نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

چرا برنامه ۹۰ به یکباره قطع شد؟

شب گذشته در حالی که برنامه 90 در حال پخش یکی دو بازی باقی مانده از لیگ برتر بود، به صورت ناگهانی قطع شد و شبکه 3 سیما طبق جدول پخش به ادامه برنامه های خود پرداخت. بعضی سایت ها تلاش دارند این قطع ناگهانی را نتیجه یک نوع ممیزی صدا و سیما بدانند، اما ماجرا چیز دیگری است.

 

 

مدتی است که مسئولین صدا و سیما در نظم اجرای برنامه های زنده تأکید بیشتری دارند و درخواست وقت اضافه را یک نوع بی نظمی می دانند. اما برنامه 90 بارها از این قاعده مستثنی شده است. از طرفی مدتی است که عادل فردوسی پور، به پخش آگهی در میان برنامه 90 اعتراض دارد و این اعتراض را در فواصل برنامه خود با ادبیات و اطوار مختلف تکرار می کند. شب گذشته نیز عادل از شروع برنامه با پخش درگیر شد و به خاطر پخش آگهی ها متلک پراند و یادآوری کرد که یک ریال از آگهی ها به او نمی رسد! انگار صدا و سیما باید درآمدهایش را با عادل تقسیم کند؟! فردوسی پور خودش جزئی از صدا و سیماست، اما مثل غریبه ها مدام به پخش آگهی اعتراض می کند. مگر نود و عادل از دماغ فیل افتاده اند؟ صدا و سیما است و تبلیغاتش و این موضوع پیچیده ای نیست که کسی مثل عادل آن را نفهمد، پس باید پرسید دلیل این شلوغ بازی ها چیست؟ 

 

 

همچنین دیشب پخش برنامه نود مصادف شده بود با زمان بازی فینال وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان که طبیعی بود با حضور عبدولی از ایران، این دیدار پخش مستقیم شود. پس از قهرمانی عبدولی که موجی از شادی را در میان هم وطنان شب بیدار به وجود آورد، فردوسی پور که گویا از برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی لذتی نبرده بود، دو بار هم از پخش مستقیم کشتی و چند دقیقه وقتی که طلب دارد صحبت کرد. 

 

سرشاخ شدن و متلک پرانی های عادل به مسئولین پخش شبکه سوم سیما، موجب شد که شب گذشته با برنامه نود مثل دیگر برنامه ها رفتار شود و به آن وقت اضافه ندهند تا عادل یاد بگیرد در رفتارش ادب و متانت را رعایت نماید. فردوسی پور باید یاد بگیرد که اگر به عنوان یک تهیه کننده برنامه زنده، وقت اضافه می خواهد، باید درخواستش توجیه منطقی و رسانه ای داشته باشد و علاوه بر آن باید خواهش کند نه اینکه بی پروایی کند و متلک بپراند. امیدواریم این درس خوبی برای عادل فردوسی پور شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش 23 شهریور 1390 ساعت 01:30

عادل همیشه حرف حق میزنه

البته به جز اغلب اوقات

سلامتی 23 شهریور 1390 ساعت 16:50

سلام. زمان بندی برنامه زنده از قبل مشخص میشه. آگهی که پخش بشه چیزی به وقت اضافه نمیشه فردوسی چور لوس و بچه ننس همش بجای توجه به قانون نق میزنه یا بقول شما متلک میگه. من تعجب میکنم چرا مسؤولین صدا و سیما این همه به فردوسی پور رو میدن. دست شما هم درد نکنه در مورد دربی هم بنویسید

سلام. از نظرات دقیق شما ممنونم. در مورد استقلال و تراکتور که از دربی مهم تر بود نیز چیزی ننوشتم. در این مورد هم می توان گفت که نتوانستم ننویسم.
موفق باشید.

کوروش 23 شهریور 1390 ساعت 18:39

خفه شو بی پدر و مادر خود فروش

وقتی از طرف بی ادبان توهین می شنوم، مطمئن می شوم که به هدف زده ام.

طیبه علی 24 شهریور 1390 ساعت 20:55

سلام استاد
دقیقا هم به هدف زده اید، خدا قوت، ممنون
به نظر من فردوسی پور بعضی وقت ها اشتباهی از زیر دستش رد میشه حق و میگه!

سلام.
از شما متشکرم. مایلی کهن بارها به عادل گفته میکروفون فروش، اما عادل هیچ گاه در این مورد دفاعی نکرده است.

کاکایی 26 شهریور 1390 ساعت 18:10

سلام استاد
گفتید نمیتونید ننویسید و من متوجه میشم که فراتر از 1موضوع پیش پاافتاده رسانه ای شما هدف مهمتری هم از طرح این موضوع دارید. در هر صورت باید بگم که من با این مورد که فردوسی پور زیادی شلوغ میکنه و میخواد خودشو سوپرمن فوتبال و تلویزیون جا بزنه مشکل دارم.
این تکه کلامهاش منو آزار میده:
- قبول دارید که .... .... ... ...؟
- مردم قضاوت می کنن!
انگار هر کی برنامه 90 میبینه موافق اونه.
خیلی وقتها هم که کاملا مشخص میشه طرف مقابلش حق داره جوری که حتی مورچه های دنیا هم میفهمند، باز عادل حرف خودشو میزنه و برای اینکه کم نیاره میگه مردم قضاوت میکنن. خوب باشه مردم قضاوت میکنن پس تو اون جاهایی که لازمه جواب بدی جواب بده تا مردم قضاوت کنن (منظورم با فردوسی پوره) نه اینکه از جواب فرار کنی و بعد بگی مردم قضاوت میکنن.
دست شما درد نکنه استاد با این مطلب خوب. لذت بردیم.

سلام
از شما تشکر می کنم.

فراهانی 30 شهریور 1390 ساعت 23:18

سلام استاد
باید از مسئولین سیما سوال کرد که این صرفا مجری چرا در برنامه۹۰ احساس میکند که صاحب یک شبکه خصوصی است؟
خب کمی مبلغ قرار داد را بالاتر ببرند تا این بابا کمتر گریه کند.
البته چشم دنیا بین دنیا دوست را ...

سلام بزرگوار
عادل یار فتنه گران در سیما است و بقیه موارد بهانه است. مسئولین هم از این امر مطلع هستند.
عادل کارش سیاه نمایی است و بیگانه پرستی را ترویج می کند. در حالی که همه را از سیاسی شدن فوتبال برحذر می دارد، در تمام برنامه هایش به سیاست های کشور نیز گریز می زند و لودگی می کند.
مبلغ هر چه بالا برود او کار خودش را می کند. البته این روزها می داند که روی لبه تیغ قرار دارد. در برنامه اخیر رفتاری مناسب داشت و با توجیه منطقی و با رفتاری مودبانه قصد گرفتن وقت اضافه داشت که البته به همه آنچه که می خواست نرسید ولی باز هم بی ادبی نکرد.
موفق باشید.

ترانه 31 شهریور 1390 ساعت 16:53

نوای وبلاگتون عالیه

چشم های شما (!) قشنگ می بیند.

شهید آوینی:

زنده ترین روزهای زندگی یک مرد آن روزهایی است که در مبارزه می گذراند. زندگی در تقابل با مرگ است که خودش را نشان می دهد، اگر باز هم جنگی پیش بیاید که پای انقلاب اسلامی در میان باشد ما حاضریم.

هفته دفاع مقدس مبارک


درود بر شما

فراهانی 15 مهر 1390 ساعت 01:20

سلام استاد
خدا قوت
دبیری جشنواره ادبی یوسف را خدمت شما تبریک عرض می کنم.
امیدوارم اختتامیه بعد از امتحانات دی ماه برگزار شود.

سلام و تشکر
تاریخ اختتامیه نهایی نشده ولی احتمالا در بهمن ماه خواهد بود.

سلام رفتار فردوسی پور درست عین رفتار فوتبالیستهای همیشه بازنده و پر ادعا است . همینکه شکمها سیر شود جفتکها زیاد میشود و بار واقعی فوتبال و برنامه های پردازش به فوتبال میشودهمین که گفتید و به تعبیری گستاخی و بی ادبی مجری برنامه و در فوتبال هم بازیکن ....

درود بر شما
از این تعجب می کنم که کمتر رسانه ای به این موضوع می پردازد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد