نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

قم برای استقبال از امام امت آماده است

شهردار قم از آمادگی کامل شهر قم برای استقبال با شکوه از مقام معظم رهبری به این شهر خبر داد.

محسن عابدینی‌پور با بیان اینکه شهرداری با تمام توان و ظرفیت آماده استقبال از مقام معظم رهبری است، گفت: از روزهای گذشته که خبر سفر معظم له به شهر قم اعلام شد، چندین کمیته مختلف در شهرداری در قالب فعالیت‌های مربوطه و فراهم سازی مقدمات سفر رهبری تشکیل شده است که این اقدامات در روزهای آتی مشهودتر خواهد شد.

شهردار قم افزود: مناسب‌سازی مسیر سفر، ساماندهی تبلیغات شهری، روان سازی حمل و نقل عمومی، شستشو و نظافت مسیر، هماهنگی نصب بنرهای تبلیغاتی، آذین‌بندی و چراغانی میادین و خیابان‌ها، آمادگی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای سرویس دهی به شهروندان، برپایی ایستگاه صلواتی در طول مسیر استقبال و استقرار خودروهای آتش نشانی در نقاط حساس شهر از جمله اقدامات شهرداری قم در این ایام است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری عنایت ویژه و خاصی به شهر کریمه اهل بیت (س) داشته و دارند که امیدواریم این عنایت با سفر ایشان تقویت شود و دستاورد این سفر معنوی، عمران و آبادانی بیشتر شهر قم باشد تا شهری در شأن کریمه اهل بیت (س) داشته باشیم.

عابدینی‌پور تصریح کرد: مردم فهیم قم برای حضور رهبری در استان لحظه ‌شماری می‌کنند و این سفر نقطه عطفی در توسعه استان بوده و منشأ تحول و توسعه است.

شهردار قم تصریح کرد: همشهریان قمی بدون شک با استقبال باشکوه از رهبری بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

عابدینی‌پور در ادامه تصریح کرد: بی‌تردید حضور پر مهر و عطوفت معظم له در جمع مردم ولایت‌مدار قم سر آغاز حرکتی نو و رویشی دوباره خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد