نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

سفر ولی امر مسلمین موجب رشد و بالندگی حوزه است

امام جمعه قم، سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم را زمینه‌ساز رشد و بالندگی حوزه عنوان کرد. آیت ‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری تصریح کرد: مردم مومن شهر قم به ویژه حوزویان، مشتاقانه چشم انتظار تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب به شهر خون و قیام هستند و ا‌ن‌شاءالله این سفر برکات فراوانی برای قم و حوزه علمیه آن به همراه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه سفرهای گذشته مقام معظم رهبری به قم ،توأم با خیرات و برکات بی‌شماری برای مردم و حوزویان اهل قم بوده است، گفت: در سفرهای گذشته با توجه به تاکیدات خاص مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحول در حوزه، شاهد شور و نشاط بسیار خوبی در میان توده حوزویان در این باره بودیم.

* تحول، نیازمند بستر سازی است

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه همچنین اضافه کرد: البته باید توجه داشت که تحول در حوزه کاری نیست که به سرعت بتوان آن را انجام داد چرا که این مهم، نیازمند زمینه سازی و بستر سازی است به این معنی که باید فضایی فراهم شود تا همه حوزویان جامعه، آماده پذیرش و اجرای تحول شوند.

وی یادآور شد: به لطف الهی و در سایه تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در سالیان اخیر مبنی بر تحول، حوزه امروز نسبت به گذشته تحولات خوبی را در ابعاد مختلف شاهد است، هر چند که باید این گام‌های ارزنده در آینده شتاب و رونق بیشتری به خود بگیرد.

* سفر رهبری برای حوزه راهگشا خواهد بود

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با توجه به اشراف خوبشان به حوزه، آینده روشنی برای آن متصور هستند، اظهار داشت: امیدواریم که سفر قریب‌الوقوع معظم له در ادامه سفرهای قبلی ایشان توام با یک نگاه و مطالبه جدید از ناحیه این بزرگوار نسبت به حوزه و حوزویان بوده و رهنمودهای ایشان همچون گذشته راهگشای حوزه‌های علمیه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد