کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

کیهان

... چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ...

انتقاد شدید خداداد عزیزی: قطبى امنیت کشور را زیر سؤال برد

خداد عزیزی

خداداد عزیزی ملی پوش اسبق تیم ملی به انتقاد شدید از انتصاب افشین قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی پرداخت و گفت: به این آقا حتی نباید اجازه می‌دادند وارد ایران شود چه برسد به اینکه در تیم ملی سرمربیگری کند.

خداداد عزیزی گفت: برای فوتبالمان متأسفم که فردی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کند که امنیت اجتماعی‌مان را زیر سؤال برده است. قطبی همان کسی است که چند هفته قبل با حضور در یک شبکه خارجی جدا از زیر سؤال بردن ساختار فوتبال ایران، امنیت کشورمان را هم زیر سؤال برد. بنده متعجم که چگونه به چنین آدمی پست حساس سرمربیگری تیم ملی را می‌دهند، زیرا حتی نباید اجازه می‌دادند او وارد ایران شود. اگر یک خارجی امنیت کشورمان را زیر سؤال می‌برد می‌گفتیم خارجی است اما این آقا که ادعایش می‌شود ایرانی الاصل است چرا این کار را انجام داد؟ به نظر من قطبی اصلاً ایرانی نیست، او یک آمریکایی است یا کره ای و شاید هم اماراتی!

خداداد عزیزی درباره کارنامه قطبی نیز گفت: کسی که پرسپولیس را با بهترین نفرات و امکانات به زمین زد و آخر سر هم فرار را بر قرار ترجیح داد حالا چگونه می‌خواهد تیم ملی ایران را در گذرگاه سخت جام جهانی همراهی کند و ما را به آفریقای جنوبی ببرد؟ ضمناً اگر پرسپولیس سال قبل قهرمان شد آن قهرمانی حاصل یک مدیریت خوب بود. بازیکنان فصل قبل پرسپولیس خیلی خوب انتخاب شده بودند و در واقع خریدهای این باشگاه عالی بود وگرنه قطبی کاری نکرد و چه بسا هر مدیر دیگری غیر از کاشانی بود قبل از پایان لیگ عذر این مربی را می‌خواست. خداداد در انتها گفت: دیگر نمی‌دانم چه بگویم چون فایده ای ندارد. همین آقای قطبی طی ماه‌های اخیر انواع و اقسام کانال‌ها را زد تا صاحب تیم شود، اما حتی یک تیم اماراتی به او ندادند، حالاچگونه است که بهترین تیم ایران را به دست او می‌سپارند؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد