نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

مرده باد دشمنان اسلام من

اعتراف می­­کنم که در این سال­های وبلاگ نویسی، هر زمان امور روزمره و اشتغالات گوناگون محاصره­ام کرده، و هر گاه مجال نوشتن به صفر میل کرده است، آنچه بیش از همه به بنده انگیزه ماندن، ادامه دادن و به روز کردن وبلاگ داده است، همانا هجمه­ها، توهین­ها و عصبانیت­های دشمنان و منافقین بوده است. همچنین خوش­حالی ایشان از پیش خبر تعطیلی وبلاگ­ها، همیشه دلیل عمده­ی بازگشت امیر عباس به عرصه مجازی بوده است. 

  

دیروز در نمایشگاه مطبوعات و رسانه­ها، وقتی به چند تن از عزیزان ارزشی و دوستان قدیمی گفتم ملاک انتخاب یادداشت­ها چیست و چرا در عمل نامحرمانه را تحریم فرموده­اید، گفتند مدتی نامحرمانه فراموش شده بود، ولی اخیراً به یاد آورده­ایم که نامحرمانه کم­کار شده است و در باره آن صحبت کرده­ایم و خواستند که حتماً بعد از به روز کردن، پیامکی ارسال کنم؛ غافل از اینکه این روزها واقعاً فرصتی برای ارسال یادداشت­های آب دار در دست نیست و به قول شاعر:

روزی آیی کنارم که عشق از دل رمیده.

نظرات 3 + ارسال نظر
سکوت سبز 10 آبان 1390 ساعت 19:11

سلام یه سوال داشتم اگر جوابمو بدین ممنون میشم خواستم بدونم دوستان ارزشی یعنی چی ؟ با چه معیاری بعضی ها رو ارزشی و بعضی ها رو منافق میدونید ؟چه جوری میفهمید که چه کسی ارزشی و چه کسی نیست؟ آهنگ وبلاگتون خیلی قشنگ واقعا میگم هر چند به قول شما ارزشی نیستم

سلام
همیشه بودید هستید و خواهید بود و این احترا م و دوست داشتن وبلاگ شما برای خوانندگان همیشگی اش انشاءالله جاودانه بماند

سلام
از لطف و بزرگواری شما متشکرم.
خداوند شما و خانواده محترمتان را حفظ کند.
دعا بفرمایید.

سکوت سبز 19 آبان 1390 ساعت 16:20

سلام من از شما سوالی پرسیدم اما جوابی از شما نگرفتم من منتظر جواب شما هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد