نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

انجمن بیتکده فیلتر شد / متهمین آزاد هستند

اشاره: دو یادداشت قدیمی این وبلاگ (بدون اشاره به نام سایت) در مورد سایتی بوده که اخیراً فیلتر شده است. در این رابطه این یادداشت و لینک‌های مرتبط را مطالعه بفرمایید.

  

 

بنیان وطن فروشی بر باد است!   

 

  

این تصویر حذف شده است 

بنا به درخواست یک نفر که خود را معرفی نکرده عکس این یادداشت که یکی از عکس‌های مندرج در بیتکده بود برداشته شد. همین یک عکس نیز برای مخاطبین مسلمان وطنمان قابل تحمل نبود، حالا ببینید بیتکده چه لجنی بوده است!

    

یک - اخیراً یک سایت شبه هنری به نام «بیتکده» فیلتر شده است. این انجمن با قرار دادن فیلم‌ها و مجموعه‌های مشکل دار خارجی و مشخصاً امریکایی، اسباب تهاجم نرم دشمنان این آب و خاک را فراهم کرده بودند. همچنین فیدها، یادداشت‌ها و نظرات مندرج در این انجمن، در مقابله با ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. این جانب پیشتر در این وبلاگ، بدون ذکر نام، دو یادداشت در مورد انجمن بیتکده نوشته بودم که شرح ماجرا در همین یادداشت خواهد آمد.

  

 

دو - اکنون این سایت فیلتر شده است، اما مسئولین سایت احضار نشده‌اند. متأسفانه در اجرای قوانین این ضعف وجود دارد که سایت فیلتر می‌شود، ولی متهمین - مگر در موارد خاص – به دادگاه احضار نمی‌شوند تا پاسخ گوی اعمال مغایر قانون خود باشند. این جای تأسف دارد که حسین قدیانی بلافاصله بعد از فیلتر شدن(!)، به دادگاه احضار می‌شود و حتی رئیس محترم قوه قضائیه در نشست خبری در مورد او صحبت می‌کند، اما مفسدین اینترنتی نه تنها احضار نمی‌شوند، بلکه آزادانه به لجن پراکنی مشغول می‌شوند و در صدد انجام اعمال ضدقانونی بعدی برمی‌آیند. امید است همچنان که قوه قضائیه خیلی دیر به ضرورت بررسی عمل کرد سایت‌های شبه هنری آگاه شد، در آینده‌ای نزدیک به این نتیجه برسد که متهمین این سایت‌ها نیز باید دستگیر شوند، مورد مؤاخذه قرار گیرند و به سزای اعمالشان برسند.

  

   

سه - یکی از دست اندرکاران سایت به نوعی کنایه آمیز، تلویحاً امیر عباس را مقصر فیلتر بیتکده دانسته است. ماجرا این است که این جانب به عنوان یک معلم و نظر به رشته فعالیت، برای دانلود هفته به هفته اپیزودهای سریال لاست به آن انجمن مراجعه می‌کردم، تا اینکه یک هفته لاست پخش نشده بود و بنده یک یادداشت نوشتم که «برای چه لاست را می‌بینیم؟» در ادامه بنا به سؤالات و نظرات مطرح شده که اغلب با توهین‌های ناجوان‌مردانه همراه بود، کاملاً محترمانه و منطقی پاسخ می‌گفتم. در برابر پاسخ‌های منطقی و محکوم شدن عوامل انجمن در بحث، محدودیت‌های نامحسوس برای دست‌رسی این جانب صورت گرفت. دست آخر پس از چندین کامنت از طرف اهالی بیتکده که توأم با توهین‌های ناجوان‌مردانه بود، مدیر انجمن فقط اجازه‌ی ارسال یک پاسخ را به این جانب داد و جالب اینکه قبل از ارسال همان یک پاسخ، دست‌رسی این جانب به کلی مسدود شد!!! نکته مهم اینکه توهین‌های سخیف ایشان که جنبه‌های شخصیتی اهالی بیتکده را به نمایش می‌گذاشت، نه فقط متوجه بنده، بلکه متوجه اعتقادات دینی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادهای این مرز و بوم بود که می‌شد ماهیت پشت پرده انجمن بیتکده را کشف کرد. بنده در همان زمان به مسئولین سایت گفتم که به مسئولین فیلترینگ جمهوری اسلامی، تخلفات شما را گزارش می‌کنم که باز هم مورد توهین و تهدید حضرات قرار گرفتم و البته نظام نیز از این فحاشی‌ها در امان نبود.

  

 

چهار - وقتی از روی کم‌ظرفیتی و فضای ناعادلانه بیتکده، دست‌رسی‌ام را قطع کردند، دو یادداشت در نامحرمانه قرار دادم و بدون اسم بردن از سایت بیتکده، مسائل را شرح دادم. پس از آن حس کردم که به تکلیف خود عمل کرده‌ام و بحث گزارش را پی‌گیری نکردم. شب گذشته کامنتی سراسر توهین نسبت به مسئولین، به نامحرمانه رسیده و از فیلتر شدن انجمن بیتکده در دو هفته گذشته خبر داد. این جانب از دریافت خبر بسیار خوش حال شدم، بیشتر به این دلیل که مسئولین به درایت رسیده‌اند و در پروسه‌ی فیلترینگ، به سایت‌های شبه هنری نیز می‌پردازند، یعنی سایت‌هایی که در پوشش هنر (از نوع امریکایی) به هتاکی و اقدامات ضدفرهنگی، ضد مردمی، ضد دینی و ضد نظام می‌پردازند نیز در دایره‌ی اقدامات بازدارنده قرار می‌گیرند. سخن پایانی بنده این است که اگر چه ارسال کننده‌ی کامنت، خوش حالی این جانب را به درستی پیش بینی کرده بود، ولی تأکید می‌کنم فیلتر شدن این سایت (انجمن بیتکده) ربطی به این جانب ندارد و امیر عباس در آن نقشی نداشته است.

دعا بفرمایید.

  

 

لینک‌های مرتبط:

برای چه لاست را می‏بینیم؟ [لینک]

از کوزه همان برون تراود که در اوست [لینک] 

نظرات 13 + ارسال نظر
تداعی 30 آذر 1389 ساعت 12:42 http://www.dokhtarirany.blogfa.com

سلام بر شما . اجرکم عند الله
این باعث خوشحالی است که سایت بیتکده فیلتر شده . و کامنت های توهین آمیزشان هم نشان از شخصیت خودشان بوده .
اگر یکی مثل قدیانی احضار می شود دست اندرکاران بیتکده هم حتما باید احضار شوند .
منتظر عملکرد قوه ی قضائیه هستیم .

سلام بزرگوار
از حسن نظر شما متشکرم.
دعا بفرمایید.

سلام
میبینم بازم طبق معمول از ترس کامنت منو تایید نکردین ! اینجوری خوبه آره..خوبه حداقل اونجا هایی رو که دوست داری ازون استفاده میکنید ! چی شد جواب قسمت اخر حرف من ، اون مسئولینی که تا دیروز برای فیلتر کردن وبلاگ آقای قدیانی مجرم بودن چطور الان فرشته شدن ! وبلاگ های شیطان پرستی که روز به روز اضافه میشن چه به زبان فارسی چه انگلیسی ! جلو اونا رو باید کی بگیره ؟ خیلی جالبته برام که 4 تا جوون 17-18 ساله رو به تهاجم و مرتبط بودن کشور های خارجی محکوم میکنید .
چشماتون رو باز کنید آقای امیر عباس...متهم ما نیستیم که باید احضار بشیم...اگر همه بشیم ارزش براشون قائل نیستیم تا حاضر بشیم...

۱- علیک.

۲- اگر بنا به تلافی بود باید حتی یک کامنت شما را تایید نمی کردم، اما چون در این کامنت استثنائا به نظام و مسئولین توهین نکرده ای پاسخ می دهم و البته از اینکه بالاخره یاد گرفتی گاهی هم می شود توهین نکرد ولی تند سخن گفت خوش حالم.

۳- بنده از چه چیزی باید بترسم؟ مگر در سایت خودتان در برابر تمام توهین های شما مودبانه و مستدل سخن نمی گفتم؟ شما یوزر مرا فقط به دلیل پاسخ های منطقی حذف کردید و خجالت آور اینکه دم از آزادی بیان می زنید!!! انگار آزادی بیان را فقط حق وطن فروشان و خائنین به مردم می دانید؟!

۴- وبلاگ حاج حسین قدیانی با دستور مستقیم دادستانی محترم فیلتر شد و کمیته فیلترینگ در آن نقشی نداشته است. حتی اگر به دلیل حمایت شدید بنده، نامحرمانه هم فیلتر می شد (که قصدش را داشتند) کاملا قانونی می بود، اما ما نظرمان اجرای عدالت است و حرفمان این است که اگر عدالت اجرا شود دیگر مردم ایران مجبور نمی شوند مطالبی بنویسند که به مسئولین محترم قضایی بربخورد. به جز سران فتنه و فرقه خاندان هاشمی، توقع ما این است که امثال بیتکده هم به سرعت فیلتر شوند و متهمین‌شان احضار شوند.

۵- در مورد وبلاگ شیطان پرستی که گفتید باید فیلتر شوند: الف- در حال فیلتر شدن هستند. ب- همین که می گویی باید فیلتر شوند مشخص می شود که با کلیت فیلترینگ موافقی و این البته کاملا بدیهی هم هست.

۶- امام خمینی(ره) فرمودند که شیطان بزرگ امریکاست، با این نگاه بیتکده نیز انجمن شیطان پرستی است!

۷- اینکه با قطعیت می گویی در صورت احضار مدیران بیتکده حاضر نمی شوید، می تواند به این دلیل باشد که اغلب شما از ایران گریخته اید (به شهادت یکی از مدیران بیتکده به بنده) و در دامان دشمن پناه گرفته اید. البته حتما می‌دانید که نام این کار وطن فروشی است.

۸- باز هم می توانی نظر بدهی، اما این جانب خود را در تایید یا عدم تایید کامنت های از طرف بیتکده مختار می دانم، چرا که سابقه آزاد اندیشی(!)شما را دارم!

علی 30 آذر 1389 ساعت 14:55

سلام

واقعا از این همه چرت و پرت گویی خسته نمی شی!؟؟؟؟

مردک !

علیک

حزب الله خستگی را خسته کرده. شبی ۲ ساعت می‌خوابم تا به اینجا و برخی وبلاگ های گمنامم هم برسم.

اما چرت و پرت: بنده که کاملا منطقی سخن می گویم، با این حساب معلوم می شود که چه کسی چرت و پرت می گوید.

برای هر قسمت از نظراتم اگر حرف حسابی داری بگو تا بحث کنیم.

امیدوارم امثال شما توهین را ترک کنند تا سیاهی دلشان کمتر شود.

به نام خدا
امیر محمد بخواند:
به دلیل بی ادبی در نظر دادن نمی توانم تایید کنم و خودت می دانی شبهاتی جدی تر از این را نیز در سایت خودتان جواب داده ام و می دانی که برای هرچه گفته ای پاسخ دارم و البته آنان که چشم به روی حقیقت بسته اند از پرتو آن سودی نمی برند.

اینکه این جانب لاست را دانلود می کردم فکر نمی کنم آن همه کودن باشی که دلیلش را ندانی، اگر هم نمی دانستی در همین چند پست و در همان پستی که طاقتش را نداشتید گفته ام. و تو توقع داری یک منتقد هنری سر کلاس از روی علم غیب فیلم یا مجموعه ای را نقد کند؟ واقعا که!

گفته ای که به دلیل سیاسی شدن دست رسی مرا قطع کردی. اگر این طور است باید دست رسی مدیران سایت را قطع می کردی که بحث را سیاسی کردند و تو ککت نگزید. اما وقتی در بحث محکوم شدند و محکوم شدی، به همه تذکر دادی، به من توهین شد و در نهایت تنها دست رسی مرا قطع کردی که جرمم منطق، دین داری، ادب و وطن دوستی بود! همان زمان می دانستم که این بی عدالتی گریبانت را می گیرد. دیدی که در اولین یادداشت
http://namahramane.blogsky.com/1389/02/15/post-170
گفتم که دو یادداشت دیگر خواهم نوشت. اولی نوشته شد:
http://namahramane.blogsky.com/1389/02/17/post-171
ولی در این مدت از خودت نپرسیدی یادداشت آخر چه شد؟
بله امیر عباس منتظر این روز بود و مطمئن بود که خواهد آمد و اکنون ذیل یادداشت آخر است که گپ می زنیم.

من کاری ندارم تو ایران هستی یا در قبله گاهت (لس آنجلس) ساکنی؟! اما معلوم است که سیاست و خط انجمن بیتکده از سوی دشمنان مردم ایران تعیین می شد ولو اینکه کسی در ایران عنوان جوان خوش کن «مدیریت» داشته باشد. و همین قدر می دانم کسانی که در داخل کشور با پشتوانه خارجی خلاف اینترنتی می کنند، یا فریب دشمن (شیطان) را خورده اند و یا اینکه خودشان آن همه پست و زبون و بی مقدارند که داخل خاک وطن، وطن فروشی می کنند که این دسته نیز فریب ابلیس را خورده اند؛ و یا اینکه به خاطر یک مشت دلار چشمان خود را به روی حقیقت بسته اند و تخته گاز به سوی جهنم می روند و چه فرقی می کند شیطان یا شیطان بزرگ، در هر صورت اینها اسیر شیطان هستند.

فردی به نام رهگذر هم در اینجا کامنت داده که جوابش در نظری که خطاب به امیر محمد ثبت شده، هست.

[ بدون نام ] 1 دی 1389 ساعت 01:51

شما نامحرم بودین و نامحرمانه نوشتین
پس چه باید گفت؟

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

سروش شما همان عبدالکریم سروش (منحرف) باید باشد.

مرا با منافقین و خائنین و وطن فروشان چه کار تا با آنها خلوت کنم و محرم شوم؟!

بله از دید بنده دشمن نامحرم است.

۶- امام خمینی(ره) فرمودند که شیطان بزرگ امریکاست، با این نگاه بیتکده نیز انجمن شیطان پرستی است!
بسیار کوبنده و زیبا بود . خدا قوت .

سلام و تشکر

جالب اینکه باز آمده‌اند و توهین کرده اند و سپس گفته اند اگر مردی تایید کن.
فکر می کنند با بچه طرف هستند که تحریک به تایید توهین هایی می کنند که لایق خودشان و اربابان شان است.

لجمن 1 دی 1389 ساعت 18:36 http://lajman.blogsky.com/

فوری : آخرین پیام حسین قدیانی به همه :
http://lajman.blogsky.com/1389/10/01/post-33/
سریعا اطلاع رسانی کنید .

سلام استاد به وب من هم سر بزنید .
موید باشید

سلام و تشکر

ان شاءالله مزاحم می‌شوم.

[ بدون نام ] 2 دی 1389 ساعت 15:48

سلام وبلاگ زیبایی دارید در صورت امکان عکس این مطلبو سانسور یا شطرنجی کن التماس دعا

سلام

هر چند معرفی نکردید ولی اجابت شد.

سلام علیکم برادر عزیز و دلاور و یادگار دفاع مقدس
با تشکر از مطالب زیبا و آموزنده شما .برادر عزیز نمیدانم چگونه بیان نمایم .نمیدانم مسیر هشت سال دفاع مقدس به کدام سوی فراموشی سپرده شده .نمیدانم این غرب زده ها این افرادی که تبلیغ فیلم و لوازم ........................هزاران درد و بیمار غرب را میکنند تا دیروز کدام گوری بودندودیروزی که هنوز صدای شلیک گلوله هاش در گوش مردان پاک خدا زنده میباشد دیروزی که دسته دسته جوانان شیر دل وطن عزیزمان در منطقه حضور داشتند و با فریاد یا زهرا سینه دشمن پلید را میشکافتند. عده ای که خون پاک خود را هدیه دادند و رفتند و عده ای زخم و مجروحیت جنگ را سالها بیادگار دارند و صدایشان هر گز بلند نمیشود چنین کاری را تایید نمیکنند .زیرا دیروز جنگ ما با دشمن بصورت واقعی بود و امروز جنگ ما با دشمن بصورت تبلیغات دشمن میباشد که میبایستی ایستادگی و مقاومت نمود.
این غربی که خیلی ها وقت و خود را فدیا آن مینمایند به والله هیچ ارزشی ندارد و دشمن از طریق همین افراد بی عقل سعی بر تبلیغ پلید خود میباشد .وای به حال آن کسانی که به خاطر مادیات خود را به بهائی ب یارزش میفروشند.
اما برادر عزیز این کشور صاحبش امام زمان و شهدا و جانبازان و شاهدان دوران دفاع مقدس میباشد و بس و دشمن کور شب پرست باید بداند تبلیغات مفسدش هیچ ارزش و اثری نخواهد داشت
با سپاس و تشکر و از زحمات ارزشمند شما برادر بزرگوارم

با سلام وصلوات بر تربت مقدس شهدا شما را در پناه حق تعالی میسپارم.
جانم فدایت یا زهرا ی حسین مظلوم


مرگ بر غرب و اروپا و ارادتمندانش

سلام دلاور
ممنون از شما. ببینید این جوجه مزدوران (که به مزدوری افتخار و اعتراف هم می‌کنند) عددی نیستند. مردم ایران اینها را زیر پای خود له کرده اند و می کنند. ۹ دی و ۲۲ بهمن یادمان نرفته و باز هم این مناسبت‌ها در پیش است.

موفق باشید.

امیر عباس - نامحرمانه 2 دی 1389 ساعت 19:19

به نام خدا

۱- اخیرا مزدوران دشمن در بیتکده http://bitkadeh.net در کامنتی از تلاش مذبوحانه‌ی خود برای مقابله با قوانین خبر داده‌اند. اگر چه وقتی کلیک می کنیم می بینیم توفیقی نیافته اند، اما همین تلاش یک پیام دارد: قبلا مزدوران دشمن در بیتکده ادعا می‌کردند که این انجمن، که سراسر لجن و فسق و فجور است، طبق قوانین جمهوری اسلامی اداره می‌شود، اما اکنون به مقابله با قانون اعتراف کرده اند و این خود دستاورد بزرگی برای امثال بنده است. اعتراف از این رسواتر هم وجود دارد؟ بنده تلاش می‌کردم ثابت کنم اینها مزدور دشمن اند و با قوانین ما سر جنگ دارند، اما الان خودشان اقرار کرده اند!!!

۲- جالب اینکه شخصی که از طرف بیتکده کامنت گذاشته صریحا به مزدوری برای دشمن اعتراف کرده است، باور می‌کنید؟! حیف که به دلیل لودگی و بی‌ادبی نمی‌توانم نظرش را تایید کنم.

۳- باز هم می‌گویم وقت بنده بیش از اینها ارزش دارد که برای فیلتر یک سایت مستهجن اقدامی صورت دهم، این بندگان شیطان گمان می‌کنند امیر عباس مثل خودشان بیکار است! همین یادداشت‌هایی که نوشته‌ام انجام تکلیف بنده است.

۴- بنا به درخواست یک نفر که خود را معرفی نکرده عکس این یادداشت که یکی از عکس‌های مندرج در بیتکده بود برداشته شد. همین یک عکس نیز برای مخاطبین مسلمان وطنمان قابل تحمل نبود، حالا ببینید بیتکده چه لجنی بوده است!

دعا بفرمایید.

سلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
برادر عزیزم و استاد گرامی!
نوشته های شما همیشه الهام بخش مقاله نویسان مذهبی بوده و هست پس امیدوارم با چرت و پرت های بعضی انسان های پوچ که در حکمتی از مولانا امیرالمومنین علی(ع) به پشه هایی که در باد به این سو و آن سو می روند(همج رعاع)تشبیه شده اند
دلسرد نشوید و حرکت انقلابی زیبای خودرا ادمه دهید
ومن الله التوفیق
الحقیر
ابوالفضل.ب

سلام دوست عزیز
از شما متشکرم
جالب است که باز هم می‌آیند و به تقابلشان با قانون و مردم اعتراف می کنند.

کاش شما هم زودتر قالب وبلاگ را اصلاح کنید و قدم های محکم و خوبی بردارید.

دعا بفرمایید.

عباس 6 دی 1389 ساعت 08:04

با سلام
شگرد دروغگویی این قبیل سایتها اینه که همه اعضا را ۱۸ یا ۱۹ ساله معرفی میکنند تا خودشونو جوان نشون بدن و همچنین بیشتر بتونن جوونا را جذب کنند اما معمولا از ۶-۲۵ ساله هستند تا ۵۰-۴۰ ساله و میانگین سنیشون ۳۳ سال هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد