نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

آنچه در مورد ناصر حجازی به مردم نگفتند

حجازی اسطوره ی دودی !!!

یک - «سیگار دروازه ورود به اعتیاد است و ناصر حجازی بر اثر کشیدن سیگار فوت کرد و این امر باید برای جوانان بیان شود.» جملات فوق را دکتر ارسلان داداشی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان می کند. [لینک]

همچنین دکتر محمد رضا مسجدی، رئیس جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، که دارای فوق تخصص ریه است، با ابراز تأثر و تأسف از مرگ زود هنگام ناصر حجازی، چنین می گوید:«ناصر حجازی به علت ابتلا به سرطان ریه، که آن هم ناشی از مصرف طولانی مدت سیگار بود، جان خود را از دست داد.» [لینک]

ورزش کار الگوی سلامت و نشاط است و اسطوره ورزشی کسی است که رفتار و سلوکش الگوی پاک و سلامت زیستن باشد. اکنون از کسانی که با اغراض و امراض سیاسی ناصر حجازی را الگو معرفی می کنند، باید پرسید چگونه فردی را که – در خوش بینانه ترین فرض – بر اثر کثرت استعمال دخانیات (بخوانید دود) فوت کرده است، با ساده لوحی تمام به عنوان یک اسطوره ورزشی معرفی می کنید؟

 

 

دو - پرویز برومند را همه ما به خاطر داریم. دروازبان خوش آتیه ای که در دوره ای حمیدرضا بابایی و در دوره ای دیگر هادی طباطبائی را نیمکت نشین کرد و لباس تیم ملی را نیز بر تن کرد تا همگان براین باور باشند که جانشین قابل اتکایی برای عابدزاده پا به عرصه ظهور گذاشته است. اما این دروازه بان خوش استعداد قربانی تهمت ناروای ناصر حجازی گردید. بازی استقلال – سایپا که منجر به برکناری حجازی گردید، خیلی زود معروف شد. حجازی مدتی بود که با بازی بد تیمش و نتایج بدترش همه را نگران کرده بود. زمزمه های برکناری او به گوش می رسید. قبل از بازی با سایپا شایع شده بود که آخرین مهلت حجازی همین بازی است. حجازی بازی 1-3 برده را 3-4 باخت و سپس در کمال ناباوری و بدون هیچ دلیل منطقی، بازیکنان و از جمله پرویز برومند را به کم کاری و بی شرفی متهم کرد. در این فوتبال درندشت هیچ دیاری پیدا نشد تا یقه حجازی را به خاطر این تهمت ناروا بگیرد و نابودی برومند از همان لحظه کلید خورد. البته مرحوم حجازی فقط این یک بار نبود که ضعف هایش را با تهمت زدن به دیگران مخفی می کرد! پرویز برومند در زمان حیات حجازی می گوید:«در این رابطه فقط می‌توانم بگویم آبرویم را بیش از هر چیز دیگری دوست داشتم و دارم. همان‌طور که ناصر حجازی آبروی خود را دوست دارد. من حیثیت و آبرویم را بیش از فتح‌الله زاده‌ها، حجازی‌ها و هر آدم دیگری دوست دارم. در فوتبال ممکن است هزار اتفاق بیفتد. برای آن مسابقه من مصدوم بودم. مچ پایم خراب بود و قرار نبود بازی کنم. اما خود ناصرخان از من خواست و گفت باید بازی کنی. با مچ پای باد کرده درون دروازه رفتم. دکتر نوروزی خودش من را برای بازی آماده کرد و می‌توانید از او بپرسید. اگر به خاطر داشته باشید در آن بازی لباس خودم را هم نپوشیده بودم و دستکش بابایی و لباس یحیوی را گرفته و درون دروازه ایستادم. این شایعات زاییده ذهن‌های مریض و خرافاتی است.» [لینک]

اکنون دست ناصر خان از دنیا کوتاه شده تا برومند برای حفظ ظاهر هم که شده از نرفتن به عیادت حجازی ابراز پشیمانی کند [لینک]

در این مجال باز هم باید از مدعیان اسطوره بودن حجازی پرسید که آیا کسی که ضعف ها و ناکامی هایش را با حمله به دیگران و تهمت به ایشان ماست مالی می کند، به عنوان یک شهروند معمولی هم قابل احترام هست؟ پس چرا اصرار دارید او را اسطوره بنامید؟ آیا به جز بازی های سیاسی غرض دیگری در میان است؟ چرا با احساسات پاک مردم بازی می کنید؟

آتوسا هم مثل پدرش بداخلاق است!

 

 

سه – امیر قلعه نویی به استقلال بازگشت و از این رو مورد کینه و غضب ناصر حجازی قرار گرفت. پس از موفقیت قلعه نویی در استقلال، این کینه عمیق تر هم شد. هر چه زمان گذشت، شاهد موفقیت های قلعه نویی و در عین حال احترام  به پیش کسوتان از طرف او بودیم، اما ناصر خان تاب تحمل موفقیت ها و محبوبیت های امیرخان را نداشت و هر از چند گاهی او را می نواخت. اکنون اطرافیان و فرزندان حجازی نشان داده اند که در بداخلاقی آن مرحوم را سرلوحه خود قرار داده اند. نمونه اش حمله اخیر بستگان حجازی به قلعه نویی است. از جمله حمله سخیف آتوسا حجازی به پرافتخارترین مربی کشورمان (قلعه نویی) است که البته با برخود کریمانه ژنرال همراه گشته است.

قلعه نویی کار درستی انجام داده است، چرا که آتوسا در حد و اندازه اظهار نظر کردن در باره یک بازیکن کوچک فوتبال (مثل آتیلا حجازی) هم نیست چه رسد به گنده گویی در این حد و اندازه!

آنچه در اینجا به آن تأکید دارم این است که وقتی مرحوم حجازی الگو باشد، و وقتی منافقین و ضد انقلاب حامی باشند، هر گونه بی ادبی و بداخلاقی عجیب نخواهد بود و نگارنده نیز تعجب نکرده است!

   

  

پ.ن: همان گونه که مشخص است دو یادداشت این وبلاگ در مورد مرحوم حجازی کاملا با ملاحظه نوشته شده است. ببینید یکی از طرف داران سینه چاک اسطوره بودن حجازی، در کامنتی در مورد او چه نوشته است:«همه میدونن که حجازی اعتیاد داشت [...] میخورد اهل [...] بود و اهل همه جور کثافت کاری اصلن تمام کسانی که زمان شاه کاره ایی بودن همینطور کثافت و لجن بودن». و بعد در کامنت دیگری تصریح می کند:«من میگم حجازی ها تا آخرش هم کثیف بودند». حالا اینکه از نظر این حضرات، چگونه چنین شخصی اسطوره ملی است، الله اعلم!

 

 

یادداشت مرتبط: کدام حجازی، کدام اسطوره؟! [لینک]

نظرات 57 + ارسال نظر
تداعی 8 تیر 1390 ساعت 19:44

سلام علیکم .خدا قوت
عید مبعث بر شما مبارک

به امر رب خود لبیک گوییم

به همراه ملائک جمله گوییم

سلام و رحمت حق بر محمد (ص)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم

اسعد الله ایامکم.

کاکایی 9 تیر 1390 ساعت 17:40

سلام استاد
عید مبعث رو خدمت شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم/
خیلی عالی موشکافی کردید. من همیشه از این یکه تازی شما خوشم میاد. وبلاگهای شما همیشه یه جور نسیم فرح بخش از تازگی و روشنفکری داره. همیشه چیزهایی رو میبینید که بقیه یا نمیبینند یا چند وقت بعد حواسشون جمع میشه. دعا کنید خدا به ما هم تیزی و ذکاوت و قدرت تحلیل عنایت کنه ... باز هم عیدتون مبارک.

سلام بزرگوار
از لطف شما ممنونم.
عید شما هم مبارک.
دعا بفرمایید.

ye esteghlali 9 تیر 1390 ساعت 18:44

سلام
لطفا حواست به کارت باشه و این چرت و پرت ها رو علیه بزرگ ترین اسطوره ایران ننویس

سلام خدمت دوستان
می بینید که طرف داران حجازی حتی یک ویژگی مثبت از حجازی سراع ندارند و فقط توهین می کنند.
احتمالا همین شخص (یا شاید هم شخصی دیگر) در کامنتی دیگر تا توانسته توهین کرده. جالب است خودش نیز او را آدمی کثیف، و در عین حال اسطوره (؟!) می داند.

یک سوال روشن پرسیده ام که تا کنون بی جواب مانده:
- ویژگی یا ویژگی های ناصر حجازی که او را تبدیل به الگو می کند چیست؟

و می دانیم که چیزی برای عرضه وجود ندارد و از همین رو توهین می کنند!

تاجی 9 تیر 1390 ساعت 19:40

اولا واسه کسایی که اسم عباس روت گذاشتن متاسفم!چون این اسنم بزرگتر از تویه!
تو دین من وقتی کسی مرد ازش به نیکی یاد میشه حتی اگه........!
احتمالا هم ایین نیستیم مهم نیس!
ولی بابت اسطوره هر ایرانی مهمترین دلیلش شجاعت و بزرگی مثال زدنیشه!حرفای مردمی تو همچین جایی گفتن فقط از ناصر خان برمیاد!
شما که کلا معلومه با چه هدفی این اراجیف که لایق خودت بارش کردی چون اصلا فوتبال نمی فهمی!اگه می فهمیدی درک میکردی حجازی با استقلال نایب قهرمان اسیا شده قلعه تو خوابم نمی بینه×حجازی به منیونایتد دعوت شده و تمرینم کرده تو عمرت دیدی دروازبانی اماراتم دعوت شه؟؟؟؟؟؟؟؟!اینا واست راحته!
نظرسنجی 5 ملیونی 90 نشان اینه که اندازه دهنت حرف بزن مرتیکه!
تایید نمی کنی چون فک زیادی میزنی
مردی تایید کن!وقتی تایید نمیکنی چجوری ضر میزنی؟!

اگر چه طبق قانون این وبلاگ نظراتی را که جملاتی شبیه «اگر نمی ترسی تایید کن» دارند به هیچ وجه تایید نمی شوند، اما اتفاقا این نظر زشت را تایید می کنم تا مردم ببینند طرف داران حجازی مثل خودش اخلاق ندارند!

شما بعد از مرگ افراد از آنها طرف داری می کنید؟ حتی اگر صدام باشد؟ می بینی چیزی که به تو یاد داده اند مرده پرستی است. افراد با مردن تغییر نمی کنند و خوب است در این باور نابخرادانه ات تامل و تجدید نظر کنی.

شجاعت حجازی هم در دعوا با مسئولین بر سر پول و دعوا با هم قطاران بر سر شهرت و افتخارات خلاصه می شود. می دانید که بعد از پس زدن کمک دو میلیونی مشایی، به او گفت: اولا دو میلیون کم است و ثانیا اگر می خواهی بیشترش کنی شرطش این است که رسانه ای نشود!!! خوب حالا شما اسم باج گیری را بگذارید شجاعت!

همچنان می بینیم که حتی شما که می خواهید از او ویژگی - مثلا - مثبت ذکر کنید، باز هم یک ویژگی ورزشی سراع ندارید و باز هم سیاسی بازی می کنید! و در مورد منچستر هم خواب دیده ای یا متوهم شده ای؟ سران شما در خواب (کروبی) و توهم (میر یزید) ید طولایی دارند!

بنده هم فوتبال بازی کرده ام و هم در دوره مربی گری تیم فوتبال انتقال خون را - که الان تغببر نام داده - یک دسته بالا آورده ام. اینها را گفتم تا بدانی وقتی از فوتبال حجازی می گویم نظرم کارشناسانه است.
تنها بزرگی حجازی در شماره یک بودنش در تیم ملی خلاصه می شود که از این منظر عابد زاده بسیار از او تاثیرگذارتر بود.

همین جمله آخر نظرت، میزان ادب و شرافت طرف داران حجازی را به نمایش می گذارد.

......... 9 تیر 1390 ساعت 19:43

خیلی علافی؟ به جای اراجیفات از تجاوز دسته جمعی تو استخر تهران به ناموس مردم بنویس!نه دری وری کوچولو

باز هم مشخص است که ادبیات وطن فروشان، ادبیات توهین و هرزگی است!

اگر جایی تخلفی صورت بگیرد امثال ما جلوتر از شما و اربابان جهان خوارتان برای احقاق حق هم وطنان مان حاضریم.

فرق ما و شما منافقین این است که ما همه چیزمان را برای دفاع از میهن اسلامی و مردم مسلمان مان فدا می کنیم و شما برای دو ریال منافع مادی خود، مردم و وطن تان را به دشمنان می فروشید.

این حرفها فقط نشونه ی اینه که مرده ی ناصر خان و امثال این اسطوره ی سبز داره شما رو می سوزونه
اصلا آقا جون شما چه کار به مردم داری
بهتره بری ساندیست رو بخوری گرم میشه
دفاع شما هم از قلعه نوعی فقط به خاطر اینه که اونم مثل جنابعالی به ساندیس علاقه ی زیادی داره

از ویژگیهای بارز ناصر خان مرد بودن ،خوشتیپ بودن ،وزیر بار زور نرفتن ... درست مثل سلطان صدای ایران که اتفاقا چشم دیدن اونم ندارین

ناصر ما مرد بود و بی ریا و پاک زیست

حرف حق می گفت و او بی باک زیست

جز خدا از هیچکس ترسی نداشت

در زمین جایش نبود و لیک در افلاک زیست

می دانی چرا نظرت را تایید می کنم؟ برای اینکه بعضی از دوستان ارزشی که به حمایت منافقین از حجازی شک دارند، بدانند که حق با بنده است.
همین. و الا حرف هایت ارزش جواب دادن ندارد!

(راستی این ۴ سطر آخر را هر که گفته به جای شعر گفتن پشتک زده )

یک ایرانی 9 تیر 1390 ساعت 20:22

سلام
حجازی بزرگترین ویژگی مثبتی که داشت این بود که هیچگاه در برابر دیکتاتوری ولایت فقیه سرخم نکرد و همیشه حقیقت رو میگفت در حالی که میتونست با خودشیرینی به مقامهای بالای حکومتی برسه هیچگاه اینکارو نکرد
حجازی نون به نرخ روز خور نبود یعنی زمان قبل از انقلاب زمانی که فوتبالیستها به دیدن شاه دیکتاتور میرفتن اون هیچگاه به دیدن شاه نرفت و سر خم نکرد و بعد از انقلاب هم هیچگاه به دیدن مسوولان جمهوری اسلامی برای پاچه خواری نرفت در حالی که همان فوتبالیستهای کاسه لیس شاه بعد از انقلاب شدن نیروهای به اصطلاح ارزشی و رنگ عوض کردن و دکمه آخر پیراهنشون رو بستن و ریش گذاشتن ولی ناصر حجازی کراوات میزد و صورتش رو سه تیغه میکردچون اهل رنگ عوض کردن نبود
وبعدش ملی پوشان ایران افتخار پوشیدن پیراهن ایران رو دارن نه پیراهن سلطنتی یا جمهوری اسلامی رو
بعدش به خدا اون به طرفداراش ساندیس مفت نمیداد ویا از پول بیت المال نمیداد تا طرفدارش باشن وهمینطور خودش رو الکی مقدس نکرده بود و طرفداراش فقط با عشق به اسطوره میومدن نه به عشق ساندیس و بیت المال
نشانی وب رو هم به خاطر بی جنبگی و آدم فروشی شما نمیتونم ذکر کنم

علیک
جوابی که به منافق قبلی دادم جواب تو و جواب بقیه وطن فروشان هم هست، پس دقت کن:

می دانی چرا نظرت را تایید می کنم؟ برای اینکه بعضی از دوستان ارزشی که به حمایت منافقین از حجازی شک دارند، بدانند که حق با بنده است.
همین. و الا حرف هایت ارزش جواب دادن ندارد!

امیر عباس - نامحرمانه 10 تیر 1390 ساعت 00:57

به نام خدا
چند کامنت رسیده که همه هر چه لایق خودشان بوده نثار ملت بزرگ ایران کرده اند. هیچ کدام را تایید نمی کنم اگر قابل نشر می دانید در وبلاگ های خودتان درج کنید. البته انصافا یکی از کامنت ها توهین ندارد و فقط با چند دروغ آمیخته است که به خاطر دوستانش آن را هم تایید نمی کنم. در این کامنت از افتخارات ورزشی مرحوم حجازی گفته شده که از این نظر به نظرم عابد زاده سرآمد است. در مورد مربی گری او هم که می دانیم در سال های اخیر تمام شده بود و کارایی نداشت و تا وقتی امیر خان (ژنرال آبی) را داریم، حجازی که سهل است، هیچ مربی دیگری به گردش نمی رسد.
اما هنوز کسی از بداخلاقی های او چیزی نگفته است. حجازی با این همه بدبینی و بداخلاقی و باج گیری از مسئولین شایسته الگو شدن نیست، حالا اگر کسی می خواهد او را الگو بداند ما که بخیل نیستیم، مبارکش باشد.

اما مردم بزرگ ایران فرق اسطوره هایی مثل تختی و پوریای ولی با کسانی که عمرشان با بداخلاقی گذشته و منافقین و دشمنان را شاد کرده اند به خوبی می دانند.
عزت زیاد.

[ بدون نام ] 10 تیر 1390 ساعت 01:00

1-خیلی دیوسی2- نظرات برای خود جاکش خوبه

از طرف دار ناصر خان این گونه سخن گفتن عجیب نیست!

هوادار ناصر خان 10 تیر 1390 ساعت 01:12

آقای مثلا محترم !! تو اگه خیلی به فکر اسلام و انقلابتی اول خودتو درست کن بعد ببین در حدی هستی که بخوای راجع به اسطوره ی ایران حرف بزنی اصن ؟!! می دونی اسطوره یعنی چی اصن ؟ برو تو فرهنگ واژه نگاه کن . اردشیر قلعه نویی یا هر کس دیگه اگه می تونست اسطوره می شد حتما در حد اسطوره شدن نبودن و خدا نخواس . حالا که ناصر خان دیگه نیس بمون ببین چه گلی می خوان به سر این مملکت بزنن . آتوسا حجازی هم حق داره از ناصر خان دفاع کنه چون پدرشه . نخواسته اسم پدرشو بیاره . هر کسی هم این حق رو داره حتی اگه بد حجاب یا حتی کافر باشه . بعدشم آقای قلعه نویی همچین هم که فکر می کنی خوب نیستن !‌آقای قلعه نویی که تو رخت کن یه حرفایی می زنن که شاید شما ندونی و خیلی ها می دونن ... در آخر که آدم پشت سر مرده که دستش از دنیا کوتاست حرف نمی زنه جرات داشتی اینارو وختی زتده بود به خودش می گفتی !!

کاری به نظر خنده دارت ندارم، اما کسی امیرخان را اسطوره نمی داند. عرض کردم اگر بحث دروازه بانی است عابدزاده سرآمد است و اگر بحث مربی گری است ژنرال پیشتاز است.

هوادار ناصر خان 10 تیر 1390 ساعت 01:21

شما مثل این که آدم شادی هستی وگرنه هیچ جای نظر خنده دار نبود . شما در چند پست پیش گفتید ( کدام حجازی کدام اسطوره ؟ )‌ و بعد ناصر خان رو با کسایی مقایسه کردی که اصلا قابل مقابل مقایسه نیستند ! شما که خودت می گی اردشیر خات اسطوره نیست !‌ چندتا اسطوره بیار و مقایسه کن !

بارها گفته ام : تختی و پوریای ولی!
در ابتدای همان یادداشت کدام اسطوره گفته ام که اسطوره های مردم ایران دارند در کنج گمنامی به شهادت می رسند.

اما اسطوره های بزرگ مردم ایران فقط اینها نیستند. اگر ایران باشید در کوی و برزن می بینید که مردم دل و جان شان با اسطوره های بزرگ شان گره خورده اند.
اسطوره هایی چون: چمران، زین الدین، بهشتی، باکری، رجایی، باهنر، دیالمه، لاجوردی، فهمیده، جهان آرا، کشوری، شیرودی، بابایی، مطهری، ... و خود حضرت امام خمینی و امام خامنه ای!

آری منافقین عزیز؟! اینها اسطوره های مردم بزرگ ایران هستند و دشمنان و منافقین مطرود این مردم هستند!

hosein 10 تیر 1390 ساعت 01:26 http://sandiskhornistam.com

وقتی آبکشیدن جانمازت تموم شد. با ننت بیا باهاتون کار دارم

این دیالوگ طرف داران اسطوره بودن حجازی است!

تاجی 10 تیر 1390 ساعت 01:27

من کوچیکترین توهینی به تو نکردم چون حتی ارزش اونم نداری!
ولی بد تو دهنی خوردی نمی دونستی از کجات جواب بدی نه؟؟؟؟؟؟؟؟!
هی واسه خودت بنویس تا بمیری مردم تو نظرسنجی بودن نه اینجا!تو وبی که مگس نمیاد!

مگس نمی آید و لی منافق می آید. البته تو در کامنت دیگری توهین کرده بودی البته با اسمی دیگر!

و البته جوابت را که در کامنت خودم گرفته ای و این هم تکرار:
از افتخارات ورزشی مرحوم حجازی گفته شده که از این نظر به نظرم عابد زاده سرآمد است. در مورد مربی گری او هم که می دانیم در سال های اخیر تمام شده بود و کارایی نداشت و تا وقتی امیر خان (ژنرال آبی) را داریم، حجازی که سهل است، هیچ مربی دیگری به گردش نمی رسد.

مجید 10 تیر 1390 ساعت 01:32

بهتره که ما انسانها همیشه احترام همدیگرو بگیریم. ارزش انسانها را خدا تعیین می کنه نه توی بنده خدا. لطفا مواظب حرف زدنتون باشید

بنده که پرونده اعمال او را امتیاز ندادم.
عرض کردم اسطوره بودن ویژگی هایی لازم دارد که دریغ از یک ویژگی!

تاجی 10 تیر 1390 ساعت 01:42

تو که این فحشا رم تایدد میکنی بی شرف!نظر اصلی من تایید کن!

نظرت حاوی چند دروغ بود و با اسم دیگری توهین هم کرده بودی. همین نظرت نشان می دهد که اهل توهین هم هستی. شما همه همین طور هستید. ضمن اینکه تا الان دو بار جوابت را داده ام. این هم برای سومین بار:

از افتخارات ورزشی مرحوم حجازی گفته شده که از این نظر به نظرم عابد زاده سرآمد است. در مورد مربی گری او هم که می دانیم در سال های اخیر تمام شده بود و کارایی نداشت و تا وقتی امیر خان (ژنرال آبی) را داریم، حجازی که سهل است، هیچ مربی دیگری به گردش نمی رسد.

هوادار ناصر خان 10 تیر 1390 ساعت 01:48

تختی ،‌ پوریای ولی ، چمران، زین الدین، بهشتی، باکری، رجایی، باهنر، دیالمه، لاجوردی، فهمیده، جهان آرا، کشوری، شیرودی، بابایی، مطهری، امام خمینی .... مربی گری کردن یا تو دروازه وایسادن ؟!!
شما انگار اصن نمی دونی فوتبال چیه !! ه ِ !!
در ضمن جناب من نه متافقم نه عزیز !!

از نظر فوتبالی که گفتم عابد زاده و قلعه نویی سرآمد هستند!

اسطوره بودن که به پوشیدن تیم ملی طاغوت یا تیم تاج نیست!

خود مردم اسطوره هایشان را مشخص می کنند نه دشمنان و منافقین عزیز؟!

امیر عباس - نامحرمانه 10 تیر 1390 ساعت 02:07

به نام خدا

حسن ختام پاسخ به منافقین عزیز:

باز هم عرض می کنم بنده هم فوتبال بازی کرده ام و هم فوتسال و در هر دو عرصه مربی گری نیز کرده ام. تیم انتقال خون را یک دسته بالا آورده ام و اگر کسی فوتبال سرش بشود، می داند یعنی چه.

حالا تا هر وقت دلتان خواست توهین کنید و حرف های تکراری بزنید. بیش از این نمی توانم برای منافقین وقت بگذارم.

عزت زیاد!

ضمنا از نظر فنی کاملا مشخص بود که تمام این نظراتی که تایید شد و آنها که نشد سازمان دهی شده از طرف یک نفر بود. برای بنده که مسجل است، برای آنها که ممکن است شک داشته باشند، همین زمان ثبت نظرات مشخص می کند که حق با بنده است.

اما مسئله این بود که چه کسی پشت این قضایاست، از روی تجربه می دانستم که خودش را لو می دهد. زیاد طول نکشید. بعد از همه نظرات و وقتی گفتم بیش از این وقت ندارم، آمد و گفت:

«من قط و فقط با همین نام و آدرس بهت پیام میده هیچکس دیگه رو با من اشتباه نگیر یه سوال/ چرا تعداد منافقا و مگسا و خس و خاشاکی که تو وبلاگت اومدن بیشتر از کسایی هستن که موافق نظرت هستن»

می بینید؟ به همین راحتی خودشان را لو می دهند. بی شمار بودن منافقین همیشه همین طور است، حتی در نت نیز به همین افتضاحی عمل می کنند!

سعید استقلالی 10 تیر 1390 ساعت 12:27

سلام
میشه بفرمایید جریان این سازماندهی که گفتید چیه؟ البته من بیطرفم و در کل موافقم تبلیغ افراطی برای ناصرخان مرده پرستیه. اما میخواستم بدونم چرا شما میگید نظرات و فحشها برنامه ریزی شده هست؟ متشکرم

سلام بر آقا سعید گل
ببینید بنده هم مثل شما استقلالی هستم و یادداشتم را نیز منطقی نوشته ام. اگر چه اکنون در زمینه فوتبال فعالیتی ندارم ولی سوابقم را مختصرا عرض کرده ام. در زمینه نت و وبلاگ نیز چون از نخستین وبلاگ نویسان ایرانی بوده ام پی گیری حرکات بازدیدکنندگان حتی اگر با روش هایی آی پی یا حتی اکانت عوض کنند کار غیر ممکنی نیست.

دیشب یک نفر در یک انجمن استقلالی با تحریک هواداران محترم استقلال نوشت:«دوستان استقلالی یه نفر توی وبلاگ http://namahramane.blogsky.com داره انواع و اقسام توهینارو به ناصرخان می کنه.اگر ذره ای به ناصرخان علاقه دارین بیاین همگی با هم جواب تهمت ها و بی ادبی هاش به ناصرخان بدیم».
این گونه بود که یکی دو نفر تحریک شدند و با اسم های مختلف چندین نظر ثبت کردند تا خود را بی شمار جلوه دهند.
این فرد در آن انجمن نام yazdan68 برای خود انتخاب کرده است، اما به خوبی می داند که نام اصلی اش را می دانم.

اگر باز هم سوالی داشتید در خدمتم.
درود بر همه استقلالی های با شرف و میهن دوست!

Ye nafar 10 تیر 1390 ساعت 12:56

واقع برات متاسفم

ما برا اسطورمون عزاداریمو تو ...

همش تهمت و نارواست ...

هر کاری کرده بر ضد مردم نکرده .

اگر دودی بوده چیزی از شما کم شده ؟

چون درد مردم رو گفته ناراحتید ؟

نکنه شما مرفه بی دردی ؟

ممنون که برای من متاسفی، اما کاش چشمان منطقت را به روی حقیقت باز می کردی.

نه خیر بنده نه مرفه هستم و نه بی درد. اتفاقا مرفهین بی درد و منافقین و دشمنان این آب و خاک بیش از همه برای ناصرخان یقه جر می دهند. بنده اگر خدا قبول کند از ۱۳ سالگی برای اعتلای میهن اسلامی با دشمن جنگیده ام و اکنون نیز تمام هستی ام را برای اسلام و میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشته ام و حتی فحش ها را نیز برای ادای تکلیف به جان می خرم چرا که خداوند می بیند و محاسبه می کند.

شما اذعان داری که ناصر خان دودی بوده! خوب این کاملا منطقی است که یک دودی نمی تواند اسطوره ورزشی باشد. غیر از این است دوست عزیز؟!

سعید استقلالی 10 تیر 1390 ساعت 13:10

ممنون از توضیحات شما. راستش من خودم تو مسابقه برنامه ۹۰ به ناصرخان رای دادم. اونو هنوزم دوست دارم ولی حالا که نگاه میکنم میبینم از ما سواستفاده شده کاش میشد رای خودمونو پس میگرفتیم
با دقت مطلب شما را خوندم الان دیگه واقعا مطمئنم ناصرخان هرکی بود و هرچی بود اسطوره نبود

درود بر شما
این نتیجه تفکر منطقی است. طرف داری کورکورانه و تعصب آمیز باعث می شود که عقل و منطق افراد از کار بیفتد.
سن شما را نمی دانم، اما اگر آن طور که حدس می زنم جوان باشید، به شما به خاطر اینکه در جوانی خردمندانه رفتار می کنید (و نه صرفا احساساتی) تبریک می گویم.
موفق باشید.

آشتیانی 10 تیر 1390 ساعت 13:39

ما از شما متشکریم که به خاطر ناموس ما رفتید با دشمن جنگیدید من احترام خاصی برای امثال شما قایلم اما به نظر شما این مجوزه که شما به اون بنده خدا که دستش از دنیا کوتاه شده توهین کنید؟
قبول دارم که ناصر خان دودی بوده قبول دارم که اخلاقش تند بود اما الان رفته زیر خاک و باید براش فاتحه خوند نه اینکه توهین...

اتفاقا بنده تا کنون فقط توهین شنیده ام و توهینی نکرده ام.
اگر در مورد یادداشت ها می فرمایید که کاملا منطقی نوشته شده است. شما خودتان هم قبول دارید (و البته همه قبول دارند) که ناصر خان دودی بوده و اخلاق خوبی نداشته است. بنده هم همین را گفتم و هیچ توهینی نکرده ام.
این هم که چون فوت کرده باید فاتحه خواند درست است، اما دلیل نمی شود که حرف حق را هم نگوییم. مخصوصا که دشمنان این آب و خاک دارند از مرده حجازی بر ضد کشورمان استفاده می کنند.
بنده همیشه منطقی سخن می گویم. کسانی که توهین می کنند شخصیت خانوادگی و ژنتیکی! خود را نشان می دهند.

خدا به همه ما عقل و درایت و منطق و انصاف عنایت کند.

[ بدون نام ] 10 تیر 1390 ساعت 14:17

من از طریق یه پیام خصوصی تو سایت آبیته اومدم اینجا و ببخش نمیتونم اسممو بنویسم. من استقلالی هستم به همه اینها هم که با شما مخالفن حق میدم که نظرشونو بگن اما حرفای شما به دلم نشست. در اینکه ناصرخان مرد پرافتخاری برای مردان آبی بوده شکی نیست. شاید شما روی کلمه اسطوره حساسیت دارید البته منم میدونم که اسطوره خیلی لقب بزرگیه و الکی نمیشه به افراد داد اما خوب این هوادارا دوست دارند به حجازی بگن اسطوره. شما هم که استقلالی هستی جلو هواداران وا نیستا. البته من از این توهینها دلم گرفت و مثل همیشه که تو استادیم فحش میشنوم از خودم بدم میاد که هوادارم اینجا هم از خودم بدم اومد که احتمالا دوستای من از سایت اومدن و فحاشی کردند. ما کی می خواهیم آدم بشیم نمیدونم
بازم میگم حرفای شما به دلم نشسته و معتقدم شما هم حق داشتی نظرتو بگی و توهینی توش ندیدم. اگه دلتون برای تیم استقلال می تپه بیایید همه با هم متحد بشیم
یا علی

با سلام
دوست عزیز اسم مهم نیست، شرافت و مردانگی مهم است که شما تا اینجا نشان داده اید از آن برخوردار هستید.
خبرش را داشتم که در سایت آبیته هم سعی در تحریک هواداران داشته اند، و اما بعد:
این که سخن بنده به دل شما نشسته چون از دل برآمده و اگر کسی منطقی برخورد کند مثل شما به همین نتیجه می رسد.
بله همان طور که گفته اید بنده معتقدم به همین راحتی نمی توان به کسی گفت اسطوره، مخصوصا وقتی دشمنان ما از آن قصد سوء استفاده دارند. و حجازی را شایسته این لقب نمی دانم.
بله بنده هم استقلالی هستم، اما قبل از آن مسلمانم و ایرانی و قبل از آن دلم برای منطق و عدالت می تپد. منطقی که معمولا هواداران فوتبال یاد گرفته اند از آن دوری کنند.
مثال می زنم: اگر در یک دربی پرسپولیس با بازی عالی استقلال را ببرد، هواداران ما چه خواهند گفت؟ می گویند پرسپولیس حقش برد بود؟ یا هزار و یک سخن برای کری خواندن پیدا می کنند؟ بنده چون منطقی فکر می کنم در آن زمان خواهم گفت عشقم استقلال است ولی در این بازی حق با پرسپولیس بود!
پس منطق بنده را متوجه شدید! استقلالی هستم، قلبم با یاد استقلال می تپد، ولی منطق و شرافتم را نمی فروشم دوست عزیز.
با آن که امیر خان را خیلی دوست دارم و او را در همه حال استقلالی می دانم، اما با احترام به ژنرال ان شاء الله امسال قهرمانی برای ماست.
موفق باشید.

قرمزته 10 تیر 1390 ساعت 14:58

من پرسپولیسیم ولی ناصرحجازی را دوست دارم. اما این آقا که اسمشو ننوشته باید بدونه که اگه مردم میخوان به حجازی بگن اسطوره به خاطر تبلیغاته. یه جورایی مثل همون لیدربازی تو ورزشگاه ها. اصلن مگه خودت نگفتی تو سایت آبیته بهت گفتن بیا اینجا مخالفت کن؟ همینه دیگه
خداییش کدوم ما خودمون اسطوره یا ژنرال یا سلطان یا شهریار را برای فوتبالیستهامون انتخاب کردیم؟ همه اینا یه جور لیدربازیه. حالا یکی پیداشده داره راستشو میگه جمع شدید بهش فحش میدید؟ بابا مصبتونو شکر. حالا خوبه همتون استقلالی هستید اگه یه پرسپولیسی این حرفو میزد میگفتید چون قرمزه داره حسودی میکنه
یه چیم بگم به امیرعباس و همتون که ربطی به ناصرحجازی نداره. امسال قهرمانی مال ماست. فقط صبر کنید استیلی کارشو شروع کنه خودتون میفهمید

اتفاقا حدود 4 دقیقه بعد از شما کسی آمده و گفته چرا در نود فلان طور شده. همین است دیگر: لیدر بازی و بازی با احساسات مردم.
ضمن اینکه چند نفری در همین بخش گفته اند که در نود رای مثبت داده اند و بعد پشیمان اند!
ضمن اینکه به قول ژنرال کسی که نود را قبول ندارد اصلا در مسابقه شرکت نمی کند! مثل خود بنده که اگر حرفی داشته باشم به موبایل خود فردوسی پور پیامک می زنم (اگر کسی او را می بیند از خودش بپرسد) و انصافا جنبه داشته و تا حالا از کوره در نرفته است.
-
شخص مورد نظر که گفته اهل سیاست نیست از اخراجی ها هم گفته!!! بنده در مورد اخراجی های 1 کلی نقد داشتم که منتشر کرده ام. اخراجی ها 2 را عمدا ندیدم و اخراجی ها 3 را فرصت نکردم. اما عصبانیت ضد انقلاب و فروش چشم گیر آن مشخص کننده همه چیز هست!!!
-
بعضی ها کاری با نظر مردم ندارند و دلشان را به پیامک بازی خوش کرده اند. مگر همه مردم به این پیامک بازی ها تن می دهند. ضمن اینکه پیامک بازهای حرفه ای هر کدام چندین خط دارند. چه تضمینی وجود دارد که هر شرکت کنند مثلا 10 خط اعتباری نداشته باشد؟ ضمن اینکه یک شرکت کننده کافی است تا تلفن های بقیه اعضای خانواده را نیز استفاده کند.
-
وقتی منطق انسانی شد منطق پیامکی، همه چیز از آن بیرون می آید. آن هم منطق پیامکی ای که به قول این دوست پرسپولیسی با لیدر بازی راه افتاده است.

[ بدون نام ] 10 تیر 1390 ساعت 15:32

من صادقانه نظر دادم. شما بخشهایی را که موافق بودین بلد کردین ولی از این حرف مهم من گذشتین که گفتم هوادارا دوست دارند به ناصر خان بگن اسطوره. چرا شما جلو هوادارا وای میستین؟ ناصر خان اسطوره نیست قبول، اما بذارید هوادارا دلشون خوش باشه. عیبی داره دوست من؟

از صداقت شما قلبا سپاس گزارم. اما وقتی نظر مردم اشتباه است، به ویژه وقتی به قول دوستان به نوعی تحریک هم شده اند، شما به بنده بگویید چه اشکالی دارد که اشتباه را تذکر دهیم؟

یک سوال روشن و منطقی از شما می پرسم. شما در کامنت قبلی خود گفته اید:
«مثل همیشه که تو استادیم فحش میشنوم از خودم بدم میاد که هوادارم اینجا هم از خودم بدم اومد که احتمالا دوستای من از سایت اومدن و فحاشی کردند. ما کی می خواهیم آدم بشیم نمیدونم»

سوال این است که چرا ناراحت می شوید که مردم فحش می دهند؟ هوادران دوست دارند فحش بدهند!!! چرا جلو آنها می ایستید؟!

می بینید؟ کار اشتباه را نمی شود تایید کرد. حتی اگر هواداران خودمان باشند.
منتظر جواب شما هستم.

[ بدون نام ] 10 تیر 1390 ساعت 16:33

نمیخواستم خاطره بدی از من تو ذهن شما بمونه برای همین دوباره اومدم جواب بدم. راستش خیلی سخت بود خیلی با خودم کلنجار رفتم که بیام یا نه اما دست آخر دیدم اگه دم از شجاعت میزنیم اینجا وقتشه برای همین با شجاعت میگم که قبول دارم. وقتی مردم اشتباه میکنند باید این اشتباهو تذکر داد. من یکی خسته شدم از اینکه هی ما داد بزنیم هی دیگران بهره شو بخورن. حجازی مرد پرآوازه ای بود افتخارات زیادی هم دارشت ولی اسطوره نبود شما هم کار درستی کردی که این مطلبو نوشتی و این هم عین شجاعته. وقتی مردم اشتباه میکنن اگه تو هم حرف اونا رو بزنی همه میگن آفرین ولی کسی که حرف حق بزنه با اینکه میدونه ممکنه بعضیا خوششون نیاد و به اون فحش بدن اون آدم شجاعیه
خداکنه بقیه دوستان قضیه رو درست ببینن یعنی اون جوری که هست نه اون جوری که تو بحث با لنگیها یا اون جوری که تو استادیوم داد میزنند
دوستت دارم امیر عباس آقا

به قول ژنرال درود بر شرف شما
تشکر می کنم. خدا شما را حفظ کند.
دعا بفرمایید.

کاوه 10 تیر 1390 ساعت 22:01

سلام من باید از شما معذرت خواهی کنم. وقتی تو سایت استقلالی گفتن یه پرسپولیسی به ناصرخان توهین کرده خونم به جوش اومد. از دیشب 7-8 بار اومدم اینجا و هر دفعه بیشتر فهمیدم اشتباه کردم شما توهین نکردید و فقط نظرتونو گفتید. خوشحالم که نظر من توی اینا که منتشر کردید نیست. من جوونی کردم ببخشید

سلام
خداوند همه را ببخشد.
امیدوارم بار دیگر دچار جو نشوید و همواره پاک و آزاده زندگی کنید.

یک برادر سپاهی شما 10 تیر 1390 ساعت 22:35

سلام مهندس. امروز بعد از نماز سردار نقدی سراغ شما را می گرفت. برادران گفتند که به خاطر گرمای هوا حال عمومی خوبی ندارید اما انگار از همیشه فعالتر هستید. به قول سردار نقدی که شما را خط شکن خواند ماشا الله همیشه توی خط مقدم هستید. وقتی دو سال پیش گفتید قرارگاه های منازعه نرم ما کجاست همه هاج و واج بودند اما الان کارشناسان تازه به قرارگاه جنگ نرم رسیده اند.
خدا قوت رزمنده

سلام بر شما.
کاش معرفی می کردید.

استقلالی با معرفت 11 تیر 1390 ساعت 12:22

سلام من خودم عضو سایت استقلالی هستم. وقتی گفتند بیایید اینجا مخالفت کنید اومدم دیدم تقریبن حق با شماست. اولش یک اسم جدید تو سایت استقلالی گرفتم تا بتونم نظر جدیدمو بدم و دوستام ازم ایراد نگیرن. بعد رفتم توی خبر بریده روزنامه دنیای ورزش یک نظر معمولی و محترمانه دادم و نوشتم که توی حرفای ناصرخان چیز فوق العاده ای ندیدم. فوری مخفیش کردن. حالا بیشتر متوجه شدم که حق با شماست. شما نظرات ما رو محترمانه جواب میدی و حتی فحشها رو هم گذاشتی اما اونا ... چی بگم؟ اگه قول بدید یه مقاله در موردش بنویسید من تصویر نظرمو که حذف شده براتون میفرستم.

سلام بر تمام استقلالی های با معرفت
بد نیست بفرستید، ولی در مورد نوشتن یادداشت جدید قولی نمی دهم. ضمن اینکه تعجب هم نکردم، وقتی منطق نباشد این برخوردها طبیعی است.
موفق باشید.

ساعتی 11 تیر 1390 ساعت 14:49

دستتون درد نکنه عالی نوشتید
ناصر خان مرد بزرگی بود ولی نوشته های شما هم کاملا درست و بجاست.

متشکرم

بنیامین 11 تیر 1390 ساعت 15:09 http://nosubmit.blogfa.com

حجازی استقلال را بدبخت کرد و فقط ادعا داشت.

از حضور شما در این وبلاگ متشکرم.

سلام
هم مطلبت خوب بود و هم سانسور اون عکس.خیلی باحال بود.خوشم اومد.باریکککککککک
اگر مایل به تبادل لینکی بسم الله...........

سلام
از لطف شما متشکرم. در مورد تبادل لینک هم اجازه بدهید در در روزهای آینده مفصل خدمت برسم.
دعا بفرمایید.

امیر عباس - نامحرمانه 12 تیر 1390 ساعت 13:50

به نام خدا
همین مانده که از چند تا جوجه منافق بی بته ی خزیده در سوراخ موش، که از هر گونه ادب، شخصیت و تربیت خانوادگی بی بهره اند بترسیم!

طرف توهین و بی ادبی می کند بعد می گوید اگر جرئت داری تایید کن و وقتی تیرش به سنگ می خورد می گوید ترسیدی؟!

یکی نیست به این منافقین بزدل بگوید اصولا شما اول معلوم کنید کی هستید و در کدام سوراخ موش خزیده اید، بعد ببینیم کسی باید بترسد یا نه!!!

مختار ثقفی 13 تیر 1390 ساعت 13:40

سلام
مطلب خیلی خوبی نوشتید واقعن چرا بیخود همچین کسی رو بزرگ کردن
اصلن روش این منافقا همینه
یا میزارن یکی بمیره یا خودشون یه نفر رو میکشن و از پایگاه اجتماعی اون بین مردم استفاده میکنن.
من یه استقلالی متعصبم
حجازی رو دوسداشتم
و دارم
اما فقط دوسش داشتم
...
[اما] بی خود حجازی های کوچک رو بزرگ نکنیم و اسطوره ننامیم
اسطوره های ما کسان دیگه ستند
اسطوره اونایی اند که مدرسه و خونواده رو رها کردن و رفتن زیر تانک
اسطوره ژدر منه که زندگی تو خارج و ول کرد و اومد جنگید و حالا گوشه خونه افتاده و... کلیه و کمر و پاش رو تو ۵۰ سالگی از دست داده و خونه نشین شده.
مردی
خیلی مردی عباس
خیلی جرات میخواد تو این دوره جلو این بچه منافقا ایستادن و اینجوری با شهامت از کسی حرف زدن و انتقاد کردن که یه عده منافق ازش حمایت میکنن و...
میدونم چه چیزا و چه ناسزاهایی رو به جون خریدی
خدا بهت صبر بده و قلمی نویسا
یا علی

سلام دوست عزیز
از شما تشکر می کنم. به دلیل طولانی بودن نظر بخشی از آن حذف گردید و از آنجا که نام نگارنده کامنت مستعار است و نشانی وبی هم در کار نیست، لطمه ای متوجه کسی نیست.
بنده باز هم تاکید می کنم که سوابق فوتبالی حجازی (در همان حدی که بوده) به جای خودش محفوظ است و حتی بازی در تیم ملی رژیم طاغوت نیز اشکالی ندارد و فقط عرض شد که به خودی خود ملاک نیست و افتخار محسوب نمی شود. و الا وقتی مثلا از تختی نیز یاد می کنیم، در کنار منش پهلوانی او، یادی نیز از مدال هایش می کنیم!
سخن این است که حجازی به خاطر دودی بودن (که در تناقض با منش ورزشی است) و به خاطر خصلت های غیر قابل تایید که در دو یادداشت بنده آمده است، به هیچ وجه نه الگوست و نه اسطوره و این را منافقین نیز به خوبی می دانند و پس از انتشار یادداشت های بنده به شدت به تکاپو افتاده اند و به جایی هم نرسیده اند.
موفق باشید.

مختار ثقفی 13 تیر 1390 ساعت 15:30

سلام عباس عزیز
قسمتی از کامنت من رو درج نفرمودید چرا؟
البته شما صاحب وبلاگ هستید و اجازه دارید مواردی که در راستای مطالب وبلاگتان نیست یا نقض کننده ی آن هست را بارگذاری نفرمایید
اما من که چیز خاصی ننوشته بودم
علاقه مند بودم به من بیشتر از کسانی که به شما ناسزاگفتن احترام بذارید و کامنتم که چیز خاصی نداشت رو کامل بذارید.
منم همون حرفای شما رو تائئد کرده بودم.
هو الباطن

سلام بزرگوار
ذیل همان کامنت جواب شما را نوشتم.

امیر عباس - نامحرمانه 13 تیر 1390 ساعت 18:36

به نام خدا

۱- به اطلاع بازدیدکنندگان محترم (و ایضا منافقین عزیز!) می رساند که حتی برخی از کامنت هایی که به طرف داری از این جانب قلمی شده درج نشده اند و تا کنون ۱۰۳ نظر (موافق و مخالف) تایید نشده ثبت شده است. اینکه چرا برخی نظرات موافق تایید نمی شوند فعلا بماند.

۲- اگر کسی دوست دارد نظرش حتما مخفی بماند می تواند از جملاتی شبیه «اگر مردی تایید کن»، «اگر نمی ترسی تایید کن» و ... استفاده کند، چرا که این نظرات هرگز تایید نمی شوند. (به جز یک مورد که خواستم دوستان ارزشی ببینند چه طیفی طرف دار تیفوسی حجازی هستند).

۳- کاملا صادقانه عرض می کنم که تمام کامنت های مخالفی که تا کنون تایید نشده اند، همگی بنده را به خنده واداشته اند. خدا شاهد است که از رسیدن شان شاد می شوم و دست کم لبخندی می زنم، ولی خوب معمولا قابل انتشار نیستند.

meysam 13 تیر 1390 ساعت 20:16

من چند بار کامنت گذاشتم ولی چیز بدی ننوشته بودم که تایید نشه فقط خواستم بگم اسطوره ها چند دسته هستن که باید حجازی رو تو بین ورزشی ها قرار بدین نه جای دیگر اسطوره های اصلی کشور شهید های جنگ 8 ساله ما هستن که جان خود را فدای ایران کردن ، اسطوره کسی هست که جان خودش رو کف دستش بگیره برای کشور فدا بشه اسطوره کسی هست که به کشورش خدمت کنه نه خیانت من اینجا صحبت از اسطوره های ورزشی میکنم مثل حجازی و یا قایقران و تختی اینا اسطوره های ورزشی کشور هستن من کاری با گذشته افراد ندارم فقط دوستدارم اسطوره هام سر جای خودشان باشند من نه منافقم و ....
اسطوره .....؟

واقعا فراموش کرده ای یا خودت را به فراموشی می زنی؟ در نظر اولت 3 توهین کردی که بهترینش «چرت و پرت» بود. در نظر دوم حقیقت «دودی بودن» حجازی را انکار کردی و گقتی حتما باید با چشمان خودمان ببینیم. در نظر سوم لقب منافقین (ترس) را به بنده نسبت دادی. جالب است که همچنان مدعی هستی!

اکنون نیز با اینکه به درستی به اسطوره بودن شهدای دفاع مقدس اشاره کرده ای، اما در کمال تعجب جهان پهلوان تختی را با حجازی مقایسه کرده ای!! حجازی ای که لغزش هایش مجالی برای الگو بودن او باقی نمی گذارد. نمی دانم چرا شما مقام ورزشی حجازی را می بینی، ولی دودی بودنش را، بداخلاقی اش را، تهمت زدن به دیگرانش را و دشمن شاد کنی اش را نمی بینی؟

اگر به دنبال اسطوره ورزشی می گردی، برای مثال نگاهی به رسول خادم بینداز. حتی همین استیلی به خاطر گلی که به امریکا زد – اگر خودش را حفط کند – می تواند در آینده تبدیل به اسطوره شود. اما رسانه ها کاری کرده اند که پیروزی های آقا رسول گل و گل مهم استیلی به فراموشی سپرده شود. رسانه ها دلشان به موج لمپنی ای خوش است که پیرامون مرده ی حجازی به راه انداخته اند و شما هم – احتمالا نادانسته – جذب تبلیغات شان شده ای.

با سلام
وبلاگ ما با مطلب "منحرفین عرصه مهدویت" آپ شد.
منتظر حضور گرم شما هستم.
و من الله التوفیق

سلام
خدا قوت

ایمان 14 تیر 1390 ساعت 01:20

من هم با اسطوره سازی بدون منطق بعد از مرگ افراد مخالفم [...]

آقا ایمان در ادامه از بیماری مادر گرامی شان گفته اند که برای ایشان دعا می کنیم.

meysam 14 تیر 1390 ساعت 10:41

من که تا آن زمان که ناصر حجازی زنده بود حتی سیگار هم بر لبش ندیدم من به باور های خودم اعتقاد دارم این نظر شماست، به نظر شما اینطوری هست و به نظر من یک جور دیگر و نظرات هرکی با دیگری فرق دارد شما در نوشته های خود او را انسانی فاسد و... خطاب کردین در صورتی که شاید بیشتر انها رو شنیده و یا از منبع های غیر رسمی شنیده باشید شاید همین انسان فاسدی که شما ازش سخن گفتین در دوران زندگانی خود کارهایی شایسته انجام داده باشد که فقط خدا بداند و بس کجای اسلام گفته دودی بودن حرام است . شما گفتین استیلی همان کسی که در حادثه دربی با نوازی و بازیکنان استقلال درگیر شد و محروم شد همان کسی که با قطبی همیشه مشکل داشت و زیر اب همدیگرو میزدن همانی که سپر حیدری رو که این همه برای پیروزی زحمت کشیده بدون هیچ دلیلی و منطقی اخراج کرد کسی که با کاشانی لابی کرد تا علی دایی از پیروزی برود . پس ذات انسان همینجوری هست انسان جایز الخطااست

از خود شرمنده باشید که وقتی عالم و آدم می دانند و قبول دارند که ناصر حجازی دودی بوده، شما مذبوحانه در این مورد تشکیک می کنی و حتی به مصاحبه پزشکان نیز توجهی نداری! هر چند خودت می دانی و خودت را به آن راه می زنی برای همین هم گفته ای:«کجای اسلام گفته دودی بودن حرام است»، یعنی اینکه به خوبی از ماجرا اگاهی داری. کسی که دودی است دیگر الگو نیست و این خیلی منطقی است!!!

شما از خطاهای آشکار می گذری و می گویی شاید خوب بوده. این طوری که نمی شود حکم داد، در مقابل هر شایدی یک شاید دیگر هست، پس شاید هم خوب نبوده، شاید هم خیلی کثیف تر از این بوده! ما در مورد قطعیات سخن می گوییم که با دلایل عقلی و منطقی (برای آنان که اهل عقل و منطق هستند) شرح داده ام و ما را با شاید و اما و اگرها کاری نیست.

فقط دو نفر را برای نمونه آوردم و اگر لازم باشد در هر پاسخ می توانم چند نفر بیاورم که شایستگی بالایی داشته باشند نه مثل حجازی که کمترین شایستگی نداشت! اما خیلی جالب از آقا رسول گل گذشتی و به این معنی است که بزرگی های او را می دانی! بنده مدافع حمید استیلی نیستم، بلکه می خواهم بگویم او خیلی بیش از افراد دیگر شایسته الگو شدن است. در مورد جنجال حین بازی اگر فوتبال بازی کرده باشی می دانی که حتی دو برادر وقتی با هم رقابت می کنند احتمال درگیری هست و درگیری حین بازی با شخصیت افراد در بیرون زمین فرق دارد. بزرگ ترین بازیکنان جهان به این مشکل خورده اند و در ذات فوتبال است، اگر هم سررشته نداری برو از افراد اهل فن بپرس! حمید استیلی گلی تاریخی به امریکا زد. بغض مردم ایران را که سال هاست فریاد مرگ بر امریکا سر می دهند، در قلب دشمن خالی کرد. مگر اینکه تو خود را جدای از مردم ایران بدانی (که ظاهرا همین طور است)!

اما شیاد بزرگی به نام قطبی! بله تیم را استیلی بست و وقتی اولین بازی هایش را برد قطبی تازه داشت نام بازکنان را یاد می گرفت. وقتی غرور و خودبزرگ بینی قطبی باعث آزردن و دور کردن استیلی می شد، پرسپولیس افت می کرد و باخت هایش شروع می شد و سپس با درایت کاشانی و آشتی دادن مربیان، باز پرسپولیس بر مدار برد قرار می گرفت و به نظر بنده آن سال تیم را ابتدا کاشانی و بعد استیلی قهرمان کرد. اینها را همان روزها در وبلاگم هم نوشتم و دو سال پیش از اینکه قطبی در نیمه راه از پرسپولیس فرار کند و بعد تیم ملی را به روز سیاه بنشاند و دستش برای فوتبال دوستان کشور رو شود، گفته بودم که او عددی نیست!

علی دایی را کاشانی آورد و احیا کرد و اما دایی خودش همه چیز را خراب کرد و جایی برای همکاری باقی نگذاشت. دایی نیازی به زیرآب زدن ندارد، خودش برای خراب کردن خودش کافی است.

همه اینها به کنار؛ ناصر حجازی دودی، بداخلاق، و دشمن شاد کن بود به هیچ وجه شایسته الگو شدن نیست. حجازی با شاد کردن ضدانقلاب و دشمنان این مردم، عملا در مقابل ملت بزرگ ایران قرار گرفت و دو میلیون هوادار در مقابل ملت 80 میلیونی، دردی از او دوا نمی کند. ضمن اینکه اغلب هواداران - بر خلاف شما - دل شان پاک است و از عمق ماجرا بی اطلاع هستند و اگر مطلع باشند از او برائت می جویند و شما هم از روزی می ترسید که همین یکی دو میلیون هوادار، بر خلاف موج لمپنی رسانه ای اخیر، از حقیقت ماجرا آگاه شوند.
عزت زیاد.

زنده یاد پرویز دهداری 14 تیر 1390 ساعت 11:28

سلام
بعضیها میخوان بحث درست کنند که مطلب اصلی فراموش بشه. شما در جواب این بابا خیلی خوب مطلبو خلاصه کردین:
---------------
ناصر حجازی دودی، بداخلاق، و دشمن شاد کن بود به هیچ وجه شایسته الگو شدن نیست. حجازی با شاد کردن ضدانقلاب و دشمنان این مردم، عملا در مقابل ملت بزرگ ایران قرار گرفت و دو میلیون هوادار در مقابل ملت 80 میلیونی، دردی از او دوا نمی کند. ضمن اینکه اغلب هواداران - بر خلاف شما - دل شان پاک است و از عمق ماجرا بی اطلاع هستند و اگر مطلع باشند از او برائت می جویند.
---------------

سلام و تشکر

خداوند دهداری را رحمت کند، واقعا مرد بزرگ و با اخلاقی بود.

مختار ثقفی 14 تیر 1390 ساعت 22:44

سلام عباس عزیز
جسارتا هوز کامنت من بالا نیومده
من منتظر بالا اومدن کامنتم و پاسخ شما و پاسخ های احتمالی یگران هستم.
هو المحبوب

سلام
کامنت بلندی که نوشته اید نظر نیست بلکه یک یادداشت مفصل است. بنده حتی فرصت خواندنش را ندارم (و هنوز نخوانده ام) چه رسد به ارزیابی و بعد پاسخ گویی.
لطفا یادداشت را در وبلاگ خودتان منتشر بفرمایید.

پ.ن: الان دیدم به جز آن یادداشت طولانی دو یادداشت دیگر نیز به عنوان کامنت درج کرده اید. واقعا فکر کردید بنده فرصت مطالعه این سه یادداشت را دارم؟ حدود ساعت ۱۲ نیمه شب تازه رسیده ام منزل و ... .
موفق باشید.

----
منافقین نیز ببینند فرقی نمی کند. حتی اگر کسی با بنده موافق هم باشد (مثل همین دوستی که با نام مختار نظر می دهد) ممکن است کامنتش به نمایش در نیاید.

امیر عباس - نامحرمانه 15 تیر 1390 ساعت 00:39

به نام خدا
۱- هر چه زمان می گذرد خدای بزرگ را بیش از پیش به خاطر توفیق در نگاشتن دو یادداشت در باره ناصر حجازی شکر می گویم.
۲- پیام های نفاق آمیز (مثل آنها که ابتدا توهین می کردند و اکنون درس مسلمانی می دهند) موجبات تفریح است.
۳- پیام های توهین آمیز - شک نکنید که - مایه خنده و تفریح است.
۴- اما نظرات شیطنت آمیز: برخی به خیال خود دارند از راه های پیچیده شیطنت می کنند. به این دسته از عزیزان باید عرض کنم که به قول قدیمی ها «بنده خودم این کاره هستم».
عزت عالی مستدام.

قال مولانا جنرال قلعه نوعی:
«من خودم استاد حاشیه هستم.»

نویسنده 15 تیر 1390 ساعت 01:49

آقا 1 نفر افتاده دنبال وب شما داره 1نفری بجای چند نفر کامنت میذاره
1کم دقت کنید خودتون میفهیمید

جدی؟
حالا این خوب است یا بد است؟

meysam 15 تیر 1390 ساعت 10:09

...
آقا امیر عباس روزت مبارک ما مخلص جانبازان و آزادگان کشور هستیم
...

خداوند به همه ما توفیق اخلاص و مردانه زیستن عطا کند.
همچنین آزادگی و برائت از دشمنان اسلام و دشمنان این آب و خاک، آرزوی بنده برای همه هم وطنان عزیز است.
برای گام برداشتن در این راه راست موفق باشید.

مختار ثقفی 15 تیر 1390 ساعت 10:57

سلام عباس عزیز
از حسن توجه و پاسخ بسیار منطقی و قانع کننده تان خیلی ممنونم.

مزاحم وقت شریفتان نمیشوم ...
التماس دعا
هو الجبار

سلام دوست عزیز
من هم از این همه وقتی که گذاشتید و سپس به نتیجه مطلوب رسیدید متشکرم.
همان طور که در بخشی از کامنت تان که نمی خواستید دیده شود مشخص بود، به لطف خدا از ابتدا که کامنتی می رسد می توانم نیت نگارنده را حدس بزنم. اما نمی توانم حکم به نیت کنم و با او ادامه می دهم تا سرانجام خود را لو دهد.
برای شما دوست ناشناس نیز، مانند دیگر هم وطنان عزیزم، آرزوی توفیق اخلاص و مردانه زیستن، آزادگی و برائت از دشمنان اسلام و دشمنان این آب و خاک دارم.
برای گام برداشتن در این راه راست موفق باشید.

کاکایی 15 تیر 1390 ساعت 15:06

سلام استاد
نمیتونم بفهمم اینکه متوجه نیت افراد میشوید یعنی چه؟ ضمنا روز قلم، روز پاسدار، روز جانباز و اعیاد شعبانیه را تبریک عرض می کنم.

سلام و از همراهی همیشگی شما تشکر می کنم. اعیاد بر شما نیز مبارک باد.

گاهی بعضی افراد پس از انواع توهین، برای دیده شدن نظرشان، در ظاهر با نویسنده وبلاگ هم رای می شوند و کم کم تغییر ماهیت می دهند. در همین یادداشت، یک نفر پس از انواع تحقیر و توهین با نام های مختلف، آمد و خود را با بنده هم رای نشان داد. از همان اولین کامنت بخشی از نظرش را که می دانستم بعدا می خواهد از آن سوء استفاده کند، حذف کردم.
او که در کامنت نخست، آرش میر اسماعیلی را به خاطر به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی اسطوره خوانده بود، کم کم سعی کرد با ظرافت خود را به سمت منافقین بکشاند و وقتی با بصیرت این جانب مواجه شد، در دو کامنت آخر، اولا دفاع سرسخت خود از رژیم صهیونیستی را بروز داد و ثانیا به بنده توهین کرد.
از ابتدا هم متوجه ماهیتش شده بودم، اما اخلاق اسلامی حکم می کرد با او مدارا کنم تا خود را نشان دهد. البته به جز مدارای اخلاقی، صلاح وبلاگ و مخاطبین عام آن نیز همواره در نظر است.
امیدوارم پاسخ خود را گرفته باشید.

ساعتی 15 تیر 1390 ساعت 17:40

قبلا ابنجا نوشتم که حجازی مرد بزرگی بود ولی قبول داشتم که اسطوره نبوده اما با اجازتون الان میخوام نظرمو عوض کنم

حجازی اصلا مرد بزرگی نبوده که بخواد اسطوره باشه یا نباشه. خدا یه استعداد دروازه بانی بهش داده بوده همین و همین. کسی که دودیه و خیانت به مملکتش میکنه هیچم بزرگ نیست. خیانتشم همینه که چیزهایی گفته که ضدانقلابها را خوشحال کرده پس یعنی خودشم ضدانقلابه چون بچه نبوده که بگیم حواسش نبوده یا اغفالش کردن

من از اینایی که اینجا کل کل راه انداختند مچکرم که جوری پیش آوردند که شما جواب بدید و ما به فکر بیفتیم و حساب دستمون بیاد
از شما هم خیلی خیلی ممنونیم و اگر درست متوجه شده باشم باید روز جانباز را هم تبریک بگیم فقط لطف کنید بگید جانبازیتون چیه
بازم مرسی

درود بر شرافت و آزادگی شما
البته از منافقین نباید تشکر کرد چون آنها اهل شیطنت اند، اما همواره این شیطنت ها موجب نعمت است.
از شما خیلی متشکرم. جانباز که چه عرض کنم. چند تایی تیر و ترکش کوچک و موج انفجار و مختصری هم شیمیایی، همین!
دعا بفرمایید.

زیور 15 تیر 1390 ساعت 21:22

سلام
خوبی ویلاگ شما اینه که مطلب توی بخش نظرات امتداد پیدا می کنه
جالب بود. من هم با شما هم عقیده هستم

سلام
از حسن نظر شما متشکرم.

۹ دی ۸۸ 16 تیر 1390 ساعت 14:58

سلام
خیلی با مطلبت حال کردم این تیکه را هم خیلی خوب اومدی: قال مولانا جنرال قلعه نوعی:
«من خودم استاد حاشیه هستم.»
داداش امیر عباس ای ول

سلام
متشکرم

خانم نوری 17 تیر 1390 ساعت 01:21

سلام استاد محترم
باور کنید اصلا اعتراض ندارم فقط سوالم اینه که چرا کامنت من که به موافقت با شما حرف زده بودم تایید نشده. البته خودم حدس می زنم بخاطر تعادل در کامنت های مثبت و منفیه
سوال دیگه من هم اینه که تا الان چندتا نظر تایید نشده اومده قبلا گفتید ۱۰۳ تا بوده
سپاس گزارم

سلام بر شما
همدلی شما کاملا از همان کامنت اولتان مشخص است و صمیمانه متشکرم.
اما قوت نظر در حدی نبود که به بحث کمک کند و از این رو تایید نشد.
در مورد اینکه نظرات تایید نشده الان به چه عددی رسیده اجازه بدهید چیزی نگویم، اما بدانید که دوستان بیشتر هستند. به ویژه آنها که تعریف و تمجید از شخص نویسنده (و نه یادداشت) کرده اند، به اضافه کامنت هایی که صرفا به تبریک ایام پرداخته اند.
موفق باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد