نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

مارادونا پیشنهاد ایران را می‌پذیرد

مارادونا

مشخص است که حتی احتمال سرمربیگری مارادونا نیز برای دشمنان و ضدانقلاب و منافقین گران تمام شده است و از این رو به بریدن و جعل اخبار متوسل شده‌اند. از منافقین این امر عجیب نیست، اما در عجبم که چرا رسانه‌های داخلی به منشأ اخبار توجه نمی‌کنند و تلاش نمی‌کنند تا اصل خبر را منتشر نمایند. 

   

ماجرا این است که مارادونا در جریان بازدید از چین با پرسش یک خبرنگار مواجه می‌شود. سؤال این است:«آیا به درخواست باشگاه شانگهای شنهوا برای مربیگری این تیم پاسخ مثبت می‌دهید؟» ماردونا جواب منفی می‌دهد و در باره پذیرش مسئولیت تیم ملی چین نیز نظر منفی خود را اعلام می‌کند و میگوید: «چطور ممکن است که کشوری با یک میلیارد و سیصد میلیون نفر جمعیت نتواند تیم خود را سازمان‌دهی کند». سپس تأکید می‌کند:«به هیچ وجه مسئولیت یک تیم چینی را نمی پذیرد!» خبرنگار می‌گوید:«چون چین یک کشور آسیایی است؟» مارادونا سری تکان می‌دهد و تلاش می‌کند از خبرنگار دور شود. خبرنگار سمج بلافاصله ادامه می‌دهد:«ایران چه؟ اگر ایران پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی‌اش را به شما بدهد می‌پذیرید؟» مارادونا فقط لبخند می‌زند و از خبرنگار جدا می‌شود.

همه‌ی ماجرا همین بوده است. ابتدا جدی‌ترین بخش خبر (لبخند مارادونا) در تمام رسانه‌های معتبر دنیا بازتاب پیدا کرد. اما دشمنان جمهوری اسلامی و اذناب دشمن و منافقین به فاصله یکی دو روز دست به کار شدند و همان خبر اولیه را دست کاری کردند. ابتدا به جای چین نوشتند آسیا و سپس اصل خبر (لبخند مارادونا) را سانسور کردند.

زبونی منافقین و دشمنان در حدی است که یک رویداد احتمالی را – که از قضا موجب رشد و سربلندی کشور است - برنمی‌تابند و به عاجزانه‌ترین و سخیف‌ترین شکل ممکن، سعی در کمرنگ‌ کردن آن دارند.

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام امیر عباس.
نمی دونم چند سالته و کجایی .خدا برای مادرت حفظت کنه.منم خیلی دوست داشتم اسم پسرم رو امیر عباس بگذارم.ولی نشد.با دیدن اسمت دلم لرزید.خوش به حالت.
برای مرد فردا اگر حرفی داری بگو.حرفی که به درد 20 سال دیگه اش بخوره.
تبادل لینک داری؟
منتظرتیم.
یا علی

سلام
تشکر.

سلام.
بازم منم.مادر رهام.این بار از وبلاگ خودم و همسرم نظر گذاشتم.
با تبادل لینک موافقی؟
روزهایت پرتقالی

بنده خدا 21 آبان 1389 ساعت 23:33

سلام
آقای نابغه کشف مهمی نکردی. همیشه مرسومه که خبرگزاری ها صحبت ها را قیچی می کنند و با تز خودشون پوشش می دهند. حالا یکی اول لبخند موافقت امیزش را زده یکی هم اومده گفته نمیخواد تو چین یا آسیا مربی گری کنه.

سلام
خوب بنده خدا شما هم نظر بنده را تایید کرده ای.
در رسانه های معاند و به تبع آن در برخی سایت های ایرانی (از جمله گل) طوری کار شد که انگار مارادونا دو بار مصاحبه کرده و یک بار به مربیگری در ایران لبخند زده و بار بعد مربیگری در آسیا (چین) را رد کرده است.
در حالی که همان بار که گفته در چین مربیگری نمی کند (که خبرنگار گفته آسیا و نه مارادونا) در پایان در مورد ایران لبخندی معنی دار و حاکی از رضایت زده است!!!
اتفاقا این کشف مهمی نیست، بلکه دقت مهمی است! خیلی ها که لبخند مارادونا را نقل کرده بودند، دو روز بعد نادانسته بخش انحرافی از همان خبر را طوری کار کردند که انگار مارادونا از لبخندش پشیمان شده. در حالی که لبخند در پایان همان مصاحبه اول بوده است.
حالا چه می گویید جناب بنده خدا؟!

بنده خدا 22 آبان 1389 ساعت 00:30

سلام
مرسی الان متوجه شدم. آره حال کردم. من امشب تا ۲ بیدارم. اگر ممکنه آیدی یاهوی منو اد کن با هم بحرفیم soltan33
هر چند پرسپولیسی هستم اما از شما خوشم اومده

سلام
من پرسپولیسی نیستم ولی پرسپولیسی‌ها را دوست دارم!
از حسن نظر شما متشکرم.

بنده خدا 22 آبان 1389 ساعت 00:32

اد کردم. لطفا تایید کن

بله آنلاین بودم متوجه شدم. اما اجازه بدهید بعدا. شاید وقتی دیگر!

موفق باشید دوست عزیز.

سید فرهاد 22 آبان 1389 ساعت 02:45 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم برادر عزیز و یادگار دوران شیرین .هر چه بود گذشت و اما فقط دنیائی از خاطره بر جای مانده است.سلام به آن دوران پاک الهی و مردانش.
امیر عباس عزیز دشمنان ایران اسلامی مخصوصا منافقین منفور که البته درجه بندی مختلفی دارند همیشه در هر زمانی سعی نموده اند تا با خبر یا اتفاقی خنده ای زهر آلود بر ایران عزیزمان بزنند.پس بگذاریم تا دل چرک و پلیدشان به همین خنده ها خوش باشد

سلام و درود خدا بر مردان پاک خدا و ره روانان شهدا و پیروانان اهلبیت سلام الله


دست حق یارت برادر گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام دلاور
بله به قول شاعر:
اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت
باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

خیلی دعا بفرمایید.

سید فرهاد 23 آبان 1389 ساعت 00:50 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم
سالروزشهادت مظلومانه امام محمد باقر علیه السلام

بر حضرت حجة ابن الحسن روحی و ارواح العالمین الفداه را خدمت شما همه و

ره روانانش تسلیت و تعذیت عرض مینمایم




با سلام و صلوات بر تربت مقدس شهدا .در پناه خدای بزرگ میسپارمتان
دعا گویتان برادر کوچکتان سید حسین از غربت غریب
جانم فدایت یا زهرای حسین مظلوم

سلام علیکم و رحمة الله
اعظم الله اجورنا و اجورکم.

برادر دلاورم محفوظ باشید!

علی آخوندزاده 24 آبان 1389 ساعت 12:20

همین جا قول می دهم اگر مارادونا سرمربی ایران شد از خیابان صفائیه تا چهارمردان را سینه خیز بروم !

مگر کسی گفته این امر حتما محقق می‌شود که شما در حال خفه کردن خودت هستی؟ در متن یادداشت هم آمده «رویداد احتمالی».
بقیه نظر خود را در پاسخ به نظر بعدی می‌دهم که دقیقا ۱۰ دقیقه پس از نظر شما درج شده (البته حتما کاملا اتفاقی بوده!!!).

اما فرض می‌کنیم این اتفاق بسیار مبارک محقق شود و چند سوال:
۱- دقیقا از کجای خیابان صفائیه سینه خیز را شروع می‌کنی؟
۲- در چه ساعتی از شبانه روز؟
۳- جواب مردم و پلیس را چه می‌دهی؟
۴- اگر نرفتی چه؟
۵- اتخاذ یک تصمیم غیر منطقی نشانه چیست؟
۶- آیا بهتر نیست تا دیر نشده این ادعای مسخره را پس بگیری؟

الف. ناظمی 24 آبان 1389 ساعت 12:30

سلام
من آرزوم اینه که یکی مثل مارادونا مربی تیم ملی ایران بشه. یعنی این اتفاق می افته؟

سلام
این آرزوی همه ماست. همان طور که در متن خبر هم آمده این یک رویداد احتمالی است. احتمالی از این نظر که نمی‌دانیم کفاشیان اقبالی به مارادونا نشان می‌دهد یا خیر؟
۵۰٪ خود مارادوناست که اگر به او پیشنهاد شود می‌پذیرد.
اما ۵۰٪ هم به پیشنهاد فدراسیون بستگی دارد و باید دید آیا فدراسیون در این زمینه پیش قدم می‌شود یا خیر؟
بر اساس سابقه‌ای که از درایت(؟) فدراسیون سراغ داریم امیدی به این امر نیست. البته کفاشیان بی‌خاصیت‌ترین فرد فوتبالی کشور است. در فدراسیون لابی‌هایی وجود دارد. یکی از لابی‌های قوی صبغه مافیایی دارد و تا کنون بیشترین تاثیر را در تصمیمات غلط فدراسیون داشته است.
لابی نزدیک به دولت هم هست که قبلا موجب آمدن مایلی کهن شده بود.
متاسفانه ورزشی‌های بی‌طرف لابی کوچک‌تر فدراسیون هستند.
باید دید نهایتا این پیشنهاد به مارادونا ارائه می‌شود یا خیر؟!
موفق باشید.

علی آخوندزاده 24 آبان 1389 ساعت 22:25

به همه شرف و وژدان و انسانیتی که دارم و زیادش رو هم دارم اگر مارادونا سرمربی ایران شد از فلکه صفائیه تا روزنامه فروشی ابتدای چهارمردان سینه خیز رفته و یک روزنامه ورزشی که حاوی خبر "مارادونا سرمربی ایران شد!!!!!!!!" را خریده و دقیقاً همین مسیر را کلاغ پر برمی گردم .
راس ساعت 8 صبح روز بعد از سرمربی شدن مارادونا سرفلکه صفائیه منتظرم باشید و منتظرتان هستم .
بدرود!

:))
دکتر خوب آشنا دارم.
حالا مگر کسی گفته حتما فدراسیون به ماردونا پیشنهاد می‌دهد که می‌خواهی با او شرط ببندی؟

با خودت دعوا داری؟

علی آخوندزاده 25 آبان 1389 ساعت 22:19

امروز بعد از مراسم دعای عرفه که در تکیه شاه خراسان برگزار شد تا چهارمردان و از آن جا تا فلکه صفائیه به خاطر نبودن تاکسی پیاده آمدم . و البته در پایان مسیر خستگی بر من مستولی شد و در فکر فرو رفتم که گرچه پیاده رفتن این مسیر شاید خیلی با سینه خیز رفتن و کلاغ پر برگشتن این مسیر تفاوتی نکند ولی آیا ارزشش را دارد که بخاطر سرمربی شدن یا نشدن مارادونا هرچند که احتمالش به صفر میل می کند چنین بار سنگینی را بر دوش بکشم ؟ و البته در پایان به این نتیجه رسیدم که چرا که نه؟ آیا اصلاً احتمال چنین امری به صفر میل می کند یا صفر مطلق است؟ و به همین دلیل در همین شب مبارک به استاد بزرگوار قول می دهم پای قولی که دادم به هر قیمتی بایستم ولی با توجه به این که معمولاً شرط بندی دو طرفه است شما هم یک طرف شرط را بگیرید که خدایی ناکرده برخلاف سنت شرط بندی عمل نکرده باشیم! و دست کم شما هم قولی به بنده بدهید!
به قول شما":))"!
عید سعید قربان مبارک

مثل اینکه منطق شما پاره سنگ برمی دارد. تا حالا با خودت درگیر بودی حالا می خواهی با بنده شرط ببندی؟
در خبر بنده که آمده «رویداد احتمالی». شما با خودت درگیری برادر!
گفته ام که به عملکرد کفاشیان امیدی نیست و معلوم نیست که به مارادونا پیشنهاد بدهد.
حالا شما خودت یک طرفه یقه پاره کردی و قولی داده ای. از نظر بنده جازدن منعی ندارد و به رویت نمی آورم :)

پی‌نوشت- علی آخوندزاده: «به همه شرف و وژدان و انسانیتی که دارم و زیادش رو هم دارم ...».

مدیون ولایت 26 آبان 1389 ساعت 15:11 http://valieamr.blogfa.com

با سلام
وبلاگ با پست "صد شکر که زاده در حکومت اسلامی ام" به روز شد.
منتظر حضور گرم تان هستم.
و من الله توفیق

سلام
موفق باشید.

سلام علیکم
اشهد ان امیرالمومنین علیا ولی الله
عید غدیر خم سالروز انتخاب امیر المومنین علی ابن ابیطالب (ع) به وصایت و ولایت پیامبر اکرم(ص) بر شیعیان راه حضرتش مبارک باد.



عید بزرگ بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
دعا گویتان سید فرهاد از غربت غریب
جانم فدایت یا زهرای علی مظلوم
[گل]

سلام .. وب پر محتوایی داری ... لطفا منو لینک کن .. خوشحال میشم بتونیم بیشتر با هم در ارتباط باشیم

سلام برادر
من وبلاگ پرمحتوایی دارم آن وقت من شما را لینک کنم؟ (شوخی)
آن وقت شما را لینک کنم یا وبلاگتان را؟
ضمنا بنده هم از آشنایی با شما خوش حالم.
موفق باشید.

امیر عباس (نامحرمانه) 15 آذر 1389 ساعت 21:31

سلام بر خواهر نخبه بسیجی
متاسفانه به دلیل تعریف خارج از قاعده نمی توانم نظرتان را تایید کنم.
این تعریف ها به بنده نمی چسبد. در هر صورت از لطف و محبت شما متشکرم..
دعا بفرمایید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد