نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

حسین قدیانی: مطلب حقی نوشته‌ام و پای آن می‌ایستم

حسین قدیانی نویسنده وبلاگ توقیف شده قطعه 26 گفت: صبح امروز بچه های محترم دادستانی به دفتر سایت مشرق مراجعه کرده و دنبال من می گشته اند! یکی دیگر از ضعف‌های قوه قضائیه همین‌جا مشخص است که بنده در روزنامه وطن امروز و کیهان فعالیت می‌کنم و آنها این را نمی‌دانند

 

حسین قدیانی نویسنده وبلاگ پر مخاطب قطعه 26 که به دلیل نوشتن یادداشتی انتقادی به قوه قضائیه فیلتر شده است در ادامه  گفت: صبح امروز بچه‌های محترم دادستانی به دفتر سایت مشرق مراجعه کرده و دنبال من می‌گشته‌اند!

نویسنده وبلاگ قطعه 26 با اشاره به اقدام صورت گرفته افزود: یکی دیگر از ضعف‌های قوه قضائیه همینجا مشخص است که بنده در روزنامه وطن امروز و کیهان فعالیت می‌کنم و آنها این را نمی‌دانند! چنین قوه قضائیه‌ای بعید می‌دانم بتواند من را بازداشت کند .

وی گفت: من امشب هیئت‌های مختلفی می روم ، مسجد ارک ، موج الحسین ، چیذر و . . . آنها می توانند در این هیئت‌ها دنبال من بگردند .

فرزند شهید اکبر قدیانی پیرامون نوشتن یادداشتی جدید اظهار داشت: فردا در وطن امروز و کیهان دو یادداشت می نویسم که اولی مربوط به قوه قضائیه و دومی مربوط به سران فتنه است .

قدیانی ضمن اشاره به اینکه درمورد نوشته‌اش پیرامون خواص بی‌بصیرت و سران فتنه به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد افزود: به من ارتباطی ندارد که چه کسانی با هم برادر هستند چه کسانی با یکدیگر پسرخاله! من مطلب حقی نوشتم و پای آن می ایستم .

حسین قدیانی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت احضار بنده در دادگاهی علنی به دفاع از خودم خواهم پرداخت و دو بیانیه‌ی آخر میرحسین موسوی را به عنوان دفاعیه خواهم خواند . قوه قضائیه با این مسائل مشکلی نداشته و من بیانه سران فتنه را می خوانم شاید هم تبرئه شوم .

منبع: صراط

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد