نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

عشق و ارادت مردم قم به امام زمان در استقبال از امام جلوه می‌کند

امام جمعه قم، با اشاره به اهمیت سفر مقام معظم رهبری به استان قم گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان قم، تمام عشق و ارادت شان به امام زمان(عج) را در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری به نمایش خواهند گذاشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم، در خطبه های این هفته نماز جمعه که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، این سفر را در ابعاد مختلف برای این استان و حوزه های علمیه دارای دستاوردها و برکات فراوان عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم قم استقبال باشکوهی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت تاکید کرد: ابراز عشق و محبت مردم به ذریه پیامبر گرامی اسلام و استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مصداق ادای اجر رسالت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه این تجلیل و تکریم ها در تاریخ مردم قم بی سابقه نیست تصریح کرد: مردم قم در سالیان دور نیز استقبال شایانی از حضرت فاطمه معصومه(س) داشتند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان قم، استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای نائب عام امام زمان(عج) را استقبال از امام عصر عنوان و تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار استان قم، تمام عشق و ارادت شان به امام زمان(عج) را در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی با بیان اینکه تجلیل از رهبری، تجلیل از مرجعیت نیز است گفت: مقام معظم رهبری امروز به عنوان یک مرجع تقلید با نفوذ در جهان تشیع مطرح هستند.

 

امام جمعه قم بیان داشت: تجلیل و تکریم از رهبری، تجلیل از شخصیتی است که امروز نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی است و در شرایط کنونی تمام امیدها و نگاه ها متوجه ایشان است و نفس و زهد رهبری، نفس و زهد امام راحل است.

 

خطیب جمعه قم تاکید کرد: مردم قدرشناس و متدین استان قم یک بار دیگر در این شهر مقدس ولایتمداری خود را به منصه ظهور و بروز خواهند رساند و استقبالی شایسته از مقتدای خویش خواهند داشت.

 

وی ورود سالیانه بیش از پانزده میلیون زائر، وجود حوزه های علمیه، بیوت مراجع تقلید، اماکن مذهبی و متبرکه متعدد و مؤسسات علمی و فرهنگی متعدد را از جمله شاخص های برجسته قم عنوان کرد که این شهر را به شهری ممتاز با ویژگی های منحصر به فرد بدل کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری در سال 74 به قم و ارتقاء این شهر به استان، شاهد تحولات و پیشرفت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف عمرانی، آموزشی، دانشگاهی و زیارتی بوده ایم.

 

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری سال جاری را سال همت و کار مضاعف نامیده اند و خوشبختانه با همت مدیران ما شاهد تحقق این شعار در قم هستیم و برنامه های بسیار خوبی جهت توسعه و عمران بیش از پیش قم انجام شده و در حال اجرا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد