نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

سگ سبز برادر شغال است!

به نظر می‌رسد که منافقین در حال فداکردن میر حسین (میر یزید) برای بقای احتمالی فتنه هستند. بدین معنی که فتنه گران به قصد اینکه برخی از سران فتنه را از اتهامات تبرئه کنند، روی رهبری میر حسین (میر یزید) بر منافقین سبز تأکید کنند و به جامعه بقبولانند که «فتنه‌ها، پرچم امام حسین(ع) سوزی‌ها، حمله به عزاداران حسینی، کشتن مردم و آتش زدن مسجد و قرآن و محاربه با اسلام» همه و همه زیر سر میرحسین (میر یزید) بوده است. 

   

قصد منافقین این است که تمام بغض و کینه مقدس امت اسلام را متوجه و متمرکز میرحسین (میر یزید) سازند، آنگاه منافق دیگری که ساکت‌تر بوده چراغ خاموش پرچم فتنه را بالا ببرد. برای این منظور نیز خاتمی را در نظر گرفته اند. پس باید به هوش بود و به یاد داشت که بین سران فتنه تفاوتی نیست، همه آنها در برابر نظام، مردم و ولایت فقیه قرار دارند و فقط تاکتیک‌هایشان با هم تفاوت دارد و نباید از یاد ببریم که «سگ سبز! برادر شغال است.»

 

 

البته ملت بزرگ ایران هنگام درآوردن چشم فتنه در نهم دی ماه 1388 و متعاقب آن در 22 بهمن ماه بهتر از همه این موضوع را فهمیده بودند و یک صدا فریاد می‌زدند:

لعن علی عدوک یا حسین             خاتمی و کروبی و میر حسین (میر یزید

   

سگ سبز برادر شغال است

   

           

 پ.ن: در مثل مناقشه نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
بروبچ ارزشی 21 آذر 1389 ساعت 08:15

سلام
حالا فهیمدم چرا خاتمی و میرحسین با هم فالوده میخورند اما در ظاهر دم از اختلاف نظر و دعوا میزنند. پس زرگریه

لجمن 21 آذر 1389 ساعت 13:50 http://lajman.blogsky.com/

سلام
به مطلب مهمی اشاره داشتید . به نظرم عنوان مطلب کاملا با متن تان می خواند . عالی است .

سلام برادر
مرحبا بناصرنا

مرتضی 22 آذر 1389 ساعت 01:30

ای امیر غباس عزیز ! از زمان جنگ برای من خاطرهای نقل میکنی؟
این نهضت وبلاگی که میگن اینجوریه!
حال خوشی دارین بابا انقد ارزش نداره این چیزا ما باید به فکر خودمون باشیم که اگه بتونیم خودمونو بسازیم جهان را تغییر خواهیم داد.
داداشی! یادم میاد یه جمله ای از امام که اون زمانه روی دیوارا میدیدم ولی سندش رو نمیدونم. جمله امام هشدار به کسانی بود که هنوز خودشونو اصلاح نکردن ولی جامعه به اونا رو آورده. بد به حال کسانی که قبل از خودسازی مرجع دیگران بشن و بخوان مثلا جامعه رو اصلاح کنن. با ادعا میشه یه بنایی را سرهم بندی کرد ولی سخت سست بنیاد خواهد بود. یه مثال دم دستی عرض کنم. یکی از مسئولان رفع آلودگی هوا هواپیما های سمپاش رو پر آب کرد و بر فراز تهران به آب پاشی پرداخت. مردم ما نجیبند که به ایشون بلند بلتد نمیخندند ولی ایشون فکر میکرد آخر ابتکاره و داره مردم رو نجات میده در صورتی که ابتدا ایشون باید میرفت جایی که کارشو بلده مشغول کار میشد که نشده! ولی حال شانس بهش رو کرده مدیر شده بره یه مطالعه سطحی بکنه ببینه حجم آبی که میتونه آلودگی تهران رو ازبین ببره چند تا هواپیمای سمپاش میخواد.
دوست عزیز تصور میکنم شما هم مثل همون مدیر بچه خوبی هستی ولی نمیدونی مخاطبی که داری از چه جنسیه و شما از ابزاری داری استفاده میکنی که مخاطب تو رو انتخاب میکنه نه تو اونو! مقالات سید مرتضی رو درباره رسانه حتما بخون ببین اصلا صلاحه توان بذاری توی این فضا فریاد بزنی؟ مثل آواز خونی توی حموم نباشه که شنونده خودمونیم و لذت هم میبریم حتی به بد شانسی مردم که از شنیدن آواز دلنشین ما محرومند متاسف باشیم.
واقعا دوستت دارم.
یه رفیق جنبش سبزی هم پیدا کردی. اگه لایق دونستی آشنا بشیم با همون خاطره جنگی شروع کن حال کنیم.

به نام خدا

۱- می خواهم صد سال عزیزت نباشم. می خواهم نباشی تا عزیزت باشم. مرا با منافقین چه کار؟

۲- فکر کرده ای با بچه طرفی که می خواهی در مورد چگونگی تاثیر یک وبلاگ با من بگویی؟ خلاصه بگویم که از نخستین وبلاگ نویسان این سرزمین بوده ام و تا کنون حدود ۱۰۰۰ وبلاگ ثبت شده دارم. طرح وبلاگ نویسان مجازی (ارتش سایبری) را بنده حدود ۶ سال پیش به نیروی مقاومت دادم و در آن زمان گفتند که بسیج نباید ورود کند و دو سال است که می گویند دیر شده است. حالا تو بی خودی زور نزن اهل بصیرت را نسبت به کارشان دلسرد کنی.

۳- همین کم بود که منافقین بیایند درس اخلاق بدهند، شما جیب ما را نزن و برای دشمن جاسوسی نکن، درس اخلاق پیش کش!

۴- آن قدر نمی فهمی که طرح هواپیماهای سم پاشی پایلوت بوده، و بعد از عملی شدن همین پایلوت مشخص شد که این کار راهگشا نیست تا امثال توی بی سواد هم بیایند غیب گویی کنند! ببخشید فعلا وقت ندارم پایلوت را برایت توضیح دهم.

۵- آن وقت که کسی نمی دانست آقا سید مرتضی کیست، من هم مقالاتش را می خواندم و هم مشتری سوره اش بودم و تا آنجا که یادم می آید یکی دو شماره هم ادبیات داستانی به سردبیری ایشان درآمد و می خواندم. به خاطر همین است که اکنون منافق را از شونصد! کیلومتری می شناسم و تو چه می‌دانی که ما چه سر و سری با آقا مرتضای عزیز داریم؟!

۶- فکر کردی امیر عباس کمبود دوست و آشنا و کمبود موقعیت اجتماعی دارد که طرح رفاقت برای جذب می ریزی؟ این طرح های پوسیده روانشناسی را ببر برای جذب همان دوستان اراذل و اوباشت استفاده کن. برای اینکه بدانی امیرعباس برای تحقیق، حتی دوستی منافقینی را تجربه کرده است که تو پیش آنها هیچ هستی، خوب دقت کن: از لانه های نفاق با فرزند حسینعلی منتظری(سعید) و فرزند یوسف صانعی (باز هم سعید) رفت و آمد داشته ام. با سعید صانعی فوتسال هم بازی کرده ایم و به لودگی هایش خندیده ایم. از مشارکتی ها فقط به دوستی قدیمی با علی تاجرنیا اشاره کنم که این یکی را نمی دانم چرا هنوز دوست می‌دارم و دلم برای او می سوزد (خدا هدایتش کند). از ملی مذهبی ها اسم نمی برم چون ویروس خالص هستند و تو می توانی گنده ترین شان را مجسم کنی که با او مراوده داشته‌ام. تو به خیالت خیلی از آنها منافق تری؟ اگر هستی بسم الله. رو کن تا طرح رفاقت بریزیم. فقط یادت باشد تنها به گوشه ای از ارتباطاتم اشاره کردم و به قول آقا سید مرتضی آوینی من از یک راه طی شده با شما(تو) صحبت می کنم.

۷- و اما برای اینکه دل بچه نشکند خاطره ای هم نقل می کنم: شهید محمد وفایی زاده مسئول دسته نماز شب خوان ها (درمیان مطالبم سرچ کن) درست نیم ساعت قبل از شهادتش، در حالی که برای چندمین بار به صورت خصوصی به من که ۱۳ سال داشتم از شهادتش خبر داد، گفت:«در این دنیا شاخص ما فقط ولایت فقیه است» و از من خواست تا پایان عمر این معنا را «حفظ» کنم. و اکنون تو که در کامنت قبلی ات (که آن را تایید نمی کنم) به امام امت (حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) جسارت کرده ای، برایم حتی به اندازه موی گندیده یک مردار بعثی هم ارزش نداری. دست از این لودگی شبه روان‌شناسانه بردار و خجالت بکش. * زت زیاد.

سهراب 25 آذر 1389 ساعت 19:00

سلام
عزیز جان کمی مودب بودن به کسی ضرری نرسونده شما هم یه مقدار رعایت کنی بد نیست
میدونی که :ادب مرد به زدولت اوست
مابیشماریم

سلام
هر چند که در پایان یادداشت هم نوشته ام در مثل مناقشه نیست، اما اگر منظورت این است که به سگ توهین شده است قبول دارم. چون سگ حیوان زبان بسته خداست ولی سران فتنه دست در دست دشمنان اسلام کاری کردند که به مسجد و مردم و بیت المال و در عاشورای سال گذشته عمالشان به عزاداران حسینی حمله کنند و پرچم امام حسین ع را بسوزانند.

شما هم که خیلی بیش شمارید!!! پارسال در اوج فتنه ۱۵۰۰ نفر در برابر ۷۰ میلیون نفر. امسال که دریغ از یک نفر.

سرت را از ... بیرون بیاور.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد