نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

چکار دارید امام زمان (عج) کجا هستند؟!

مداحان محترم عادت دارند به هنگام توجه و توسل به حضرت حجت(عج)، مثلاً بگویند:«آقا جان نمی‌دانیم الآن در کربلایید یا در مکه هستید یا در جمکران یا در سهله ...» و سپس درخواست‌شان را عرض می‌کنند.

به ما مربوط نیست که حضرت حجت(علیه‌السلام) کجا هستند؛ اما بر اساس خاطره‌ای که بارها آن را نقل کرده‌ام [لینک]، اطمینان دارم که هر گاه یکی از شیعیان حضرت را صدا بزند و عرض سلام کند، ایشان پاسخ می‌دهند و با این عقل ناقص خودم و بنا به آنچه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شاهد بوده‌ام، شک ندارم که هر گاه مجلس دعایی برپا شود و از معصومین(ع) تقاضا شود، ایشان در مجلس حاضر خواهند شد. پس به جای اینکه لفاظی کنیم و بگوییم نمی دانیم الآن کجا هستید و چه و چه، خوب است که عرض سلام و ادب داشته باشیم و ملتسمانه ایشان را به مجلس دعوت کنیم.

دعا بفرمایید.

- - -

مرتبط : دسته‌ی نمازشب‌خوان‌ها [لینک]

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حسین 22 مهر 1387 ساعت 08:03 http://aflaak.parsiblog.com

سلام حاجی جان
می دانم آنقدر بزرگوار هستید تا تاخیرهایم را در این مدت ببخشید ، در این مدت یکی دو بار بیشتر آنلاین نبودم اما دوستان خوبی چون شما از یاد نبرده ام و در ماه مبارک رمضان به یادتان بودم

اکنون نیز با سلسله مقالاتی در خدمت شما هستم ، برای شمایی که اهل فکر و اندیشه اید و همراهی تان مایه افتخار من است
استحاله ای خاموش ، خطر فراسوی انقلاب 1

اما بعد ،خاطره دسته نماز شب خوان ها را خواندم دسته 1 از گروهان 1 از گردان سید الشهدا ع جوانانی با صفای دل که شیعه بودن را با عمل معنا کرده بودند راز و نیازشان خدایی بود و توسلشان بوی عشق می داد و البته همه رزمندگان چنین بودند ... خاطره منقلب کننده است و تاثیرگذار خوشحالم سعادت خواندنش را داشتم تا چقدر آدمم کرده باشد نمید انم

سلام برادر
مطمئن باشید که بنده لایق تعریف شما نیستم. از اینکه برادر کوچک خود را به یاد دارید متشکرم و خدمت می‌رسم.

دعا بفرمایید.

منصوره 22 مهر 1387 ساعت 19:10 http://vaznebodan.blogfa.com

فکر نکنم اشکالی داشته باشه ...خیلی دیگه دارین سختش می کنین..
من حرف شما رو قبول دارم ولی می تونستین یه جور دیگه بگین ..

حس غریب 22 مهر 1387 ساعت 22:53 http://messiah.blogsky.com

به یاد تو کران تا بی کران دل
برایت میتپد هفت آسمان دل
کدامین جمعه می آیی که از شوق
کنم تقدیم تو صد جمکران دل.

"اللهم عجل لولیک الفرج"

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد