نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

سوگندنامه بیعت با امام در مدارس قم قرائت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در آستانه سفر قریب‌الوقوع مقام معظم رهبری به قم، سوگندنامه بیعت با رهبری تهیه شده است و در مدارس سطح استان قرائت می‌شود

  

محمدحسین امین‌جعفری با اشاره به فعالیت‌های پیش‌بینی شده اداره کل آموزش و پرورش استان قم در آستانه سفر قریب‌الوقوع مقام معظم رهبری به قم، اظهار داشت: با توجه به حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در قم و استقبال شایسته از ایشان، در راستای فعالیت‌هایی که برای استقبال از مقام معظم رهبری در سطح استان انجام می‌شود، اداره‌کل ‌آموزش و پرورش نیز برنامه‌هایی را در این راستا پیش‌بینی کرده است

 

 

وی با اشاره به این فعالیت‌ها، از چاپ 20 هزار جلد کتاب «پرتویی از خورشید» خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در آستانه سفر رهبری چاپ کتاب ویژه از سیره عملی رهبری است که در بین دانش‌آموزان و اقشار مختلف عرضه می‌شود.

 

  

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تهیه و توزیع هزار سی‌دی نرم‌افزار ولایت فقیه در مدارس و واحدهای آموزش و پرورش را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر این کار نشریه رواق نور ویژه جلوه‌های عصمت و تلاش همراه با پوستر مقام معظم رهبری به مدارس ارسال می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده در آستانه سفر رهبری پیامک‌هایی با تیترهایی در مورد سفر رهبری به قم و ولایت فقیه ارسال شود.

 

 

امین‌جعفری با اشاره به برگزاری نمایشگاه جلوه‌های همت و تلاش عنوان داشت: پخش سرود و فیلم و همچنین مجموعه‌ تصاویر مقام معظم رهبری در نمایشگاه جلوه‌های همت و تلاش از دیگر فعالیت‌های در آستانه سفر پرخیر و برکت رهبری است.

 

 

وی اضافه کرد: البته در این نمایشگاه علاوه بر این فعالیت‌های با تهیه و نصب دستگاه‌های بلوتوث، فیلم، عکس و مطالب گلچین در مورد ولایت، موفقیت‌ها و دستاوردهای ادارات، نواحی و مناطق ارسال می‌شود.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر ضرورت استقبال شایسته از مقام معظم رهبری در قم، گفت: در این راستا پوسترهایی با جملات مختص ورودی رهبری به قم، ولایت و رهبری و دهه کرامت طراحی شده که از طریق شبکه دولت به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی پوستر هم به عنوان خوشامد‌گویی ورود مقام معظم رهبری به قم و دهه کرامت در سایت اداره کل قرار داده شده است.

 


امین‌جعفری با اشاره به نصب پلاکارد و بنر به مناسبت ورود رهبری به قم بر سردر ادارات و مدارس استان، اظهار داشت: در این راستا جلسات توجیهی با مدیران مدارس با محوریت استقبال مردمی از رهبری برگزار شده است.

 

 

وی با از برگزاری سخنرانی‌هایی در مورد ولایت فقیه و جایگاه رهبری در مدارس استان خبر داد و گفت: سوگندنامه‌ بیعت با رهبری هم تهیه شده است که در مدارس سطح استان قرائت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در آستانه ورود رهبری به قم، افزود: کتاب «ولایت فقیه ودیعه الهی» نیز تهیه شده است که در موقع مقرر توزیع می‌شود.

وی از تشکیل جلسات متعدد در راستای پرسش و پاسخ در مورد ولایت فقیه در مدراس خبر داد و افزود: سی‌دی‌های سرودهای ویژه رهبری هم تهیه شده و برای پخش در ایام حضور مقام معظم رهبری در قم به مدارس ارسال می‌شود.

 

 

امین‌جعفری برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی با موضوع ولایت فقیه در هیئت‌های دانش‌آموزی مدارس را ضروری عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر برگزاری این نشست‌ها، برنامه شب شعر هم با موضوع سفر مقام معظم رهبری به قم برگزار می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان 24 مهر 1389 ساعت 22:36

سلام
دوست عزیز لطف کن یک دعوت نامه بالترین برای من ارسال کن.
با تشکر فراوان

سلام
برادر بنده کاری به بالاترین ندارم و مطالب بنده را اگر در آنجا می بینید، کار خودم نیست و دوستان زحمتش را کشیده اند.
موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد