری به نیویورک برای مستکبرین شکننده بود، سفر به لبنان نیز خشم آنان را برافروخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد