نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

کامنت یک منافق و پاسخ امیر عباس

السلام علیک یا ابا عبدالله.

شاید در بخش نظرات یادداشت واقعیت‌های تکان‌دهنده از تخلفات مهدی هاشمی بهرمانی + عکس کامنت یک منافق که نام مسخره‌ی سکوت سبز را برای خود انتخاب کرده دیده باشید. اما بد نیست نظر وی و پاسخ این جانب، به عنوان یک یادداشت مجزا در وبلاگ قرار داده شود. دعا بفرمایید.

 

 

منافق (سکوت سبز): سلام بر آزاد مرد تاریخ همه ادیان سلام بر حسین کسی که میفرمود اگردین ندارید آزاده باشید.خوشحالم از اینکه سر مشق من و تمام سبز ها آقا امام حسین به خود میبالیم که نام مولایمان بر روی رهبر همشه سبزمان میر حسین موسوی است و سلام بر شما به خاطر این همه اعتماد به نفس بهتر نیست در این روز ها به جای حمله به هم قدری بیندیشیم که خدایی ناخواسته جز کوفیان نباشیم امیدوارم شما هم روزی سبز شوید من افتخار میکنم که نام مستعارم سکوت سبز اما گویا فریادیست از سوی تمام سبزها و آزاد اندیشان در هر صورت موفق باشید   20 آذر 1389 ساعت 6:54 PM


پاسخ امیر عباس :

این حسین(ع) که می‌گویی آیا احتمالا همانی نیست که سال گذشته و در عاشورای شهادتش پرچم عزایش را به آتش کشیدید؟ آیا هم او نیست که وحشیانه به عزادارانش حمله کردید؟ آیا هم او نیست که به بسیجیانش حمله می‌کنید؟! آیا هم او نیست که به مسجد حمله کردید و قرآن جدش را سوزاندید؟


خنده دار ننویس منافق سبز!
شما را چه به کربلا و عاشورا و امام حسین(ع). رهبر تو زمانی گرگ بوش بود و اکنون اوباما(شما) ست و نگاهتان به سرمشق صهیونیست هاست و ما امت 70 میلیونی دیگر این را نیک می‌دانیم.

و اما میر یزید! بله صدام یزید نیز خود را صدام حسین می‌دانست و بعثیانش او را رهبر و عزیز می‌شمردند.

چه مثال جالبی خداوند به یادم آورد! واقعا میرحسین شما شباهت‌های زیادی با صدام حسین دارد، چرا که او نیز خدا را بنده نبود و دیکتاتوری به تمام معنا بود که نه برای مردم ارزشی قائل بود و نه کمترین توجهی به دستورات الهی داشت.

اتفاقا من سبزم، سبز علی و رهبرم سید علی است!

(سبز ما را دزدیدید، دارید باهاش پز می دید؟!)

خوب حالا عیبی ندارد، اما به جز چند منافق جیره خوار مثل تو، که از روی زبونی فقط  در نت عرض اندامی دارید، بقیه عده‌تان کجاست؟ می‌دانم که خواهی گفت: پادگان اشرف، اما مرگ شما یک مشت خرده مزدور نیز به زودی به سرخواهد آمد، چرا که عزم ملت بزرگ ایران نابودی کامل فنته و رؤسایش (امریکا و انگلیس و رژیم صهیونستی) و مزدوران زبونش (خاتمی و کروبی و میریزید) می‌باشد، شما خرده منافقین که اصلا به حساب نمی‌آیید.


امیدوارم همه با هم محشور شوید و امیدوارم ما نیز با رهبرمان محشور شویم!

نظرات 6 + ارسال نظر
میم.الف. 23 آذر 1389 ساعت 10:50 http://nahani.persianblog.ir

سلام داداش. این بنده خدای زبون خود فروخته یا شاید هم فریب خورده رو خوب جوابش رو دادی. الحق که دمت گرمه. البته امت حزب الله همواره علاقه داره که بقیه روشن بشن و به راه راست برگردن. ولی اگر عده ای اصرار دارن در مسیر کج خودشون ادامه مسیر بدن دیگه هر چی دیدن از چشم خودشون دیدن. این یک تهدید نیست. یک واقعیت محض است. دیگه با کسی شوخی نداریم. اگه یک موقع عده ای بخان همون کارهای ۸۸ رو تکرار کنن دیگه اجازه نمی دیم تو دادگاه ها همشون رو ببخشن و بی شک همشون حکم محارب خواهند داشت و تکلیف محارب هم که معلومه. وسلام

سلام و تشکر
اگر چه دیگر عددی نیستند که غلطی بکنند، ولی درست گفته اید، اگر حرکتی کنند خودمان از خجالت‌شان در می‌آییم.
دعا بفرمایید.

سید فرهاد 23 آذر 1389 ساعت 20:00 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم برادر عزیز و دلاورم.
در ابتدا ایام عذاداری سید و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین صلوات الله سلام الله علیها را خدمت شما و خانهواده محترمتان تسلیت و تعذیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان آرزوی عذاداری شما را در راه حسین مظلوم مسئلتت دارم.
اما در مورد این منافق یا جماعت پلید امت بنی امیه باید عرض نمایم این ها همان حامیان کوفه میباشند که به طرفداری از حسین مظلوم ضربه به پیکر مقدس حسین مظلوم زدند ودرست هزارو چهارصد سال و اندی از شهادت خون خدا گذشته ولی با گذشت طول تاریخ امت بنی امیه تا امروز وجو د داشته و همیشه سعی بر آن دارد تا با نام مقدس اسلام و حسین ضربه به ریشه اسلام بزنند واین کفار ملعونین همانا بودند که عذاداری حسین مظلوم را در سال گذشته به تمسخر گرفته و عذاداران آقا را به سنگ باران و حمله وحشیانه خود قرار دادند. ولی این انسانهای پست تر از وحابیان بدانند که هر گز نمی توانند جایگاهی در دل امت حرب الله واقعی و عاشقان حسین مظلوم داشته باشند و سر نوشتی جز نابودی و سیاهی در انتظارشان نخواهد بود.
هواداران موسوی و موسوی ها و فراری ها که در آغوش ایتعمار سیاه انگلیس بسر میبرند بدانند .والله اگر دنیا حامی این بی دین ها و از خدا بی خبر ها باشند پشه ای بیش نیستند.

دست حق یارتان برادر دلاور
لعنت و نفرین خدا بر امت بنی امیه و چاکران بیگانگان و بیگانه پرستان

سلام علیکم برادر دلاور و یادگار دفاع مقدس
راستش من به شما افتخار می کنم که سال هاست در اروپا هستید ولی بصیرت شما بسیار بیش از کسانی است که در خاک میهن حقایق را می بینند.
عزاداری هایتان قبول و دعا بفرمایید.

DUMMY 24 آذر 1389 ساعت 19:06 http://oxo.blogsky.com

صد البته که شما از خجالت همه در می ایید در این شکی نیست!
امیدواریم که خجالت زده نباشید

بله. همان طور که تا کنون از خجالت استکبار جهانی درآمده‌ایم، دیگر به جوجه منافقینش هم مهلت حمله به مردم و مسجد و تکیه های حسینی را نمی دهیم.

سهراب 25 آذر 1389 ساعت 18:55

آقای امیر عباس (البته حیف این اسم که روت گذاشتن)سلام
ما همیشه گفتیم و بازهم میگیم ادب مرد به زدولت اوست البته کسی که نخواد متوجه بشه ما اجباری بهش نداریم ولی عزیز خودت ضرر می کنی
ما بیشماریم

سلام
به گمانم خودت را به اضافه ارتش صهیونیست و امریکا و انگلیس بی شمار می دانی!!!


وگر نه پارسال در عاشورا و در اوج فتنه ۱۵۰۰ نفر بودید در برابر ۷۰ میلیون نفر. الان که سران فتنه تنها مانده اند و در برابر مردم انقلابی و خروشان توسط نظام محافظت می شوند.

تداعی 28 آذر 1389 ساعت 16:55 http://www.dokhtarirany.blogfa.com

سلام بر شما . خدا قوت . به این می گویند یک جواب کوبنده .
نام "میر یزید " بهترین اسمی است که می شود موسوی را با آن خطاب کرد . این دیکتاتور سبز و دوستان جیره خوارش دیگر دستشان رو شده . دیگر نمی توانند با فریب کاری و نیرنگ پشت پرچم اسلام قایم شوند . اگر این بار غلطی از آنها سر بزند حسابی از خجالتشان در می آییم .

سلام
احسن بر شما همکار ارجمند با این روحیه انقلابی.
میر یزید را از کلام مردم وام گرفتم که صدام حسین را صدام یزید می گفتند.
دعا بفرمایید.

[ بدون نام ] 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:03

ایول به مطالب عالیتون. دست مریزاد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد