نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

امام امت 9 روز در استان قم اقامت دارند

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همزمان با میلاد فرخنده علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به استان قم سفر خواهند کرد و به مدت 9 روز در شهر مقدس قم حضور خواهند داشت.

وی افزود: پس از اعلام سفر مقام معظم رهبری ستاد استقبال از ایشان در قم تشکیل شد و جلسات کمیته‌های تخصصی برای فراهم آوردن تمهیدات لازم به صورت مستمر برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای میزبانی شایسته از وجود مبارک ایشان ترتیب داده شده است.

وی برنامه‌های سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان روز سه‌شنبه پس از استقبال باشکوه مردم و مسئولان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع خیل عظیم مشتاقان سخنرانی خواهند کرد.

موسی‌پور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در جمع بسیجیان، دیدار با دانشجویان و جوانان، دیدار با مدیران و مسئولان اجرایی استان قم و همچنین دیدار با مراجع عظام تقلید، حضور در جمع طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم و دیدار اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه را از دیگر برنامه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان قم عنوان کرد.

وی همچنین تصریح کرد: نیازهای استان قم در بخش‌های مختلف عمرانی احصاء شده که پس از نهایی شدن طرح‌ها و پروژه‌ها در جلسه مشترک با وزرا، در آخرین روز سفر مقام معظم رهبری و با تشکیل هیئت وزیران به تصویب خواهد رسید و گزارش آن خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه شور و اشتیاق مردم برای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب 27 مهر ماه را به یوم‌الله دیگری تبدیل خواهند کرد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در ستاد استقبال از مقام معظم رهبری باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق سیل عظیم مردم ولایت‌مدار شهر مقدس قم را در روز استقبال به خوبی هدایت کرده و استقبال درخور و شایسته از رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد