کنکاش

دنیای ماهواره

کنکاش

دنیای ماهواره

شهرام همایون: ما گدا هستیم

شهرام گدا (همایون) 

 

دوشنبه گذشته در حالی که گرمای بی‏سابقۀ هوا همه جا را به تعطیلی کشانده بود، بر حسب اتفاق ویدیوی زنده کانال یک را برای دقایقی تماشا کردم. شهرام همایون (معروف به شهرام گدا) طبق عادت همیشگی ‏اش پرت و پلا می‏ گفت. گاهی مثلاً به امریکا حمله می‏ کرد و می ‏گفت: جنگ هشت ساله به نظام فرصت داد تا خود را به ثبات برساند. در این سخن دو اعتراف موجود است، یکی ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگری حمله امریکا (ونه عراق) به ایران! 

 

گاهی برای این که می‏ دانست ما مردم رهبرمان را تا حد جان دوست داریم، می‏گفت: اصلاً آقای خامنه ‏ای آدمی خوب، وطن دوست، رحیم، مهربان و دوست‏ دار بشر؛ اما چرا مملکت دست یک نفر(؟) باشد. و این اعتراف دشمن و منافقین و ضدانقلابیون در مورد مقام معظم رهبری عبرت آموز است!

  

گاهی به جلبک ‏های سبز و سازگارا و ... می ‏تاخت و پرواضح بود که دشمن از سراب سبز به شدت ناامید شده است.

 

اما نمایش شهرام گدا (همایون) زمانی خنده‏ دارتر شد که تصاویری از دیوار نوشته «ما هستیم» به شیوه منافقین خلق نشان می‏ داد. می‏ دانید که شیوه منافقین خلق اغلب یک تیم دو سه نفره مخصوص یک یا چند شهر است که با عجله شعاری را می‏ نویسند و فرار می‏ کنند، در حالی که این شعار فقط چند دقیقه باقی می‏ ماند و نخستین رهگذران آن را امحا می‏ کنند و وای به روزی که این دو سه نفر به دست جوانان این مرز و بوم بیفتند!!! حالا خودتان قضاوت کنید که در یک شهر به این بزرگی، وجود دو سه منافق که یا گول خورده ‏اند و یا مزدور اند (که باز هم گول خورده‏ اند) زیاد است؟ مخصوصاً وقتی بدانیم که گاه در چند شهر بزرگ فقط همین تیم دو سه نفره به دور از چشم جوانان میهن چیزکی می ‏نویسند و عکس می ‏گیرند تا به پولی برسند. شهرام گدا (همایون) مثل همیشه بحران هویت منافقین و ضدانقلاب خارج از کشور را برملا می ‏کرد و برای خوشامد اربابان تأکید می‏کرد که «ما هستیم» و روی گورمان را خاک نریزید و همان گونه که آمد تصاویری از شعارهای تیمی نیز نشان می ‏داد. اما اوج نمایش این شومن زمانی بود که همه نطق طولانی و دهان کف کرده خود را گره زد به درخواست پول از تماشاکنندگان ویدیو کانال یک.

  

شهرام گدا (همایون) می‏ گفت ما می‏ خواهیم برویم روی ماهواره هاتبرد و از این رو از تماشاچیان درخواست پول می ‏کرد. اینجا بود که فارغ از بحران هویت این جماعت اندک، معنی اصلی شعار «ما هستیم» برای تماشاچیان مشخص شد: ما گدا هستیم! این چنین است که شهرام همایون (گدا) بار دیگر ماهیت خود و هم‏پالکی ‏هایش را برملاکرد.

نظرات 42 + ارسال نظر
فرخ شنبه 26 تیر 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

منظور همون تلویزیون کانال یکه که گفتی ویدیو؟

مگر بیش از یک ویدیو است؟ یک دوربین کار گذاشته اند و نوبتی جلوش می نیشینند و از روی ورق پاره هایی که به دستشان داده اند روخوانی می کنند.
ویدیو است دیگر!

سید فرهاد یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم برادر بزرگوارم.ایام پر برکت شعبا نیه بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد از در گاه ایزد منان آرزوی سلامتی توام با موفقیت در راه الهی که پیش گرفته اید مسئلت دارم
در ضمن افرادی همچون شهرام همایون که خود فرو ختگانی بیش نیستند فراوان است
دست حق یارتان
سلام و صلوات خدا بر تربت مقدس شهدا

جانم فدایت یا زهرای حسین مظلوم

سلام
خیلی از شما ممنونم.
زنده باشید.

می نوش یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

سللللللللللام
ممنون چه نقد خوبی ... احسنت

سلام
ممنون از شما دوست عزیز

سلمان یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

اینا اگه گدا نبودن که به خیانت به مردم خودشون نمیفتادن
خوب شروع کردی امیدوارم کارت مداوم باشه

سلام و تشکر
ان شاء الله با دعای شما

سیسیل دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

همه مگه مثه شما ها جیره خورن که مایه دار شن ؟

اخه حروم زاده.مگه همه مثه شما مزدوران رژیم مردم رو میزنن پول میگیرن ؟

من فقط زنده ام که اسکلت های شما مزدورا رو زیر پام خورد کنم

به فکر اخرتت باش.تا کی جیره خوری ؟

جوک 89 = امام خامنه ای !!

خودتون با اون رهبره چلاقتون رو به درک واصل میکنیم

بسیجی چیست ؟

موجودی پشمالو و بی عقل که بی دلیل به انسان ها حمله میکند

خوب این هم ادبیات خائنین و وطن فروشان!
گدا همیشه گداست. با اینکه جیره خور دشمن این مردم هستید و صهیونیست ها و امریکا بهتون پول میدن، باز هم با این بهونه که مزدوری تون لو نره از مردم هم گدایی میکنید، اما در حقیقت گدایی عادت تونه و اگه دنیا را هم داشته باشید باز گدایی میکنید.
تا حالا من به رهبر عزیزتر از جانم امام نمی گفتم اما حالا که فهمیدم چقدر عقده دارید حتما از این به بعد میگم امام خامنه ای (الهم صل علی محمد و ال محمد).
و اما بسیج. معلومه که شما با مردم ایران دشمن اید، چون بیشتر مردم ایران بسیجی اند و مهم تر اینکه بسیجی ها خود مردم اند. این پست رو هم بخون کمی سوادت زیاد بشه:
http://basij.parsiblog.com/1276278.htm

امیر سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام کنکاش عزیز
یک قالب برای بخش نظرات می فرستم اگر خواستید استفاد کنید.
در بخش تماس با مدیر وبلاگ ارسال می شود.
موفق باشید.

سلام امیر آقای گل
خیلی متشکرم. بله استفاده کردم. البته جملاتش رو کمی تغییر دادم. مثل همین ذکر صلوات که پایین به جای تشکر از نظر دهندگان نوشتم.
باز هم به ما سربزنید.

امیر سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

ممنون که افتخار دادید و به این زودی اقدام کردید.
این وطن فروش که با اسم سسیل به شما توهین کرده مبادا ناراحت بشوید، از کوزه همان برون تراود که دروست!
اینها ذاتا بی دین، هرزه گو ، خائن و وطن فروش هستند.
دعا بفرمایید.

سلام مجدد
دلیل اقدام زود این بود که اتفاقا همان لحظه در حال چک وبلاگ بودم.
در مورد توهین ها نگران نباشیدُ کوتاه نمیام و این احمق های وطن فروش را میشناسم.
باز هم متشکرم و محتاجیم به دعا.
عاقبت به خیر باشید.

الف. آبراموویچ ب. سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید.
می دانم و مطمئن هستم که دلتان دوستدار ایران است و مثل من از اراجیف بیزارید. اما به آنکه جانم در دست اوست سوگند که شهرام گدا جیره خوار همین حکومت است تا مخالفان خود را پست، نفهم و ابله نشان دهند. این شبکه های مملو از چرندیات مطلق که سر سوزنی بویی از اصول رسانه ای نبرده اند مطمئنا از تهران هدایت میشوند. شبکه هایی که واقعا آمریکایی، بریتانیایی و صهیونیستی هستند شبکه هایی مانند بی بی سی فارسی، رادیو فردا، فارسی وان و... اند نه این شبکه ها که همانطور که خودت هم اشاره کردی یک مشت ابله مشروب خور دوربینی و یک میز و صندلی آورده و اسمش را شبکه ی تلویزیونی گذاشته اند. ودوست من، آگاه باش، حق نه در دست اینهاست، نه در دست آنها. حکومت ایران هم از راه حق خداوندی خارج است. وقاحت، بی شرمی و تبعیض و آزار کار اصلی داخلی ها و ایرانی-ستیزی، دشمنی با خدا و تعالیم پیامبران و هرزه نگاری کار اصلی خارجی ها شده. خداوند همه را به سزای عملشان می رساند. باید از همه دوری کرد، نه اینور نه آنور. در دنیای امروز حق گمشده است و خداوند غریب.
ارادتمند، الف. آبراموویچ ب.

سلام
از اینکه مطمئنید دوستدار ایرانم و از اینکه اذعان می کنید اینها امریکایی، انگلیسی و صهیونیستی هستند خوشحال و با شما هم عقیده ام.

در مورد شما قضاوت نمی کنم، چون شما را نمی شناسم، اما نسبت هایی که به ما (ایرانی های پرافتخار) دادی و تهمتی که در مورد ارتباط این ویدیوهای مسخره با ما (ملت بزرگ و جمهوری اسلامی ایران) زدی، همون اراجیف صهیونیست ها و مزدوران و منافقینه! راستش من یکی نتونستم به خاطر این استدلال منافقانه جلو خنده خودمو بگیرم.

این حربه هم برای ما که بصیرت داریم قدیمی شده که یکی بیاد و به افراد مومن و معتقد بگه که دو طرف در اشتباهند تا عقاید اونو سست کنه. شما هنوز نفهمیدید که جمهوری اسلامی از ما جدا نیست و وقتی تهمتی به حکومت اسلامی می زنید در حقیقت به ما تهمت می زنید و توهین می کنید و ما هیچ وقت این گناه بزرگ رو نمی بخشیم؟!

آقا یا خانم الف. آبرا - نمی دانم - چیچیوویچ! مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران تحت تأییدات و حمایت های حضرت بقیة الله الاعظم هستند و خداوند غریب نیست، بلکه سمیع و بصیر و حلیم و عظیم است و منافقین و ظالمین را منکوب خواهد کرد. آینده از آن حزب اللهی هاست و «إِنَّ اللَّهَ لاَ یُخْلِفُ الْمِیعَادَ».

الف. آبراموویچ ب. چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام.
ببینید، شما خیلی افراطی با قضیه برخورد کردید، من را ضد-ایرانی و ضد-اسلام می خوانید. که اشتباه است. من یه شما توهینی نکردم. کردم؟ اما مسئله اینجاست که صرف نظر از درستی یا غلطی حرف من، باور اینکه یک عده رویشان بشود اینچنین اراجیفی سرهم کنند و خجالت نکشند از اینکه چنین به اصطلاح شبکه هایی را بگردانند مشکل است. شاید نام من غلط انداز باشد و من را بیگانه نشان دهد (که همیشه با این مشکل روبرو هستم) اما اینرا بدانید که رهبر من امام خامنه ایست. من ایشان را سه بار در خواب دست در دست پیامبر آخرالزمان(ص) دیده ام و از آن روز...
پس از روی نام قضاوت نکنید و نام مرا مسخره نکنید. و تهمت منافق نزنید. به جایش می توانستید دوستانه برخورد کرده و به من کمک کنید تا به پاسخ سوالاتم و شبهه هایی که هست برسم. نباید همفکران تازه کار خود را (که کمتر از شما از مسائل اطلاع دارند) اینگونه از خود برانید. این چیزی نیست که خداوند به ما (و شما) تعلبم داده.
با تشکر، الف. آبراموویچ ب.

سلام
توهین نکرده ای؟ به جمهوری اسلامی ما تهمت نزده ای؟ واقعا که!
این افراطی هم توهین است. شما افراطی یا هر توهینی صلاح می دانید به کار ببریدُ اما ما بصیرت داریم و ثابت قدم هستیم و با تمام وجود در برابر دشمنان و منافین ایستادگی می کنیم.
شما همفکر من نیستی و من هم این قدر ساده نیستم که تاکتیک ها را ندانم.
این شگردها هم کهنه شده که یکی توهین کند یکی محترمانه انحرافاتش را القا نماید. مهم نیست اسم مستعاری که برای خودت انتخاب کرده ای چیست و راست یا دروغ چه کسی را رهبر خودت می دانی، اما شما نه شبهه داری نه سوال و می دانی داری چه کار می کنی، چیزی که نمی دانی این است که نمی دانی با کی طرف هستی و فکر کردی می توانی مرا به خود مشغول کنی.
این همکاری شما اثری در اعتقادات ما ندارد.
پاینده باد جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای.

الف. آبراموویچ ب. چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 06:58 ق.ظ

ضمنا منظور از غریب بودن خداوند از نظر من اینست:
هرگز او را آنچنانکه شایسته است، نشناخته اند.

شما حق نداری به خاطر این حقیقت که در کلام معصومین(ع) هم هست، صفت غریب را به خداوند نسبت دهی. اگر درست بود معصومین در کنار این تعریف این صفت را به کار می بردند و برعکس اشتباه شما:
اتفاقا خدا قریب(نزدیک) است.

خدا همه را به راه راست هدایت کند.

سیسیل چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

به به

خامنه ای شد ائمه اطهار !

احمدی نژاد هم شد سید !

چه اتفاقای جالبی داره میفته

رهبرتون گفته که شعبه ی ائمه اطهار هستن و این موضوع در کتاب های اسلامیتون تکذیب شده که هیچ گونه شعبه ای وجود نداره

خامنه ای شد امام-ائمه اطهار هم که شده با اقا امام زمانتون هم نایبش شده !

من میدونم فردا بگن ما 14تا حضرت داریم اخریش خامنه ای شما باور میکنین

ای خدا ببین خودت شاهد باش

که با دین هم دارن بازی میکنن

البته چیز جدیدی نیست 30 ساله همینه

به فکر اخرتت باش

فکر نکنم چیزی بدتر از این باشه که

خون مردم بی گناه رو ساده ازش بگذریم

دست رهبر شما به خون ملت الودس

اینا رو گفتم چون دلم میسوزه

بالاخره هموطنیم

ولی این برادری بین ما تنی نیست



میخوام بقیه حرفاتونو جواب بدم ولی میدونم

که از فرط حماقت و افراط نمیتونین فکر کنین

لعنت خدا به هرچی ظالم و ظالم پرسته

اولا تو منافقی و با امام زمان(عج) هم مشکل داری این که ولایت فقیه است.
دوما چه کسی گفته من با تو هم وطنم؟ از کجا معلوم ایرانی باشی، چون ۴ تا جمله فارسی نوشته ای؟
سوما بر فرض هم که ایرانی باشی، ما را با منافقین و مزدوران دشمن نسبتی نیست!
و لعنة الله علی قوم الظالمین.

علیرضا چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

شما هم یه شبکه بزن بشین جلو دوربین بگو ما ساندیس خوریم !

-----------------

با این عکس میخوام تحقیرتون کنم

با این همه شکنجه و تجاوز و شلیک مستقیم

http://aghlgarayan.files.wordpress.com/2009/09/d8acd986d8a8d8b4-d8b3d8a8d8b2-d985d8b1d8afd985-d8a7db8cd8b1d8a7d986.jpg

70 میلیون لباس شخصی هستین ؟!

به این عکس هم نگاه کن

https://p9.secure.hostingprod.com/@www.ghandchi.com/ssl/janbakhtegan.jpg

اخر عاقبتتون همینه وقتی گیر ما بیفتین...

به خدا قسم رحم نمی کنیم بهتون



تا اخر ایستاده ایم ---- ما بیشماریم

وقت ندارم لینک هاتو باز کنم. آره شما خیلی بی شمارید اون قدر که حتی ۵۰ نفر مزدور برای درازگوش تروا هم نداشتید که ۲۲ بهمن بیان بیرون آبروتون نره! آمار دقیقی هم که از سوراخ موشها در دست نیست. آخه یه مشت اراذل و اوباش اجاراه ای در مقابل ۷۰ میلیون ما عددی به حساب نمیاد که. چند تا خار و خاشاک که موج ۷۰ میلیونی را تغییری نمیده.
اما اینکه گیر شما بیفتیم! شما منافقین که بی کار نیستید. این همه بمب میذارید مردم را میکشید آخرش چی؟ نه اربابانتون سودی میبرن نه خودتون. اون قدر هم اربابانتون ناامید شدن که جیره تونو کم کردن.
اما اینکه گفتی رحم و مروت و ایمان ندارید درسته، اما عددی هم نیستید که بخواهید از این غلطهای زیادی بکنید. ما که در صحنه ایم، شما کدوم گوری هستید. تشریف بیارید رحم نکنید ببینیم چه غلطی میخواهید بکنید؟

مهدی چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

تو یا عرب زاده ای یا حروم زاده

در مورد ایران ما حرف نزن

بدو برو پیش جد و ابادت

اگه جیره ساندیستون نبود باز اندازه گاو شیرده میشدید که به مردم زور بگید ؟

اون گاز فلفلی که تو صورت مردم زدید

رو از معقد میکنیم درونتون !

اون شلیک های مستقیم به سوی ندا اشکان سهراب کردید

به سمت ناموستون برمیگردونیم

به زودی میفهمید جمعیت ما چقدره

نکند تو هم مدعی هستی ایرانی هستی؟ از کجا معلوم؟ اگر هم باشی که وطن فروشی ات را با همین چند جمله ثابت کردی!
مگر چندتا وطن فروش مثل تو دنیا هست؟ در مقابل 70 میلیون نفر چه غلطی میتونید بکنید؟ همینکه جیره تون از صهیونیست ها و امریکا برسه کلاه تونو میندازید هوا.
این بزودی کی میرسه؟ 32 ساله که اربابانتون میگن بزودی. 32 ساله که شما منافقین آواره میگید بزودی. صد رحمت به سنگ پای قزوین.

مهدی چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

در ضمن یادم رفت بگم

کس ننت ! چون حروم زاده ای

اولین و آخرین حرفتون همیشه همین توهین هاست و من نگران نیستم. ماهیت امثال شما منافقین که برای من معلومه، خوبه که این طوری خودتونو بیشتر نشون بدید.
به قول دوست ارجمند جناب امیر: از کوزه همان برون تراود که دروست.

ولی خداییش دلم به حال بی فرهنگی تون که هیچی، دلم به حال روزگار گدایی و بدبختی و فلاکت تون میسوزه.

بیچاره ها!

فریدون از سوئد پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 02:53 ق.ظ

الهم صل علی محمد و ال محمد
و عجل فرجهم
و فرجنا بهم

الف آبرراموویچ ب. پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 04:40 ق.ظ

سلام.
حالا فهمیدم چرا می گویند با شما ایرانی ها فقط باید با زبان فحاشی خودتان صحبت کرد. عصبانی نشوید، این حرف من نیست، حرفی ست میان روسها. فحش هم ندهید که خدا را بیش از پیش خواهید رنجاند. مثل شما مثل آنهایی است که خدا در قرآن فرموده به شترانی میمانند که چشم فروبسته و گردنکشی میکنند و در گردنهایشان زنجیری از نا فهمی است.
آقای محترم، به درک اسفل السافلین که شما چگونه هستید یا که هستید یا چه را قبول دارید. آخر به این فکر نمی کنید که اگر من هدفم تغییر دادن فکر دیگران باشد می آیم سراغ یک وبلاگ بی ارزش که یک پست بیشتر ندارد؟ و بیکارم وقتم را تلف شما کنم؟ این همه آدم دوروبرم هست، از میان دوستان، همکلاسیان، هم دانشگاهیان و حتی همشهریان. این عنادی که با حق و حقیقت دارید آخر سر شما را در منجلابی می اندازد که تا ابد در آن غوطه ور خواهید بود. بر حذر باشید که عذاب خداوند حتمی است و خداوند خلاف وعده نمی کند. با این که نیت و خواسته ام دوستانه بود، پاسخم دشمنی شد. لعنت خدا و پیابرش بر شما باد که نمی دانید چگونه با دیگران حرف بزنید. البته برای اصلاح شدن هیچگاه دیر نیست. ضمنا این الفاظ رکیک را هم از وبلاگتان بردارید بهتر است. (در قسمت نظرات)
لطفا دیگر پاسخ ندهید (البته اگر پاسختان همان عجز و لابه و عناد قبلی است.). دیگر اینجا نمی آیم.
خدا حافظ و هادیتان باد.
الف آبراموویچ ب

علیک.
اینکه تو یا صهیونیست یا انگلیسی هستی شکی در آن نیست. فکر کردی اگر یک اسم ئیچ دار برای خودت انتخاب کنی نسبت به روسیه بدبین میشم؟ البته روسها تا اونجا که منافع ما رو تامین کنند و صادق باشند مورد احترامند و الا فرقی با اربابان تو ندارند.
در مورد این وبلاگ درست فهمیدی که به زودی به یک وبلاگ بزرگ و پربیننده تبدیل میشه همین الان هم بازدید خوبی داره. اگر کانال یک خراب نبود الان پست دوم رو هم نوشته بودم توی ایران که دریافت نمیشه. البته ویدیوهای دیگه هم هست که بهش میپردازم.
زبان فحش هم زبان امریکاییه و تو از اول هم با اون اسم دیگرت اومدی و فحش هم دادی کجا را گرفتی؟ گفتم که بصیرت ما چشم مزدوران و منافقینو کور میکنه.
ماموریت تو با این اسم تو این وبلاگ پایان یافته ست، چون دیدی کنکاش باسوادتر از این حرفهاست که گول یک صهیونیست انگلیسی را بخوره.
زت زیاد!

الف آبراموویچ ب. پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 04:54 ق.ظ

ضمنا یادم رفت بگویم، خدا غریب (ناشناخته) است، گفتند چرا، فرمود: هرگز آنگونه که حق بود شناخته نشد. این از همان ائمه است که داعیه دارشان هستی. می توانی با کمی مطالعه بفهمی داستان از چه قرار است. وای بروزی که همان فرزندان پیامبر رسوایت کنند. بحسابت برس پیس از آنکه به آن برسند. البته برای بازگشت هرگز دیر نیست.

آقا یا خانم بی سواد! بار قبل هم بهت گفتم که به خاطر این حقیقت که در کلام معصومین(ع) هم هست حق نداری بگی خدا غریب است. اگر درست بود خود حضرت امیر(ع) می فرمودند. و بار قبل هم گفتم و سواد کافی نداشتی تا بفهمی که خداون قریب (نزدیک) است.

اگر سواد کافی داری برو سوره بقره آیه 186 را بخون:
وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ .

وقتی یکی از مسلمانان از پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) پرسید: آیا خداى ما نزدیک است تا آهسته با او مناجات کنیم یا دور است تا با صداى بلند او را بخوانیم؟ آیه فوق نازل شد. یعنی خداوند به حضرت محمد امین (صل الله علیه و اله و سلم)می گوید:

و چون بندگان من از دوری و نزدیکی من از تو پرسند بدانند که من به آنها نزدیک خواهم بود هر که مرا خواند دعای او اجابت کنم پس بایست دعوت مرا بپذیرند و به من بگروند باشد تا به سعادت راه یابند.

آقا یا خانم مزدور انگلیس! این نص صریح قرآن عظیم، و ترجمه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (حفظه الله) بود. بخوان و وقیحانه مفاهیم اعتقادی را تحریف نکن.

البته فکر می کنم برای تو، بازگشت دیر باشد چون منافقین بنا به نص صریح قرآن بازگشتی ندارند!

مهدی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

اگه پدر مادر داشتی که حروم خور نمیشدی

اگه سر سفره حلال نشسته بودین که از حق نمیگذشتین

اون عکس هارو چشم های کورتو باز کن ببین

توام عینه انتری نژاد متوهم شدی ؟!

70 میلیوننن ؟؟؟؟؟؟؟؟!

ببین

من از دوره ابتدایی تا الان که دانشجو هستم فقط یه طرفدار رژیم جز دوستانم بود

هفتصد هزار هم نیستید

مردم مخالف خاموشن

منتظر جرقه ایم

اتش زیر خاکستر

چه غلطی میتونیم یا نمی تونیم رو بزاریم واسه روزی که جمع میشیم

وای خدا من زنده ام که یکی مثه توئه حروم زادرو شکنجه کنم

حالا هم برو به درک واصل شو عرب زاده

خدا میدونه که 30 سال چه قدر درد و ناراحتی به ما دادن این رهبرانتون

فکرشو کن جوونا اگه بخوان عقدشونو خالی کنن

چه کسی بهتر از شما ؟!

سوراخ موش اونروز گرون میشه !

جیرتون قطع بشه باز میاین 10 تا 10 تا واستین سر هر کوچه

گیر بدین به مردم ؟


و مثه یه موجود احمق حمله کنین ؟تجاوز کنین ؟

از حسین یاد بگیرین

گفت اگه دین ندارید لااقل ازاده باشید !

نه دین دارین نه مومنین

هیچ گهی نیستین

تموم دنیا ازتون متنفره

------------

حسین حسین شعارتونه تجاوز افتخارتونه

آقا یا خانم انگلیسی!
حالا با اسم دیگرت اومدی به ما ملت بزرگ و 70 میلیون نفری و جمهوری اسلامی ایران توهین کردی؟
اشکالی ندارد ماهیت خودت مشخص می شود.
اما اینکه عقده دانشجو بودن را داری جالبه. میخواستی تو ایران بمونی درس بخونی و واقعا داتشجو باشی نه اینکه بری جزو منافقین و دنیا و اخرت تو با هم از دست بدی و مثل سگ دنبال یه لقمه نون باشی و بعد بیایی بگی دوران دانشجویی.
واقعا خنده داره. هه هه هه هه هه.

کوچک زاده پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام برادر خوش ذوق
به نظر بنده این توهین ها را حذف کنید شایسته تر است.
خدا به شما توان و عزت و توفیقات بیشتر عنایت کند.
لذت بردیم.

سلام و خیلی خیلی متشکرم
در مورد توهین ها نگرانی ندارم و بگذارید خودشان را نشان دهند.
لطفا در بخش «تماس با مدیر وبلاگ» خود را بیشتر معرفی کنید و بگویید کدام کوچک زاده هستید.
موفق باشید.

بسیجی آقا پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام
مطمئن باش وقتی اینطوری بهت حمله میشه و توهین میکنند مطلبت تاثیرگذار بوده و اونا رو سوزونده
تازه هنوز ۱پست بیشتر ننوشتی. منتظر نوشته هات هستم.
یا علی

سلام
میدونم متشکرم.
ان شاءالله

هموطن پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام عزیزم
به نظر من شهرام گدا کار درستی میکنه.
اول بگم که توی مسنجر یکی از ادلیستها لینک شما را داد و الان خوشحالم که برخلاف همیشه کلیک کردم و وب شما رو دیدم.
امثال شهرام گدا میدوونن که آخرتی برای خودشون باقی نذاشتن. وقتی یه نفر قید آخرت خودشو بزنه دیگه براش چی می مونه؟ آفرین فقط پول.
حالا برای اینا دیگه فرقی نمیکنه تو راه پول درآوردن و معروف شدن به کشورشون خیانت میکنن یا به هموطناشون یا حتی به دین و خدا و پیامبرشون. اینا حتا به خانواده و ناموس خودشونم خیانت میکنن.
من چون در یکی از سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران شاغل هستم، اطلاعات تکان دهنده ای از وضعیت خانوادگی شهرام گدا و خیلی از اعضای اپوزوسیون دارم که اگر خواستی برات میفرستم تا استفاده کنی.
دلم برای خاک پاک وطن تنگ شده چون نزدیک یک ساله ایران نیومدم. اگر گذرت به مشهد یا قم یا امامزاده داود و یا حتی جاهای دیدنی اصفهان و شیراز افتاد یاد من هم باش.
خاک پای تمام هم وطنای با بصیرت و ولایتی مثل شما:
یک هموطن از خاک کثیف اروپا.

سلام
خوشحالم کردید. خوش به حال شما. کار شما هم چیزی در حد جهاده موفق باشید.
حتما تو باقیمونده تابستون بعضی از جاهایی که اسم بردید را میرم و به یاد شما و نائب الزیاره خواهم بود.
هم مطالب را بفرستید و هم آیدیتون تو یاهو را برام بفرستید. تو بخش تماس با مدیر وبلاگ منتظرم.
ارادتمندم

کریم شاهزاده رحیمی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://KAFSHIN.PARSIBLOG.COM

سلام
ممنون
به جمع دوستان من توی پارسی بلاگ اضافه شدی
ولی فکر کنم وبلاگت دو تا باشه بد نیست
یا علی
حق نگهدار

سلام
من از شما متشکرم که محبت کردید.
روی داشتن دو تا وبلاگ فکر میکنم.

مهدی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 07:39 ب.ظ


جوابه شما ها بمونه واسه روز ازادی ایران تو خیابون

ببینم خلع صلاح بشین ت خ م دارین بیاین جلو یا نه ؟

ایران که آزاد، مستقل، آباد و سرفراز است، اما همون طور که دکتر گفت امریکا و انگلیس و صهیونیست ها که اربابان شما (منافقین ضد خلق) هستند، این آرزو را به گور می برند که دوباره ایران را زیر سلطه خود دربیاورند.

اون قدر بی سوادی که نمیدونی سلاح را چگونه می نویسند و نوشته ای «صلاح». هه هه.
اون وقت از روی عقده میگی دانشجو هم هستی؟!!! هه هه هه هه.
عقده ای بی سواد! هه هه.

طاهره پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام
خدا قوت رزمنده دنیای مجازی
منتظریم زود به زود آپ کنی.
التماس دعا

سلام
خیلی ممنونم.
زنده و پاینده باشید.

آتش زر پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام
احسنتم

سلام
ممنونم

کنکاش (در مورد سیسیل) جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

به نام خدا
یک منافق ضد خلق شناخته شده، که برخلاف تصورش لوکیشن و ماهیتش معلوم است، طبق معمول با سوء استفاده از آزادی در این وبلاگ، آمده و هر چه لایق خودش، خانواده نداشته اش و اربابانش بوده، به ملت بزرگ ایران نسبت داده است.
می بینید که منظور این منافقین از آزادی خواهی چیست؟ حمله، توهین، قتل، غارت و تجاوز را اینها آزادی می دانند و البته خوابشان را به گور می برند.
اما یک نکته: من همیشه در یک شعار با منافقین همراهم و معتقدم یک شعار را همیشه علیه خود به کار می برند و نمی فهمند؛ درست مثل شیطان که 70هزار سال خود را لعنت کرد و نمی دانست.
شعار مورد علاقه بنده «مرگ بر دیکتاتور» است. و همیشه با تمام وجود از این شعار استقبال کرده ام.
آیا کسی که رأی مردم را قبول ندارد دیکتاتور نیست؟ چرا، و از همین رو امثال میرحسین و کروبی و تا حدودی هاشمی و بعد همین یک مشت جوجه های منافق که همه آواره و فراری اند، دیکتاتور هستند.
مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو به معنای واقعی دیکتاتور اند و امثال همین سیسیل را اخته کرده اند و اکنون نفسشان هم به دستور نفاق بالا و پایین می رود.
آری!
مرگ بر منافق
مرگ بر ضدولایت فقیه
و
مرگ بر دیکتاتور.

درود بر ملت بزرگ ایران
درود بر رهبر آزاده، مقام معظم ولایت، حضرت امام خامنه ای
و
سلام بر شهیدان.

این شخص بعد از نوشتن کامنت گفته بود که پاسخ من برایش مهم نیست و دیگر نمی آید جواب را بخواند، به همین دلیل و بیشتر به دلیل بی ادبی و زشتی و پلشتی شخصیتش که در نظرش حلول کرده بود، کامنت را حذف کردم.
اما مطمئنم که باز می آید و می خواند و حتی با اسم دیگرش (مهدی) نظر هم خواهد داد.

سحر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
دوستی شما تو پارسی یار را تایید کردم
ماشالا هزار ماشالا شما خیلی قشنگ جواب میدی بیچاره ها تقصیری ندارند یکی یکی میگن دیگه نمیاییم
به نظر منم وبلاگ پارسی بلاگت را هم فعال کنه و عین مطالب را اونجا هم بزار
خدا نگهدار

سلام
از حسن نظر شما متشکرم. برخی دوستان می گفتند نظرات رو حذف کنم یا بعد از تایید اونا را بذارم، اما دیدیم که این طوری بهتره. اومدند خودشونو و ماهیتشونو نشون دادند و بعد جواب دندون شکن گرفتند و سرخورده شدند و خودشون دیگه نمیان.
اگر اجازه نمایش نمی دادم فکر می کردند خیلی حرفهای مهمی دارند و ما تحمل شنیدن نداریم.
این طوری دستشون حتی برای خودشون هم رو شد.
باز هم تشریف بیارید.

صبا جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام
به اعتقاد من این کامنتهای مخالفت همه از طرف 1نفر و به احتمال قوی از طرف خود شهرام گدا بوده
دقت که کنی می بینی که پشت سر هم با هم اومدن و پشت سرهم با هم گفتن که دیگه نمیان یعنی دقیقا یک نفر پشت این چندتا اسمه
خیلی خوب جوابشو دادی آفرین

سلام
از لطف شما ممنونم.

سید فرهاد سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم
میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم مهدی موعود

عجل الله تعالی فرجه الشریف را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و همه شما عزیزان را در پناه آن بزرگوار میسپارم
دست حق یارتان
جانم فدایت یا زهرا ی مظلوم

آوژین پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://dokhmarnet.mihanblog.com/

سلام
خب من پست شما رو نخوندم چون فعلا وقت ندارم اما نظرات رو خوندم همه (یعنی اکثرا ) موافق اند. رزمنده دنیای مجازی اگه این عنوان رو برازنده خودت می دونی و بهش افتخار می کنی کمی از پارسی بلاگی ها فاصله بگیر و اینقدر عالی کار کن که مخالفین حرفتو بپذیرن
یا علی

سلام

این وبلاگ در بلاگ اسکای است و نه در پارسی بلاگ!

موفق باشید.

مدیون ولایت پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://valieamr.blogfa.com

سلام
آقای تهرانی؟
خوشحال شدم که بعد از مدتها وبلاگتون رو پیدا کردم.این بار در بلاگ اسکای.
موفق باشید...
و من الله توفیق

عابر جاده های مرگ پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://sidemark.blogfa.com/

بنام خدای مهربان

سلام ای دل نوارنی خورشید، ای نگاه آبی آسمان، ای شکوه آفرینش

زنده گی جریان دارد هنوز صدای پرستو ها و وزش بادها در گوشه های شهر شنیده میشود که روح و روان ما را نوازش میکند. زنده گی اغـــــــــــــــــــــــاز دیگری است برای دویدن در سنگلاخ های روزگار در پیچ و خم ها

هر روز روزگار زنده گی را تقسیم میکند در شهر لبـــخند را تقدیم میکند. واژه های ارتبـــــــــــاطی ما محفل از صمیمت را ایجاد می نمائید تا دلها مان مملو از بوی لـــــــطف و مهربانی گردد. و این نگاه در بستر جامعه هر روز جاری می شود تا حضور پر معنای لطافت در لغت نامه ی جهان گل کند

امین جمعه 10 دی 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
عالی بود

س.ص شنبه 18 دی 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام دوست من
کار خودتو کردی؟ :دی شهرام گدا رو باب کردی مهران مدیری هم کلیپشو ساخت حالا شهرام همایون گدا قهر کرده رفته

بابا تو دیگه کی هستی ..... بابا تو دیگه کی هستی
دس ..... دس

محمد دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://kolbea.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
عالی بود و زیبا
موفق باشید .
التماس دعا
به وبلاگ من هم سریبزنید .

مرضیه چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

بسمه
سلام و رحمة الله

گدا اگر همه عالم بدو دهند گداست...
اما فکر میکنم این آدم ها (شهرام همایون)ارزش پرداخته شدن ندارند. رهاشون کن.

الله ینصرک

حسین دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

اگه اقایه همایون اینقدر پرت و پلاست و بی طرفدار
چرا برنامشو میبینید و تحلیل میکنید؟ در ضمن اقای سیسیل لطفا با احترام صحبت کن

نوشته ام که بر حسب اتفاق چهره کریهش را نگاه کردم. تحلیل لازم ندارد. خودش دارد داد می زند من گدا هستم
تحلیل برای چه؟

سعید شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 02:21 ق.ظ http://chera30.blogfa.com

سلام و خسته نباشید اول میگم دستت درد نکنه که واقعا مغز مطلب را مثل سرب گداخته بر چشم این کور دلان میریزی دوم گلایه دارم چرا چرا و چرا فقط یه پست باید آنقد نوشت تا این کوردلان بسوزند ازت خواهش دارم باز ادب را نگهدار تا خودشان شرمنده بشن اره فقط اینها میخواهند قدرتی به دست بیارن تا آن اتهام واهی که به نظام میزنن را خود مجری باشن اما کور خوندن نمی دانن این انقلاب حاصل خون هزاران شهد است میدانم شاید دیر به دیر بیای این وبلاگت اما انتظار دارم رزمنده خستگی ناپذیر مهدی (عج) باشی و بنویسی به عنوان یه برادر ازت خواهش میکنم بیشتر بنویس الان تا این وقت شب نشستم و نظرات را میخونم با پست پس بنویس ضمنا آنقدر این بی دینان و وطن فروشان ترسو هستن که آدرسی نمیدن تا بشه بهشون گفت که چقدر راه به بیراهه میبرن زنده باشی و رستگار

سلام بر شما
ده ها وبلاگ دارم و فرصت پرداختن به این گداها را ندارم.
می بینید که همین یک یادداشت بیچاره شان کرده!

سعید شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 02:24 ق.ظ http://chera30.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم که فلسفه انتخاب این اسم برای وبلاگم همان نظر تو ست البته دوسال قبل ایجاد کرده بودم اینهمه سال بر بوق و کرنا میدمند و از هزاران وسائل و رسانه شیطانی استفاده میکنن بگن انقلاب سقوط میکنه اما به کوری چشم دشمنان هر سال پر بار تر از سال قبل به پیش میرود علی یارت

یه جوون بیکار سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

16 سال درس خوندم تا زیره دسته یه اوستا نقاشی ساختمون کار کنم.به هیچ کس توهین نمیکنک.اگر چه از زندگیم راضی نیستم.ولی باز حاضر نیستم خودمو بفروشم به جمهوری اسلامی.فقط هر روز آرزوم اینه کاش به دنیا نمیومدم.

فقط تو نیستی ، همه کسانی که به ملت خود پشت کرده اند و در غرب به وطن فروشی روی اورده اند فلاکتی شبیه تو دارند.
تازه تو اگر راست بگویی نقاشی می کنی، دوستانت هزار جور کثافت کاری و خودفروشی می کنند و به ملت خود خیانت می کنند.

ملت قهرمان ایران اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگزیده است، هر کس به این مردم پشت کند، به دریوزگی و بدبختی می افتد، مثل شهرام گدا، مثل تو و مثل دوستانت.

کنکاش چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 03:33 ق.ظ http://kankash.blogsky.com

به نام خدا
با سلام و تحیت
ده ها وبلاگ دارم. همیشه منافقین می گویند چرا نظرات را سانسور می کنی. نظرات این وبلاگ که یادداشت بیشتر ندارد باز بود. وطن فروشان و منافقین جز چرت و پرت و توهین و بی ادبی چیزی نداشتند که بگویند. ندارند که بگویند.
بیچاره ها سانسور به نفع شماست. اگر یک نفر هم پیدا شود نداند شما چه کثافت هایی هستید که با نظرتان خود را لو می دهید. توهین به مردم، نظام، مقدسات و ... .
فکر می کنید چرا حماسه 9 دی خلق شد؟ چون مردم کثافت کاری شما در روز عاشورا را دیدند.
بخشی از نظرات منافقین را ببینید تا کل میزان شعور و عقلشان را متوجه شوید. دریغ از یک کلمه با معنی:

" توهمان ولد زنا یی هستی که [...] ننه [...] که[...]با اون [...] کثافتت"

" [...] [...] [...] [...] [...]امام زمانتان [...] [...]"

"خواهر هر چی [...] به خصوص [...] بی سواد احمق را . بچهها برینید تو سایتش"
[کل هنر منافقین را مشاهده می کنید؟!]

خوب اگر این دست کامنت ها به نمایش در آید، سند دیگری هم برای اثبات بی شرفی، مرتدی و کثیفی منافقین و وطن فروشان لازم است؟

امیرحسین جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام علیکم آقای مقدم. امیرحسینم. سر زدم. خیلی عالی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد