نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

هفتاد میلیون لباس شخصی منافین را لگدمال کردند

روز 9 دی ماه 1388، ملت بزرگ ایران، منافقین سبز را زیر پای خود له کردند. سران فتنه از تهران به اقامتگاه‌های شمالی شان فرار کردند و از شکست بزرگ و تحقیرآمیز خود در برابر ملت عاشورایی ایران، سوته‌دلانه گرد هم آمدند و ذلت‌شان را با هم تقسیم کردند. 

  

رسانه‌های دشمنان از جمله رسانه دولت ضد اسلامی انگلیس، همواره مزدوران قلیلی را که خودشان در داخل کشور نفوذ داده‌اند و به آنها خط می‌دهند و فریب خوردگان انگشت شمار را، مردم(!) می‌خوانند، اما از مردم ایران با عنوان «لباس شخصی»(!) یاد می کنند. با این حساب باید گفت که 70 میلیون لباس شخصی در دفاع از اسلام و ولایت فقیه به خیابان‌ها آمدند و هزار منافق سبز (کل دارایی سبز مخملی) را زیر قدم‌های استوار خود له کردند.

  

مردم بزرگ میهن‌مان، خاتمی، میرحسین و کروبی را سران فتنه خواندند و خواستار دستگیری و محاکمه‌ی این سه تن شدند. مردم از قوه قضائیه خواستند تا به وظیفه‌ی خود در برابر سران فتنه عمل کند و پیاده نظام دشمن را که به محاربه با خدا و رسول(ص) و معصومین(ع) و ولایت فقیه برخاستند، به سزای اعمالشان برساند. مردم از نام رفسنجانی و فرزندانش نیز غافل نماندند و ضمن هشدار به رفسنجانی، دست‌گیری حجت الاسلام زاده‌ها را خواستار شدند. 

  

مردم «مرگ بر ضد ولایت فقیه» گفتند و دشمنان حسین علیه السلام (سران فتنه) را لعنت کردند. مردم خون خویش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند و خود را ذوالقار حیدر و فدائیان رهبر خواندند و فریاد زدند:«وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.» مردم با ذکر «یا حسین(ع)» امویان زمان را نفرین کردند و از آنها برائت جستند و اربابان خارجی آنها را نیز از قلم نینداختند و بارها و بارها فریادهای مرگ خود را حواله‌ی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نمودند. 

  

دشمنان و منافقین خوب بدانند: اینجا ایران است، جمهوری اسلامی ایران زنده و پایدار است، حضرت حجت(عج) به این سرزمین نظر دارد، ولایت فقیه رکن رکین این نظام است و مردم و مسئولین حامی رهبر و نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران هستند. اینجا ایران است، 70 میلیون لباس شخصی، منافقین و اشرار را زیر گام های استوار خود له کردند. 

  

عکس‌ها را مشاهده بفرمایید

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
نازنین زهرا 3 دی 1389 ساعت 09:04 http://nadaram.com

70 میلیون ؟ سر جمع 1 میلیون نفر تو کل شهر ها بودین ؟ چه اعتماد به نفسی

با اینکه نشانی وب نداری ولی عجالتا تایید می کنم.

سه حالت وجود دارد:
۱- یا در خارج از ایران و در دامان دشمن هستی، در این صورت همه چیزت را به دشمن فروخته ای و با وطن فروشان حرفی نداریم. (که ظاهرا همین طور است)
۲- یا ایران هستی و مردم را می بینی و عمدا چشمانت را به روی حقیقت می بندی که در این صورت سخنی نیست و برایت شفا می طلبم.
۳- یا اینکه در خانه نشسته ای و از جایی خبر نداری. دست کم تلویزیون را نگاه کن. تصاویر را ببین. به جای اینکه از دشمنان مردم در رسانه های ضد اسلام بشنوی، حتی می توانی از دوستان و آشنایان و اقوام و حتی از مردم کوچه و خیابان بپرسی که پارسال چه خبر بود. امسال هم همین مناسبت ها نزدیک است.

در مقابل مردم ایستادن، هر کسی را به نابودی و پستی می رساند. نمونه اش همین سران فتنه. خوب نگاه کن و ببین به چه فلاکتی افتاده اند! نمونه دیگر خائنین و وطن فروشان هستند که به خارج فرار کرده اند و بدبختی و مصیبت شان از حد فزون است که شما خوب می‌دانید!!!

کاکایی 3 دی 1389 ساعت 12:05

سلام استاد
اگر اشتباه نکنم قبلا هم این مقاله رو تو یکی از وبلاگهاتون که اسم خودتون توش نیست خوندم. در هرصورت خیلی خوب و کامله. واقعا این انگلیسیهای کثیف مردم رو نمیتونن ببینن اما مزدورای خودشونو میگن مردم. جالبه که با این همه حمایت دیگه همون ۱۰۰۰ نقرو هم ندارن.
التماس دعا یا علی.

سلام
در مورد آن دسته از وبلاگ‌هایم که نام نویسنده امیرعباس نیست، لطفا بیش از این افشاگری نکنید

خیلی خوب و کامل گفتید. البته هزار نفر که چه عرض کنم؟ برای آفتابی شدن که دریغ از صد نفر!

موفق باشید.

سلام علیکم دلاور
سالروز پایمالی و رسوائی چهره منفور منافقین که با چهره مسلمان خود را در دل ملت ایران جا زده بودند
را تبریک عرض مینمایم
روز 9 دی ماه 1388، ملت بزرگ ایران، منافقین سبز را زیر پای خود له کردند و به آنها نشان دادند که هیچ جایگاهی در دل امت مومن و عاشقان ولایت فقیه نداشته و ندارند

لعنت و نفرین خدا بر چهره منفور امت بنی امیه و بیگانه پرست


دست حق یارتان برادر عزیزم

سلام بر سید بزرگوار رزمنده دلاور
از شما دوست عزیز متشکرم.
کاش این وطن فروشان (امثال نازنین) کمی هم از شما یاد بگیرند.

موفق و سربلند باشید.

امیر عباس - نامحرمانه 3 دی 1389 ساعت 22:14

به نام خدا

یک نفر با نام شامخی و شماره تلفن 3833***0912 آمده و گفته اینکه همه مردم ایران حامی نظام هستند، دلیلی بر حقانیت آن نیست!

عنایت دارید؟ اینها نه اسلام را قبول دارند و نه مردم را!
این همه فاش از ضدیت با نظام و اسلام و مردم سخن می گویند و نتیجه اش همراهی و مزدوری برای دشمن است.
از نظر اینها مردم که مهم نیستند، نظام جمهوری اسلامی که مورد قبول نیست، اسلام را هم که در انگلیس می جویند، آیا نتیجه ای به جز مزدوری برای دشمنان این آب و خاک در بر دارد؟
حال چه فرقی می کند مزدوری برای یک مشت دلار باشد یا بی جیره و مواجب؟ که اتفاقا این آخری وقیحانه تر است!

پاینده باد جمهوری اسلامی ایران.

سلام بر شما . خدا قوت .
عالی بود . همین الان تو فکر یه مطلب برای وبلاگم به مناسبت سالروز باشکوه قیام 9 دی بودم . الحق که همیشه شما جلوتر هستید .
دشمن این را نمی دانست ملت مسلمان ایران بعد گذشت هزار و... سال از عاشورای حسین (ع) روز به روز عشقشان و پایبندی شان به ولایت و اسلام افزون تر شده و می شود .
70میلیون ملت غیور ایران روز 9 دی تودهنی محکمی به دشمنان زده و خیالبافی های منافقان را نقش بر آب کردند .
9 دی روز شکست دشمنان و منافقان در تاریخ جهان ثبت شد و فتنه گران تا ابد از بی آبرویی شان خجل خواهند ماند .

سلام دوست عزیز
از شما متشکرم
همین طور است. حماسه ۹ دی در تاریخ جاودانه شد!

سلام بر شما
با اجازتون از عکس هاتون در وبلاگم استفاده می کنم .
یا علی

سلام مجدد
اختیار دارید.

[ بدون نام ] 4 دی 1389 ساعت 21:07

سلام
پیشاپیش سالروز یوم الله 9دی رابه شماوهمه عاشقان حقیقی
ایران اسلامی تبریک عرض نمی نمایم.
باآرزوی نابودی کامل دشمنان رهبرعزیز وذلت بیش ازپیش سران وحامیان فتنه سبزاموی.
ایدکم الله ....
محمدطالبی هم سلام دارند خدمتتون
راستی امسال هم تاسوعا به یادتون بودیم.

سلام برادر
داشتم فکر می‌کردم چرا این نظر بدون نام است که دیدم آخر سر کد داده‌اید.

ممنون که تاسوعا به یاد حقیر بودید.
(ان العباس واویلا * حسین تنهاست واویلا)

دعا بفرمایید.

ممرضا 4 دی 1389 ساعت 21:37 http://mamreza.blogsky.com

سلام مجدد
اصلاحیه نظر قبلی
سلام علیکم
پیشاپیش سالروز حماسه عاشورایی نهم دی را به شما تبریک می گویم و برای شما وهمه عاشقان واقعی انقلاب اسلامی ایران آرزوی توفیق روزافزون دارم به امید نابودی وذلت بیش از پیش سران وحامیان فتنه سبز اموی.
محمد طالبی هم سلام می رساند.
راستی امسال هم تاسوعا یاد شما بودیم...
ایدکم الله

باز هم سلام و ارادت
جواب هم که در بالا عرض شد برادر.

باز هم و همیشه دعا بفرمایید.

باسلام- چند وقتی بود توفیق نداشتم وبلاگتون رو ببینم. خدا خیرتون بده.با مطلبی تحت عنوان؛حماسه9دی و ریشه های فرهنگی اعتقادی جریان فتنه88:بروز هستم. موید باشید دولتی -رودبارگیلان

سلام بزرگوار
حضور شما باعث افتخار است.

دعا بفرمایید.

فرزاد 5 دی 1389 ساعت 14:09 http://zarebin-04.blogfa.com

سلام و درود ...
کلا به لگد مال کردن منافقین علاقه مندم ...
و به لباس شخصی ...

ساندیس جمهوری اسلامی خونم اومده پایین ...برنامه ای نیست؟؟

بدرود

سلام بر آقا فرزاد عزیز

خبر داری خیلی دوست داشتنی هستی برادر؟


دعا بفرمایید.

بیان 5 دی 1389 ساعت 23:25 http://gh-rezadolati.blogfa.com/

باسلام وگرامیداشت حماسه نهم دی، با مطلبی تحت عنوان"حماسه9دی و ریشه های فرهنگی اعتقادی جریان فتنه88"به روز هستم منتظر دیدار ونظرات سازنده تان هستم

کاکایی 6 دی 1389 ساعت 22:38

سلام استاد
باز هم شما پیش دستی کردید. منظورم مطلب سگ سبز برادر شغاله هست. امروز تو سایتها دیدم خاتمی فعال شده اما شما نزدیک یک ماه پیش نوشته بودید
ای ول

سلام بر شما
البته اصل این بحث کشف بنده نیست و از مدت ها پیش اهل سیاست می دانند که چنین طراحی ای وجود دارد و زمان درج یادداشت بنده هم می توانسته کاملا اتفاقی باشد..

در هر صورت از شما متشکرم.

سعید 7 دی 1389 ساعت 11:08

نمی‌دانم میدانی که این جمعیتی که نشان داده‌ای در عکسها با صدها مینی‌بوس و اتوبوس دولتی به میدانها آورده شده بودند. من همون روز تهران بودم. از محل کارم در حوالی پارک ساعی داشتم می‌رفتم به عیادت دوستی در بیمارستان که چشمانش را بر اثر شلیک پلیس از دست داده بود. چرا؟ داشت سربازی را از زیر دست و پا نجات می‌داد و وقتی سرباز را به سمت همکارانش برد، به او سلیک کردند. الان یک سال است که نمی‌بیند.
به خودت فشار نیار. اصلا انتطار ندارم که چیزی درک کنی. همان روز بود که این ماشینهای دولتی از هرجایی که فکرش را بکنی مردم را می‌بردند سمت میدان ولی عصر، آنهم از توی همان خطی که برای همه ممنوع بود یه جز پلیس و اتوبوسها.
حماسهٔ ۹ دی شما فقط پولی بود که از بیت‌المال رفت برای حفظ ابروی ریختهٔ رهبرتان و دولت ظالم.
می‌توانم حدس بزنم چطور بزرک شده‌ای. کجاها بوده‌ای. من هم بوده‌ام در هیلی از آنجاها با آدمهایی مقل همانها. اما خیلی چیزها دروغ بود و ریا.
انصاف چیز خوبی‌است که تو احتمالا نداری. چرا؟ از روی جملهٔ زیر عنوان بلاگت این هویداست.

۱- این حرف خنده دار (اتوبوس و ...) دیگر برای آنها که ایران نیستند نیز قدیمی شده و خنده دار است چه برسد به ملت بزرگ ایران که خود در صحنه هستند.

۲- همه می دانند که پلیس در ایام فتنه گری مزدوران و وطن فروشان و فریب خوردگان فقط کتک خورد و اتفاقا من از کسانی هستم که به پلیس اعتراض دارم که چرا نسبت به منافقین شدت عمل نشان نداد !!!

۳- اما جواب اربابان تو را رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای داده اند و اربابان تو دیگر خاموش شده اند:‌ «آمدند به اصطلاح خواستند این حرکت مردمى را خراب کنند؛ گفتند راهپیمائى حکومتى! بى عقلها نفهمیدند که با این حرف دارند حکومت را تعریف میکنند؛ دارند از حکومت تمجید میکنند. این چه حکومتى است که در ظرف دو روز - روز عاشورا (یکشنبه) آن خباثتها را راه انداختند، روز چهارشنبه این حرکت عظیم راه افتاد - میتواند یک چنین بسیج عظیم ملى را در سرتاسر کشور بکند؟ امروز کدام کشور دیگر، کدام حکومت دیگر چنین قدرتى دارد؟ قوى‌‌‌‌ترین حکومتهاى دنیا و ثروتمندترینشان - که ولخرجى‌‌‌‌هاى زیادى هم براى جاسوس پرورى و خرابکارى و تروریست پرورى دارند - اگر همه ى تلاششان را هم بکنند، نمیتوانند ظرف دو روز، صد هزار نفر آدم را بیاورند توى خیابانهاى شهرشان یا کشورشان. چند ده میلیون انسان در سرتاسر کشور بیایند! اگر به دستور حکومت آمده باشند، این خیلى حکومت مقتدرى است؛ پس خیلى حکومت قوى‌‌‌‌اى است که اینجور امکان بسیج را دارد. »

۴- حقیقت را هم از زبان امام خامنه ای بشنو و سعی کن چشمانت را باز کنی:«اما حقیقت غیر از این است؛ حقیقت این است که در کشور ما حکومت و مردمى وجود ندارد - همه یکى اند - مسئولین حکومت، از شخص حقیر این بنده گرفته تا دیگران، هر کدام قطره‌هائى هستیم در اقیانوس عظیم این ملت.»

با سلام
لبیک یا خامنه‌ای
واقعاً پارسال مردم معتقد ما گل کاشتند و میرحسینی و خاتمی‌ها و منافقان را به گِل نشاندند
یا علی

سلام بر شما
همین طور است و حماسه ۹ دی در تاریخ جاودانه شد.

دعا بفرمایید.

رضا 7 دی 1389 ساعت 15:15

سلام استاد
شکسته نفسی هم حدی داره. شما همیشه جلوتر از بقیه مطالب سیاسی مینویسین. همیشه به جز دوره هایی سرنون شلوعه و وبلاگ نمیایید. یادم نرفته همین عکس میر حسین منافق که نوشته بودین آقای چیز منافق از آب در آمد. هنوز خیلیها امید به برگشتن میرحسین داشتند و من خودم هم میگفتم این عکس و عنوان وبلاگ شما خیلی تنده اما هر چی گذشت دیدیم دقیقا درست گفتین و الان عکس شما رو تو سایتهای دیگه هم می بینم که از سایت عکس گرفتم ایمیل میکنم.
یا علی

سلام عزیز
شکسته نفسی کجا بوده؟ بنده از ملت بزرگ و عاشورایی ایران می‌آموزم.

جهت اطلاع دوستان بازدید کننده شما اشاره این به این پست وبلاگ داشته‌اید:

http://namahramane.blogsky.com/1388/04/12/post-144

سلام . در وبلاگ منتظر حضور شما هستم .

حامد محقق / دانشجوی خارج از ایران

سلام
خدا قوت.

سلام دوست قدیمی عزیز
از آمدنتان به وبلاگم مسرورم فرمودید و با تجدید خاطرات فرمانیه کمی تا قسمتی مجبور
عباس عزیز نوشته بودید که من از اصول عدول کرده و با اصلاحات در آمیخته ام(من)
اما حقیر هر گز آنگونه فکر نمی کنم و سعی کرده ام به هر بهایی هم که شده از اصول(انسانی) عدول نکنم و گرچه رنگ و بوی وبلاگم اصلاح و تغییر دارد این بدان معنا نیست که مارک یک گروه خاص سیاسی حاکم را بر پیشانی ام حک کرده باشم اما بر این اصل هم معتقدم که همه ی عالم هستی بر محور تغییر می چرخد وگرنه می گندد و می پوسد و آری من تغییر طلب ام و اصلاح طلب اما نه آن اصلاح طلبی که . . . بگذریم راستی آشپز (مشد حسین آغا) (حاجی گفته) (چایی میدن؟)
یادش بخیر
ممنون که اومدی قم چه خبر چیکار می کنی با روزگار؟

سلام و ارادت
از اینکه برچسب اصلاحات از نوع امریکایی (فتنه گرانه) را تکذیب کردید خیلی خوشحال هستم. پاسخی را که در وبلاگ داده اید نیز خواندم و ممنون. در هر صورت معتقدم ولایت رسول الله (ص) و ولایت ائمه(ع) نیز در زمان غیبت با ولایت مطلقه فقیه استمرار می یابد و فرق ما با منافقین هم درست در همین است. و الا برادر بزرگوار تمام این حرف های درست شما را منافقین خلق نیز می گویند (البته به دروغ). پس باید شاخصی باشد که اهل ولایت راستین از منافقین تمیز داده شوند و باز هم عرض می کنم که شاخص همان ولایت فقیه است.
-
بایدبپرسید در تهران و قم چه می کنم؟ چرا که بیش از قم تهران هستم. و در هر صورت مشغول زندگی و سیاست و اجرا و البته داستان.
دعا بفرمایید.

قاسمی 16 دی 1389 ساعت 12:13 http://asegan2.parsiblog.com

سلام عالی بود
دستت درد نکنه
دیگه حرفی برای گفتن نبود ....یا علی

سلام
متشکرم

سلام
خدا قوت برادر
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
برای انتقال حداقل 2000000 تهرانی 40000 اتوبوس لازم است؟؟!!
میکروبهای سبز سواد هم ندارند.

سلام و تشکر
موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد