نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

پیوند شاگردان مکتب امام صادق با ولی امر مسلمین ناگسستنی است

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی ضمن ابراز خرسندی از حضور مقام معظم رهبری در قم اعلام کرد: پایبندی شاگردان مکتب امام صادق(ع) به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیعتی است که ناگسستنی است.

در پیام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: سپاس بی‌کران خداوندی را که توفیق زیستن در جامعه ولایتمدار و خدمت به مردم قدرشناس ایران اسلامی را نصیب مشتاقان مکتب قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) کرد.

در این پیام آمده است: اکنون که به لطف وجود سلاله پاک رسول الله(ص)، ایران اسلامی در تمام عالم، سرسلسله ره‌پویان طریقت الهی است و با تبعیت از فرامین حکیمانه فرزند زهرا (س) مددکار آزادگان و دردمندان بشر است، چشمان هزاران مشتاق و دلداده بر جمال آفتاب تابناک انقلاب عظیم اسلامی ایران روشن‌تر از گذشته خواهد شد و شهر مقدس قم، این ام‌القرای جهان تشیع میزبان خلف شایسته خمینی کبیر (ره) خواهد بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌شک، شهر قم و اهل آن و بالاخص طلاب محترم علوم دینی، قدردان نعمت عظیم ولایت که به تعبیر امام راحل (ره) ادامه ‌دهنده ولایت نبی‌اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است، هستند.

در این پیام تاکید شده است: پایبندی شاگردان مکتب امام صادق(ع) به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیعتی است که هرگز گسستنی نخواهد بود.

در بخش پایانی این پیام آمده است: مدیران،‌ اساتید و طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مقدم رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شهر علم و اجتهاد گرامی می‌دارند و مشتاقانه در انتظار دیدار و استفاده از رهنمودهای معظم له هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد