نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

شعار مرگ بر مشایی در راه است

شعار مرگ بر مشایی در راه است

 

 

زمانی که مشایی از «دوستی با مردم اسرائیل» سخن گفت، دوستانی که این جانب را شاغل در نهاد ریاست جمهوری می‏دانستند، تماس می‏گرفتند و می‏پرسیدند که جواب منتقدین را چه بدهیم؟ بنده می‏گفتم:«هیچی، بگویید حرف غلطی است و حمایت دکتر از مشایی نیز اشتباه است». بگذریم که برخی دوستان بنا به عشق و ارادت به دولت اصولگرا، افسانه‏ها ساختند و حتی مواضع مشایی را در چارچوب یک «طرح فریب» معرفی کردند که بنده همواره با این توجیه مقابله کرده‏ام. 

   

 

زمان گذشت مقام معظم رهبری فرمودند حرف مشایی غلط بوده است. بار دیگر رهبر معظم انقلاب در نامه‏ای از دکتر احمدی نژاد خواستند که مشایی در جایگاه معاون اولی قرار نگیرد. این نامه با تأخیر و بدون رعایت ادب ولایتمداری پاسخ داده شد و نهایتا شبح مشایی در نهاد ریاست جمهوری سایه افکند. افاضات عجیب و غریب مشایی - که به عقیده نگارنده خاستگاه آن منیّت و نفسانیّت است - همچنان ادامه دارد و اکنون به نقطه‏ای حساس (مکتب ایرانی) رسیده است و بازخورد این افاضات ، متفاوت و جالب توجه است: 

  

 

  • از یک طرف منافقین ملّی – مذهبی هستند که خیلی پیشتر این عقیده انحرافی را داشته‏اند. ایشان هیچگاه امثال مشایی را به درون خود راه نمی‏دهند و حتی او را باور نیز نمی‏کنند، اما نمی‏توانند خوش‏حالی خود را مخفی کنند که یکی بیخ گوش احمدی نژاد پیدا شده و اصول دین غربی آنها را تکرار می‏کند.
  • یک طرف نیز طاغوتیان و ضدانقلاب خارج از کشور هستند، که حال و روزشان زیاد با منافقین ملی – مذهبی داخل کشور تفاوتی ندارد.
  • علمای اعلام و مقام‏های برجسته دینی سکوت را جایز ندانسته‏اند و تمام قد در برابر این انحراف موضع گرفته‏اند و مصرانه از دکتر احمدی نژاد خواسته‏اند که این بلندگوی التقاط را خاموش سازد. حتی آیت الله مصباح یزدی که دوست و دشمن وی را حامی شماره یک احمدی نژاد می‏شناسند، در این زمینه کوتاه نیامده است و مشایی را محکوم کرده است.
  • طرف دیگر ماجرا نخبگان سیاسی اصولگرا هستند. این دسته ضمن محکوم کردن مشایی و باطل دانستن آرای اعتقادی او، اما بسیار مواظبت می‏کنند که به نوعی نظر ندهند که باعث تضعیف جریان اصولگرایی شود.
  • اقلیت سیاسی کشور به اضافه‏ی جریان انحرافی اصولگرایی نیز در این معرکه صرفاً در پی عقده گشایی هستند، اما از آنجا که عده‏ای ندارند و مورد توجه مردم نیستند، تحرک ایشان به حساب نمی‏آید.
  • طرف اصلی ماجرا اما مردم هستند. شعور جمعی مردم همواره دوست را از دشمن، خدمتگزار را از منافق و حق را از باطل تشخیص داده است. مردم نه قسم نابه جای حضرت عباس را باور می‏کنند، نه به صغرا کبرای سیاستمداران توجه می‏کنند (حتی اگر شخص رئیس جمهور باشد) و نه کاری دارند که در بوق و کرنای معاندین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی چه می‏گذرد. ملت شریف ایران فقط گوش و هوش به بیانات و مواضع رهبر معظم انقلاب دارند و با تمام قوا و با شور و شعور در برابر ناخالصی‌ها موضع می‏گیرند.

 

 

این چنین است که بنده پیش بینی می‏کنم اگر در مواضع التقاطی مشایی تغییر مثبتی رخ ندهد و یا اگر رئیس جمهور مکتبی، مشایی را سرجایش ننشاند، در آینده نزدیک شعار «مرگ بر مشایی» در اجتماعات ملت شهیدپرور ایران طنین انداز شود.  

 

 

پ.ن: لازم است تأکید کنم که اگر باز هم به عقب برگردیم و بنا باشد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم، این جانب همچنان با اطمینان به دکتر احمدی نژاد رأی خواهم داد. درست که دکتر اشتباهاتی دارد، اما مشی اصولگرایانه وی و ولایتمداری او نمونه است. دکتر به کسانی که علناً افکار غربی دارند و در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه موضع می‏‏گیرند، شرف دارد. همچنان معتقدم ادامه گفتمان انقلاب اسلامی و راه شهیدان و حضرت امام(ره) با ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد میّسر است و خطاهای دکتر اولاً قابل جبران است و ثانیاً در برابر امتیازات مثبت او عددی نیست.

نظرات 12 + ارسال نظر
سید فرهاد 25 مرداد 1389 ساعت 23:08 http://pakmardan.blogfa.com

سلام علیکم برادر عزیز و دلاور م امیر عباس.طاعات و عباداتتان مورد قبولی در گاه حق تعالی واقع گردد انشالله.با تشکر از مطلب زیبا و ارزشمندتان که به حق به آن بیان نمودید .هیچ فراموش نمیکنم زمانی که نه چند ان دور است عده ای مثلا وطن پرست و پژوهشکر مقیم خارج از کشور به ایران دعوت شدند آن هم با مال بیت المال تا شاید بتوان از این گونه افراد بریا خدمت در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند گشت .خیلی دلم سوخت و از این گونه رفتار با کسانی که در خارج از کشور زندگی میکنند و هیچ بوعی از جنگ و انقلاب را نمیدانند باید از آنها دعوت به عمل آید.در صورتی که یک وطن پرست نیازی به دعوت ندارد بلکه به وظیفه شرعی میبایستی خود با کمال میل در راه خدمت به وطنش طلاش نماید والبته این گوشه ای از حرکات نادرست جناب مشا ئی میباشد که به آن اشاره نمودم باشد انشالله تا در راه مقدس شهدای عزیزمان خدمت بهتری نمائیم .دست حق یارتان

سلام دلاور
ممنون از اظهار نظر و لطف شما.
دعا بفرمایید.

یونس 26 مرداد 1389 ساعت 12:00

سلام
ترسم از این است که این بلوا ها برای تبلیغات و مطرح کردن آقای مشائی برای دور بعد ریاست جمهوری باشد
مواظب باشید اینگونه اقدام به تبلیغ برای ایشان نکنید

[ بدون نام ] 26 مرداد 1389 ساعت 17:53

- فیلم منتشرنشده ی سخنان مشایی در همایش ایرانیان
چه شد که ندیده ،برخی قضاوت کردند و چه شد که خبرگزاری ها این فیلم را منتشر نکردند ؟!
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/806-mashaei.html
..........................................................................................................................................................................
-متن کامل سخنرانی مشایی در اختتامیه همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/807-1389-05-22-19-46-11.html
این متن از 14/5/1389 بر روی سایت شورای عالی ایرانیان خارج از کشور قرار گرفته ولی هیچ خبرگزاری حاضر به انتشار آن نشده است ! چرا؟
..........................................................................................................................................................................
- سخنان یک منشی دفتر در بازه زمانی مرداد 1389 !
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/805-sokhanmashaei.html
..........................................................................................................................................................................
- روزنامه کیهان :احمدی نژاد گفت ؛مشایی مومن به نظام جمهوری است !
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/803-keyhan.html
..........................................................................................................................................................................
- خداوند با هیچ یک از ما قوم و خویشی ندارد !
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/787-hoshdar.html
..........................................................................................................................................................................
- کیفیت برخورد خودی و غیرخودی با همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج کشور
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/782-hamayesh.html
..........................................................................................................................................................................
- اعلام نتایج همایش ایرانیان در سایه کوتوله خبرساز فراموش نشود!
http://hezarsangar.com/cms/akharin-anavin/akharin-anavin/784-hamayesh-iranian.html

لجمن 27 مرداد 1389 ساعت 15:20 http://lajman.blogsky.com/

سلام
مطلبتون خوب و به جا است اما هنوز ما نمی دانیم که در برابر سئوالهای بیشماری که از رفتار احمدی نژاد درباره ی مشایی می شود چه پاسخی بدهیم .
به نظرم آن جریانی که نمی خواهند جریان اصولگرایی تضعیف شود نیز به نحوی در حال خیانت هستند . الله اعلم.

سلام استاد
«لازم است تأکید کنم که اگر باز هم به عقب برگردیم و بنا باشد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم، این جانب همچنان با اطمینان به دکتر احمدی نژاد رأی خواهم داد... ».
دست شما درد نکند عالی نوشته اید.
در این ماه عزیز ما را در دعاهایتان فراموش نکنید.

نامجو 27 مرداد 1389 ساعت 21:52 http://pbnamjo.blogfa.com

با سلام

از همه شما دوستان دعوت میکنم که حتما به وبلاگ بنده و همین امروز و روزهای بعد سر بزنید!! بخاطر اینکه:::
1) توی جشنواره ای شرکت کردم
2) بخاطر جشنواره سعی میکنم هر روز اپدید کنم و مطلب قشنگ بگذارم
3) بحث حفظ ابرو هستش!!(چون رقابتی با دانش اموزهام بوجود اومده و نمیشه که استاد کم بیاره )
....)

در ضمن خواهشا منو با اسم نامجو لینک کنید و در اسرع وقت تلافی میکنم

نماز و روزهاتون مورد قبول حق انشالله

یا علی

عسل 30 مرداد 1389 ساعت 11:12 http://www.seratemostaghim.blogfa.com

سلام علیکم
با پ.ن که به رنگ صورتی نوشته اید کاملا موافق هستم .
دکتر احمدی نژاد معصوم نیست که اشتباه نداشته باشد به هرحال اگر باز هم برگردیم به روز انتخابات بین نامزدهای انتخاباتی هیچکدام جز دکتر احمدی نژاد لیاقت ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران را نداشته اند .
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه راهنما و الگوی ما مردم ایران است .

امیر عباس (نامحرمانه) 30 مرداد 1389 ساعت 23:09

به نام خداوند جان و خرد
با سلام و تحیت
طاعات و عبادات همگی قبول حضرت حق،
چند روز اصلا به نت نیامدم و اکنون نیز فرصت زیادی ندارم.
فقط تشکر می کنم و از اینکه به تک تک دوستان پاسخ نمی دهم عذرخواهی می کنم.
آنکه باید ببیند می بیند و امیرعباس هم عددی نیست که پاسخ و محبت و تشکرش به جایی حساب شود.
دعا بفرمایید.

سلام همسنگر
نماز روزه هات قبول
وبلاگ ارزشی خوبی داری،امیدوارم همینطور پر تلاش راهت رو ادامه بدی
خوشحال میشم یه سری به ما هم بزنی
راستی اگر ما رو لینک کردی ،سریع خبر بده تا من هم لینکت کنم
جنبش مردمی آنتی سبز ایران اسلامی:www.antiesabz.blogfa.com
مرگ بر منافق:www.mersad1404.blogfa.com
..::ما تا آخر ایستاده ایم::..

محمدی 4 شهریور 1389 ساعت 18:39

خلاصه مطلب اینکه
مـــــــــــرگ بـــــــــــر مشـــــــــــــــایی

;)

سیب سرخ 1 شهریور 1390 ساعت 18:23 http://sibsorkh60.persianblog.ir

با سلام
خیلی خیلی موافقم
ان‌شاءالله به زودی ناخالص‌ها از بدنه نظام جدا بشن
یا علی

سلام بزرگوار
امیدواریم!

عارف 2 اردیبهشت 1391 ساعت 11:40

و آنگونه که می خواستید نشد. شاید خدا نخواسته. و توهم شما در باره مشائی کار را بجایی رسانده که در نظر سنجی ها محبوبیت بالایی بدست آورده.
و مشائی کیست و چیست و ... یک حزب اللهی با بصیرت نباید اسیر جو سیاسی گردد.

اولا شاید شما معنای یادداشت نگاری را نمی دانید؟!
همین یادداشت یک مرگ بر مشایی بزرگ است. وقتی بنده می نویسم مرگ بر مشایی در راه است، یعنی مرگ بر مشایی.
نمی دانم این نظرسنجی که می گویی کی و کجا انجام داده که هیچ آدم عاقلی باور نمی کند. با این نظر سنجی ها نظام جمهوری اسلامی باید سال ها پیش سقوط می کرد. شما هم دقیقا نظرسنجی هایتان مثل مدعیان اصلاحات و ضدانقلاب هاست.
نظرسنجی همین انتخابات 12 اسفند بود که خود در نظری که برای آخرین یادداشت گذاشتی اذعان کردی که مشایی و فرقه اش شکست خورده است!

مردم نیز اگر شعار خاصی نمی دهند، به احترام فرمایش حضرت آقاست و تمام وجودشان لبریز از نفرت از مشایی و فرقه انحرافی است. ضمن اینکه او محدود شد . الان خظر و تهدید و به عبارتی عددی نیست که نگرانی باشد.
در عین حال در شهر قم مردم آماده بودند که در بازدید رئیس جمهور از خجالت فرقه انحرافی درآیند که رئیس جمهور متوجه شد و دیدار با مردم قم را لغو کرد و سال گذشته سفر استانی و افتتاح آب شیرین قم را پشت درهای بسته انجام داد و با مردم رو به رو نشد.
در هرصورت: عقاید شما برای خودتان محترم است، بنده وظیفه خود را انجام دادم.
عاقبت به خیر باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد