نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

می‌توانست سلام آخر باشد

اشاره: تیتر این یادداشت ابتدا این بود: «سلام آخر / پایان کار نامحرمانه». اما یکی از عزیزان در تماسی خواست که پایان کار وبلاگ را اعلام نکنم. استدلال ایشان بنده را مجاب کرد. ایشان گفتند:«وقتی تو چندین وبلاگ داری، نامحرمانه هم یکی از آنها. اگر هم بناست در وبلاگ دیگری وقت بیشتری بگذاری، اشکالی ندارد، اما اینجا را هم تعطیل نکن و هر از چند گاهی بنویس»، امیر عباس هم که نوکر دلیل! اگر بخواهم خود سانسوری را کنار بگذارم، باید عرض کنم نظرات منافقین (که تایید نشده است) نیز در عزم بقای نامحرمانه بی‌تاثیر نبود. تا کور شود هر آنکه نتواند دید! اما یادداشت را نمی‌شود کاری کرد. مطالعه بفرمایید.

  

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و ارادت؛

لوگوی وبلاگ نامحرمانه

از سال­ها پیش که نوشتن در قالب وبلاگ را آغاز کردم، همیشه سعی داشته­ام دو اصل را رعایت کنم. یکی اینکه به صورت ناشناس بنویسم و دیگر اینکه وبلاگم تبدیل به دکان و زمینه­ای برای حظّ نفس نشود و این یعنی اینکه امیر عباس ضغف­هایی دارد که باید نسبت به آنها حساس باشد.

باری زیاد نتوانستم خود را مخفی کنم، اما هیچ گاه در قید و بند یک وبلاگ نماندم. تا یکی دو سال پیش وقتی وبلاگ عوض می­کردم، نشانی از قبل رو نمی­کردم، اما چند سالی است که تعدادی از وبلاگ­های امیر عباس معرفی شده است [لینک].

مدتی است که تصمیم به تعطیلی نامحرمانه گرفته­ام. اکنون بنا به مسدود شدن 58 وبلاگم در بلاگ اسکای، بر آن عزم مصمم شده­ام، اما ذکر چند نکته خالی از فایده نیست:

1-      یاران دور و دیر امیر عباس می­دانند که هر از چندی وبلاگ اصلی­اش را تغییر می­دهد و این اتفاق در نوع خودش تازگی ندارد، اما با توجه به مسدود شدن 58 وبلاگ از طرف بلاگ اسکای، این عزیمت سرعت گرفت.

2-      دوستان و دشمنان خیال نکنند که امیر عباس از وبلاگ نویسی خسته شده است، به یاری خدا در وبلاگی دیگر و به صورت ناشناس فعالیت خواهم کرد.

3-      شاید تعجب کنید، ولی امیر عباس اکنون حدود هزار وبلاگ دارد و البته این تعداد به جز وبلاگ­های ذخیره شده برای فعال شدن در آینده است. اگر چه تعدادی از این هزار وبلاگ فقط یک پست ارزشی دارند و مثلا در آن به معرفی یک شهید پرداخته شده است، اما هر کدام از این وبلاگ­ها به عنوان پرچمی است که در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محیط مجازی برافراشته شده است. یکی از ۵۸ وبلاگ فیلتر شده، فقط یک پست از سخنان حضرت امام خامنه‌ای داشت [لینک](۲). این وبلاگ و بقیه وبلاگ‌ها بدون هیچ دلیلی از طرف بلاگ اسکای مسدود شده‌اند. 

۴-   برای اینکه بدانید وبلاگ‌های یک یادداشتی امیر عباس، که به صورت ناشناس فعال شده‌اند چه حال و هوایی دارند، یکی از آنها برای نمونه اکنون معرفی می­شود: کنکاش [لینک]

نمایی از وبلاگ کنکاش با یک یادداشت

وبلاگ کنکاش با یک یادداشت

۵-      ممکن است با توجه به برخی رویه­ها یا سبک نگارش و ... به صورت اتفاقی در آینده به وبلاگی بربخورید که حدس بزنید متعلق به بنده است. لطفا به روی خودتان و نویسنده وبلاگ نیاورید چون دردی از کسی دوا نمی­کند!

۶-      این مورد هم به عنوان وصیت عرض می­شود، هر چند خود عامل خوبی نبوده­ام و فقط در حد نظر به آن توجه داشته­ام: دوستان و عزیزان ارزشی و ولایت­مدار مراقبت کنند که وبلاگ­هایشان به محلی برای ارضای هوای نفس تبدیل نشود. ما مأمور به ادای تکلیف هستیم و توفیقاتمان هدیه­ی الهی است. مبادا فکر کنیم خبری هست و با نگاهی به کلیک­ها و کامنت­های وبلاگمان، خدا را فراموش کنیم و خود را صاحب فضایل بدانیم.

دعا بفرمایید. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

جمعه 10 دی 1389 - امیرعباس جعفری  

 

 

پ.ن

۱- در ادامه مطلب شما می­توانید نشانی 49 وبلاگ از 58 وبلاگ مسدود شده را مشاهده نمایید. 

 

۲- معلوم نیست بلاگ اسکای از چه چیزی ترسیده است که پس از انتشار این یادداشت، فقط وبلاگ رهبر را رفع مسدودیت کرده است! این در حالی است که وبلاگ‌های دیگری که مثل وبلاگ رهبر کمترین تخلفی نداشته اند، همچنان مسدود هستند!

http://ab.blogsky.com

http://iran-diplomacy.blogsky.com

http://namahramaneh.blogsky.com

http://peirang.blogsky.com

12.blogsky.com

http://piade.blogsky.com

http://ravaiat.blogsky.com

http://onvan.blogsky.com

http://mahramaneh.blogsky.com

http://abouzar.blogsky.com

http://welgard.blogsky.com

http://jahad.blogsky.com

http://velgard.blogsky.com

http://degarkhand.blogsky.com

http://paiam.blogsky.com

http://hamaasesazaan.blogsky.com

http://mazar.blogsky.com

http://zeinoddin.blogsky.com

http://najjari.blogsky.com

http://parandak.blogsky.com

http://captain.blogsky.com

http://qaribane.blogsky.com

http://pic.blogsky.com

http://miremeher.blogsky.com

http://rahbar.blogsky.com

معلوم نیست بلاگ اسکای از چه ترسیده که پس از انتشار این یادداشت فقط وبلاگ رهبر را رفع مسدودیت کرده است! این در حالی است که وبلاگ‌های دیگری که مثل وبلاگ رهبر کمترین تخلفی نداشته اند، همچنان مسدود هستند!

http://tabnak.blogsky.com

http://momtaz.blogsky.com

http://entekhab.blogsky.com

http://jashnvareh.blogsky.com

http://qaribaneh.blogsky.com

http://falaq.blogsky.com

http://tanharah.blogsky.com

http://fars.blogsky.com

http://america.blogsky.com

http://iraq.blogsky.com

http://khattemoqadam.blogsky.com

http://mazhab.blogsky.com

http://jam.blogsky.com

http://tirbar.blogsky.com

http://edaame.blogsky.com

http://bazmandeh.blogsky.com

http://khaki.blogsky.com

http://abikhaki.blogsky.com

http://honnagh.blogsky.com

http://amirkabir.blogsky.com

http://baztab.blogsky.com

http://funews.blogsky.com

http://funnews.blogsky.com

http://paknews.blogsky.com

نظرات 28 + ارسال نظر
لجمن 10 دی 1389 ساعت 14:33 http://lajman.blogsky.com/

سلام
یاد این جمله افتادم : بکشید ما را ، زنده تر خواهیم شد .
قبلا درباره ی بسته شدن سایت قدیانی هم نوشته بودم و باز هم می نویسم که انگار فضای مجازی هم برای پاک شدنش نیاز به خون دارد و ما همان شهیدان تهمت ایم .

سلام دوست عزیز
البته به یاری خدا وبلاگ های دیگری تاسیس و با قوت به کار خود ادامه خواهم داد.
فقط از دوستان عزیز پوزش می‌خواهم که دیگر با نام امیر عباس نمی‌نویسم و وبلاگ‌های جدید را به دوستان معرفی نخواهم کرد.

دعا بفرمایید.

با سلام
از آنجا که بعضی از منافقین می‌آیند و ابراز خوش‌حالی می‌کنند، گفتنی است:
۱- از اینکه فهمیده‌اید امیر عباس ۱۰۰۰ وبلاگ دارد خوش حال شده اید؟
۲- فکر می کنید وقتی نامحرمانه به روز نمی شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ من به شما می‌گویم: به جایش بیش از یک وبلاگ آتشین در دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس می شود. قبلا هم همین طور بوده و الا اکنون ۱۰۰۰ وبلاگ (بخوانید ۱۰۰۰ پرچم اصولگرایی) توسط این جانب تاسیس نشده بود.
۳- به یاری خدا و بدون حمایت مسئولینی که وطیفه‌شان حمایت و پشتیبانی است، با همین وقت و توانایی کم، تعداد زیادی از عزیزان را به وبلاگ نویسی رهنمون شده‌ام و این فرآیند همچنان ادامه دارد. (چشم دشمنان و منافقان کور باد!)
***
سخن پایانی اینکه به تمام وبلاگ نویسان ارزشی بلاگ اسکای توصیه می‌کنم که اولاً آماده‌ی کوچ اجباری از بلاگ اسکای باشید، چرا که هر لحظه ممکن است مسدود شوید و ثانیاً دوستان خود را که قصد ایجاد وبلاگ در بلاگ اسکای دارند، از کمّ و کیف توافق(؟)نامه‌ی من‌درآوردی بلاگ اسکای آگاه سازید.

دعا بفرمایید.

بی نام 10 دی 1389 ساعت 20:14

سلام استاد
اگر فقط تو یه اقدام خبیثانه 58 وبلاگتونو نمی بستند باور 1000 وبلاگ برای همه سخت بود. به نظر من در این تصمیم تجدید نظر کنید چون نامحرمانه وبلاگ خیلی موثری هست

سلام
البته بعضی از این ۵۸ وبلاگ فعال نبودند. ۱۰۰۰ وبلاگی که عرض شد حداقل یک یادداشت مفید دارند.
مثل همین کنکاش که برای نمونه ذکر شده است:
http://kankash.blogsky.com

دعا بفرمایید.

سکوت سبز (۲) 10 دی 1389 ساعت 23:50

دیوونه میخواهی رکورد گینس بزنی؟ مردم تو ۱ وبلاگش موندند
واقعا کم داری

اگر رکورد گینسی در میان باشد به نظر می رسد که امیر عباس آن را زده است.

و به قول آن زید، می‌دانم که احیانا کجای شما می‌سوزد!


سلام همسنگرم.

امروز به طور اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم مطالب ارزنده ای همچون در در این اقیانوس بی کران یافتم.اما نکاتی نیز در آن به چشم می خورد که قابل تامل و بازنگریست تا مبادا بهانه ای به دست دشمنان بدهیم.

من هم وبلاگ نویس و مطبوعاتی هسستم.بیشتر تحلیلی می نویسم.بعد از مسدود شدن سریالی بسیاری از وبلاگهای ارزشی از سوی بلاگفا وب من هم مسدود شد .

چندی است دوباره وبلاگی را راه اندازی کرده ام.

خرسند می شوم شما هم به وبلاگم سری بزنید.

در ضمن اگر با تبادل لینک موافقید مرا با خبر کنید.

یا حسین

سلام
این جانب تمام جنبه های فعالیت اینترنتی را در نظر می‌گیرم، ولی واقعا برایم مهم نیست کسی دنبال بهانه می گردد یا خیر و فقط به تکلیف خود عمل می‌کنم.

اتفاقا تقریبا همزمان با شما(!) یک نفر آمده و از توانایی یا عدم توانایی بنده در هدایت دیگران سخن گفته است. جالب اینکه خودش گاهی کاملا مدعی افراطی اصلاحات بوده است و گاهی مدعی دفاع از رهبری. وی با چند اسم در وبلاگ بنده نظر می داد و بعضا فحاشی نیز می‌کرد و دست آخر ناراحت شد که چرا نمی‌توانم جذبش کنم؟!

بنده هیچ وقت تلاش نمی کنم کسی را جذب کنم. مطالبی از روی صدق و صفا و وظیفه و البته کاملا منطقی می نویسم و هر کس بهانه جویی نکند می‌تواند استفاده کند، تکلیف بهانه جویان هم مشخص است و مرا با ایشان کاری نیست.

متاسفانه الان وقت ندارم، اما سر فرصت وبلاگتان را می‌بینم و امیدوارم با انگیزه دوری از بهانه جویان، وبلاگتان خنثی نباشد.

موفق باشید.

سلام بر شما .
اینکه 58 وبلاگ شما توسط بلاگ اسکای فیلتر شده باعث تاسف است . قوانین من در آوردی بلاگ اسکای برای همگان مشخص شد .
از این پس هر دوست ولایتمداری را ببینیم که بخواهد در بلاگ اسکای وبلاگ ایجاد کند . توصیه های شما را به وی خواهیم رساند .
خداوند به امیر عباس عمر طولانی و با عزت و عاقبت بخیری عطا بفرماید و ایشان را با ائمه اطهار و شهیدان کربلا محشور بفرماید ان شاا...
دشمنان و منافقان بدانند که علاوه بر 1000 وبلاگ امیر عباس - دوستان ولایتمدار امیر عباس نیز با قدرت و توان چند برابر در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد .
التماس دعا

سلام و تشکر

مرحبا به شما و همه مجاهدان عرصه مجازی.

دعا بفرمایید.

وبلاگ همت آنلاین به نشانی http://hemmatonline.blogfa.com فیلتر شد.

آدرس جدید:

http://hemmatonline1.blogfa.com

--------------- لطفا اطلاع رسانی کنید.

سلام علیکم برادر دلاورم
گویا نوشتن حقایق با قلم پرتوانتان به مزاج عده ای خوش آیند نیست و باعث سوزش معده آنان میگردد و مطالب شما همچون نمکی میباشد که بر روی زخمی ریخته شود و این زخمها همانهائی هستند که از واقعیت و حقیقت فراری هستند. برادر عزیزم با بستن وبلاگ عزیزانی چون شما شاید درمانی برای درد طرف مقابل باشد . اما افسوس و صد افسوس که این گونه افراد کودکانه فکر میکنند و از خواندن واقعیت ها فراری هستند .
برادر خوبم حرف و سخن برای گفتن زیاد است و مجال نوشتن نیست.امیر عباس عزیز والله خوب شما را درک میکنم که چه ناحقی در مورد شما میکنند . ولی باید بیاد داشته باشند آن کور دلانی که چنین عمل شرم آوری را انجام میدهند و امروز راحت در جامعه مشغول حال و کیف و آرامش خود هستند مدیون شهدا و شاهد های زنده هشت سال دفاع مقدس همچون امیر عباس ها هستند.
هر چه هست از ماست بر ما

دست حق یارت برادرم

سلام بر برادر دلاورم سید فرهاد عزیز
مثل همیشه از لطف شما شرمنده شدم.
متشکرم و دعا بفرمایید.

کاکایی 13 دی 1389 ساعت 09:28

سلام استاد
به قول سردار نقدی که در مورد شما گفت، شما خط شکن هستید. بذارید کران و کوردلان نوشته های شما را مسدود کنن. همیشه همین طوره خط شکنها مجروح میشن. راستی میدونید همین نکته لطیف لباس شخصی ها را امثال آقای شریعتمداری کیهان هم بعد از شما استفاده میکنند؟
التماس دعا یا علی

سلام علیکم
باز هم متشکرم.
موفق باشید.

قاسمی 16 دی 1389 ساعت 15:32

سلام عالی بود
دستت درد نکنه
دیگه حرفی برای گفتن نبود ....یا علی

سلام
متشکرم

زهراعبدی 18 دی 1389 ساعت 08:32 http://abdi63.blogfa.com

سلام استاد
(جبهه مغناطیس قویه معنوی داشت. به مصداق کعبه ؛:)
شاید باور نکنید ولی این جمله ی شما به بسیاری از سوال های چندین ساله ی من در باره ی چگونگی خلق این شاهکار تاریخی پاسخ داد.سوالی که قبلا از بسیاری از رزمنده ها و جانبازان پرسیده بودم ولی جواب هایشان قانعم نمی کرد
بار ها و بارها متشکرم

سلام بزرگوار
از حسن نظر شما متشکرم.

دعا بفرمایید.

ناشناس 18 دی 1389 ساعت 14:54

سلام علیکم
همزمانی خودسانسوری شهرام همایون و بازگشت مجدد شما به نامحرمانه را به فال نیک میگیریم!
ان شاء الله در جبهه نبر نرم فرهنگی بیش از ژیش موفق باشید

سلام و تشکر

حالا چرا ناشناس؟

علی آخوندزاده 19 دی 1389 ساعت 09:21

خاشاک های سبز
کوچکترید از آنکه مرا زیر و رو کنید
حتی اگر هر آنچه که دارید رو کنید
کوچکترید ازآن که بدانید من کی ام
از کوهها نام مرا پرس وجو کنید
خاشاکهای سبز مخالف ! منم درخت
باید که ریشه های مرا جستجو کنید
من ریشه در شقایق پرخون ، نشانده ام
گلهای سرخ باغ مرا خوب ، بو کنید
خاشاکهای سبز مخالف ! منم درخت
باید که ریشه های مرا جستجو کنید
خاشاکهای سبز ! من ایستاده ام
این سینه ام که خنجرتان را فرو کنید
برمن مباد ؛ تیغ شما زخمی ام کند
باید به خواب ، مرگ مرا آرزو کنید
کامران رسول زاده

تایید نظر در تاریخ 26/1/1391

سلام و ارادت
داشتم اسامی برگزیدگان جایزه ی غنی پور رو سرچ می کردم که به نام شما برخوردم
ما یک حلقه داستان خوب داریم که چار تا بچه مسلمون دور هم جمع میشن
خیلی خوشحال میشم اگه شما هم افتخار بدین و تشریف بیارین
لطفا با ما تماس بگیرید
۷۷۵۳۲۷۰۲
منتظر تماس شما هستم

مجید استیری 19 دی 1389 ساعت 17:28

ببخشید ترجیحا با این شماره تماس بگیرید تا یه قرار ملاقلات بذاریم
۷۷۵۱۷۸۳۰

رضا 22 دی 1389 ساعت 17:26 http://Rzamani.blogfa.com


سلام وبلاگتون جالب بود
وبلاگ شبنامه بروز شد
اگر مایل به تبادل لینک هستید در قسمت نظرات ادرس وبلاگ خود را بگذارید.

سلام
از حسن نظر شما در باره نامحرمانه متشکرم.
دعا بفرمایید.

پروانه 23 دی 1389 ساعت 19:24 http://www.cheshmanemontazer

واقعا کار جالبی انجام میدهید می خواستم از شما بخوام که سری به وبلاگ من بزنید ومنو راهنمایی کنید.من خیلی دوست دارم در این زمینه فعال باشم ولی بلد نیستم.

سلام بر شما
نشانی وبلاگتان کامل درج نشده ولی ظاهرا این است:
http://www.cheshmanemontazer.parsiblog.com

بحمد الله خوب شروع کرده اید. امیدوارم موفق باشید.

دعا بفرمایید.

راوی 29 دی 1389 ساعت 09:29 http://www.nayeb.parsiblog.com

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران دشوار هر انقلاب...

نائب به روز است

www.nayeb.parsiblog.com

سلام

التماس دعا

سلام برادر
موید باشید.

سلام . منتظر حضور گرم و نظرات شما هستم

سید فرهاد 13 بهمن 1389 ساعت 02:13 http://pakmardan.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت رسول الله (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن عسگری (ع) را خدمت شما و همه مومنین و عاشقان عصمت و طهارت تسلیت و تعذیت عرض مینمایم
با سپاس و تشکر از مطالب زبیای وبلاگتان که بسیار سودمند بود برای این حقیر



ایام دهه فجر مبارک باد


دست حق یارتان بزرگوار
جانم فدایت یا زهرا ی حسین مظلوم

سلام و ارادت
متقابلا تسلیت عرض می کنم.
موفق و عزیز و سربلند باشید.

تداعی 16 بهمن 1389 ساعت 10:33 http://www.dokhtarirany.blogfa.com

سلام بر شما
فرارسیدن ماه شریف و پر خیر و برکت ربیع الاول را خدمت شما تبریک عرض می نمایم .

سلام علیکم
متشکرم. بر شما نیز مبارک باشد.

تداعی 21 بهمن 1389 ساعت 15:08 http://www.dokhtarirany.blogfa.com

سلام بر شما
ایام ا... دهه فجر بر شما مبارک .
وعده ی ما حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن 89

تداعی 1 اسفند 1389 ساعت 16:20

سلام بر شما
محمّد وارث پیغمبران است / که او سلطانِ شهرِ دلبران است

به حق فرمود حق لایزالی / محمّد علت خلقِ جهان است . . .

میلاد خاتم پیامبران(ص) و امام صادق (ع) بر شما مبارک

ابرار313 14 اسفند 1389 ساعت 12:39 http://abraar.parsiblog.com

سلام
وقت بخیر
از خودم خیلی ناراحتم که نتونستم جنابعالی رو مجاب کنم.:(
داشتم جستجو میکردم ببینم کدوم یک از دوستان لغو دوستی زدند تازه متوجه شدم. کاش قانع میشدم که کار شما درست است.
ممکنه باور نفرمائید ولی با گریه دارم مینویسم. از بحث و جدال بچه های معتقد و ارزشی قلبم میگیره.مطمئنم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم غمگین میشند.پراکندگی یارانشون حتما دل ایشون رو هم به درد میاره.امیدوارم تجدید نظر بفرمائید.
امیدوارم در پناه حق موفق و موید باشید.
دعا م کنید لطفا. خیلی زیاد.یا حق

تایید نظر در تاریخ 26/1/1391
- -
سلام
پارسی بلاگ برای کسی که بخواهد وبلاگش را بنویسد و برود خیلی هم خوب است، ولی برای کسی که افراد را بشناسد و به مسائل آن و فضای پیام رسان حساس باشد، اگر بخواهد با منطق و ولایت مدارانه رفتار کند، جای ماندن نیست.

سلام. 15 اسفند 1389 ساعت 19:30 http://http//ghadr1.blogfa.com

سلام. منتظر حضور و نظرات شما هستم

خون برداران مسلمان بحرینی توسط نیرو های ظالم ال سعود و ال خلیفه اسمان را سرخ کرده است برای همدردی با این عزیزان سایت رحیلwww.rahil.ir.(مرکز استشهادیون داوطلب اعزام به بحرین ) جهت انتشار وسیع و اطلاع رسانی سریع نیازمند یاری شما می باشد امید است با قرار دادن لینک ، بنر و یا سه گوش آن در این حرکت خداپسندانه ما را یاری نمایید ...

سلام / منتظر حضور و نظرات شما هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد