نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

مردم با عشق و ولایتمداری همیشگی از امام استقبال می‌کنند

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: مردم استان قم در استقبال از رهبری با عشق و ولایتمداری‌ همیشگی حضور بیابند. حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی‌ریا با اشاره به سفر امام امت به استان قم تاکید کرد: مردم با عشق و ولایتمداری همیشگی‌ از مقام معظم رهبری استقبال کنند.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت اظهار داشت: هر چقدر از بزرگی و لذت دیدار با رهبری سخن بگوییم، کم است و قادر نیستیم که لحظه دیدار را توصیف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری با توجه به اینکه خودشان کانون علم و دانش در زمینه‌های مختلف علمی هستند وارد مهد علم و معارف اسلامی یعنی حوزه علمیه قم می‌شوند مسلما اتفاق عظیم و پرثمری رخ می‌دهد.

مشاور رئیس جمهور در امر روحانیت افزود: مقام معظم رهبری با توجه به اینکه عشق‌، علاقه و دغدغه فراوانی نسبت به حوزه دارند با بررسی همه جانبه و فراگیر نظرات خود را اعلام می‌دارند مسلما نظرات ایشان برای مشخص کردن راهکارهای حوزه‌ علمیه قم به ویژه در امر تحول، کارساز است.

وی افزود: حوزه‌های علمیه باید در نظر داشته باشند که از این علم و آگاهی مقام معظم رهبری به نحو احسن استفاده کرده و راهنمایی‌ها و خط مشی‌هایی که ایشان برای حوزه ترسیم می‌کنند، را پیگیری و اجرایی کنند.

بی‌ریا با بیان اینکه جنبه معنوی و حوزوی که در این سفر نهفته است از جنبه مردمی و عمرانی آن بیشتر است، ابراز داشت: حوزه علمیه باید این فرصت را مغتنم شمرده و در این سفر این مقدمه را مهیا کند که در امر تحول حوزه گام بزرگی برداشته شود.

وی ابراز داشت: حوزه علمیه باید از این فرصت به دست آمده استفاده کافی و وافی کند و این فرصت را مغتنم شمارد.

این محقق حوزوی در ادامه به نقش موثر مردم در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: مردم نیز همانند گذشته با ولایتمداری و عشقی که نسبت به ایشان داشتند به صورت پر شور در این مراسم حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه دشمن همه چیز را رصد می‌کند و این حضور را نیز همانند دیگر مراسم‌ها دنبال می‌کند، گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود و با پرپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نقل و شیرینی از ورود ایشان به نحو پرشوری استقبال کنند تا دشمنان خیال خامشان در خاموش شدن چراغ انقلاب از بین رود و موجبات توجه حضرت ولیعصر(عج) و ذات اقدس الله را نسبت به خودشان فراهم کنند.

بی‌ریا اظهار داشت: البته این سفر گذشته از جنبه معنوی که در پی دارد، پیشرفت در عمران و آبادانی شهر را نیز در پی دارد، چرا که مقام معظم رهبری با مسئولان بلند پایه کشوری و کارشناسان در این شهر حضور می‌یابند تا مشکلات مردم را نیز تا حد گسترده‌ای رفع کنند..

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد