نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

چرا می‌گوییم امام خامنه‌ای ؟!!!

اشاره: سال‏ها گذشت تا بفهمیم آنها که با ادعای ارادت به حضرت امام خمینی(ره) شأن امت و امام را به موزه سپردند و اجازه ندادند که بگوییم امام خامنه‏ای ریگی به کفش دارند. امروز که ما می‏گوییم امام خامنه‏ای، منافقین شمشیر از رو بسته و خائنین و وطن فروشانی که در آخور دشمن پناه گرفته‏اند، به شدت اعتراض می‏کنند تا بیشتر بدانیم یاران سابق امام خمینی(ره) – بخوانید یاران نفوذی امام خمینی(ره) – چه همه با دشمنان امام خمینی(ره) همنوا هستند. باری مطلب زیر که چندی پیش در اینترنت منتشر شد، را نمی‏دانیم چه کسی و در چه جمعی ادا کرده است، اما هر چه هست حرف ما و حرف تمام حزب اللهی‌هاست و از خواندن چند باره‏اش ضرری متوجه‏مان نمی‏شود.   

  

       

  • غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.
  • اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.
  • ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».
  • سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیف‌اش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"، اما "امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!». با این صراحت این را به من گفت.
  • یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشد «امام خمینی». آن موقع ما امتحان کردیم رسانه‌های غربی آیا می‌پذیرند ما یک آگهی بدهیم به نام «امام خمینی»؟ می‌خواستیم 60،000 مارک بدهیم که یک آگهی چاپ کنند، قبول نکردند!
  • شهریور 58 که در مجلس خبرگان قانون اساسی شهید بهشتی کلمه‌ی امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفت شما نمی‌توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!
  • امامت‌محوری، امّت‌گرایی، عدالت‌گستری، و دوقطبی مستکبرین-مستضعفین اساس تئوری امام خمینی بود.
  • امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند. یک : «ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشی ایشان "امام" بگوییم». این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده، امام این را از سال 48 مطرح کرده، شما می‌گویی نمی‌خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشین‌اش نمی‌گوییم امام! انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم، افکار شما را می‌خواهم با شما دفن کنم! جمله‌ی دوم‌شان این بود : «خبرگان مرجع تعیین نکرده است». یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام.
  • وقتی ایشان جای «امام» گذاشت «رهبر»، «امّت» شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم. وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند-، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن».
  • اما کلمه‌ی سوم یعنی «عدالت»؛ مقدس‌ترین کلمه‌ای که آقای هاشمی در دوران ریاست‌جمهوری‌شان ابداع و به تحمیل کردند به نظام اسلامی، کلمه‌ی «توسعه» بود. فرق عدالت و توسعه این بود که «عدالت» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی (ع) تعریف می‌کنند، اما «توسعه» را صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و صهیونیست‌های عالَم.
  • در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند!
  • پنج کلیدواژه‌ی قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد به همان کلیدواژه‌هایی که دشمنان می‌خواستند.
  • تا موقعی که کلیدواژه‌های قرآنی امام خمینی –که رأس آن‌ها امام بودن ولی فقیه است- احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله‌پینه کردن است.
  • شما هر لعنی که به ...... بکنید، این قدر جگر دشمنان نمی‌سوزد که بگویید «امام خامنه‌ای».
  • مشکلی که هست هم این است که همه می‌گویند «دیگران بگویند ما هم می‌گوییم!». اصولگراها می‌گویند صداوسیما شروع کند، ما هم می‌گوییم! صداوسیما می‌گوید ما که از روحانیون نمی‌توانیم جلو بیفتیم! روحانیون می‌گویند تا مدیران ارشد نظام خودشان نگویند که ما نمی‌توانیم جلوی مردم بگوییم! مدیران ارشد می‌گویند وقتی جوانان انقلابی هم نمی‌گویند، ما بگوییم و هزینه بدهیم؟! و...
  • بعضی هم می‌گویند نگوییم چون قبلاً کسی (حشمت‌الله طبرزدی) این کار را کرده و سابقه‌ی خوبی ندارد این کار در ذهن مردم! خب خوب‌ها باید پرچمدار این کار شوند که این کار به اسم آن‌ها ثبت شود و آن سابقه پاک شود.
  • آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای». سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!
  • اگر نعمت خدا را قدر ندانیم، می‌فرماید «انّ عذابی لشدید». روز قیامت هم آن‌جا ندا داده می‌شود که «وقفوهم انّهم مسئولون، ما لکم لا تناصَرون». هی حرف را انداختند از این طرف به آن طرف.
نظرات 24 + ارسال نظر
داود نظری 25 مهر 1389 ساعت 12:25

سلام
شعار ما مردم قم در سفر ایشون به قم اینه:
صل علی محمد
امام امت آمد

سلام برادر ارزشی
درود بر شما

صبا 25 مهر 1389 ساعت 14:47

من هم تا حالا فکر میکردم نگیم امام بهتره اما با این توضیحات قبول دارم که حق با شماست
تازه مگر فرق امام خمینی با امام خمینی چیه؟ هر دو ولی فقیه هستند دیگه

ان شاء الله موفق باشید.

تداعی 25 مهر 1389 ساعت 15:46 http://www.dokhtarirany.blogfa.com

بی خامنه ای شعار هم عهدی نیست

بی خامنه ای ندای یا مهدی(عج) چیست

هر کس که نشد فدایی خامنه ای

بی شک تو بدان منتظر مهدی(عج) نیست

سلام بر شما

سلمان 26 مهر 1389 ساعت 07:09

سلام ... آینده از آن امت اسلامی است

سلام بر سلمان

... و امت اسلامی همواره تا پای جان، تحت امر امام امت است.

با سلام خدمت برادر عزیز
دمتان گرم با این مطلبتان اتفاقا من هم همین امروز مطلبی در این مورد نوشتم البته مطلب من مثل شما تخصصی نیست ولی خوب دیگر...
بیاییم از خودمان شروع کنیم و از این پس بگوییم امام خامنه ای.
به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم.
میلاد ولی نعمتمان هم مبارکتان باد.
و من الله توفیق

سلام برادر
از محبت شما ممنونم و خدمت می‌رسم.
دعا بفرمایید.

سید فرهاد 26 مهر 1389 ساعت 20:03 http://pakmardan.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
خدمت رسیدم میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و شما عزیزان را در پناه آن امام بزروگوار میسپارم
ارادت مند و دعا گویتان سید فرهاد از غربت غریب
جانم فدایت یا زهرای حسین مظلوم


خوشا بسعادت مردم شریف قم که سعادتی نصیب آن شهر بزرگوار شده و سید بزرگوار رهبر عزیزمان تشریف آورده اند تا در کنار مردم عزیز قم مهمان باشند
سلام و درود خدا بر آیت الله خامنه ای
لعنت خدا بر دشمنان این سید بزرگوار
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام دلاور
عید میلاد با تشریف فرمایی امام امت برای ما شادی مضاعف دارد برادر.

ان شاء الله دلتان شاد و لبتان خندان باشد.

علی سعیدی 28 مهر 1389 ساعت 12:48

انصافا عالی بود و استفاده کردم. احیای مفهوم امت و امامت راه حل همه مشکلات دخلی و بین المللی ما است.
اما یک نکته، اولین بار "حسن روحانی" بود که از نام امام برای امام خمینی استفاده کرد و شما رزومه این شخص را بهتر می دانید. نباید تصور کرد کسانی که این همه برای ولایت فقیه سینه چاک کرده اند همه شان صداقت دارند. شعار ذوب در ولایت هم صرفا دروغی بود برای پنهان شدن پشت سر ولایت و تمام کردن همه کثافتکاریها به نام ولایت. ( درست عین تلاش مامون در ماجرای ولایتعهدی امام رضا)
ضمنا ، باید به جامعه فهماند که کلمه امام برای غیر معصوم هم بار ها قبل از امام خمینی استفاده شده است نظیر امام جمعه و یا امام جماعت و افرادی نظیر امام جعفر کاشف الغطا و امام موسی صدر و.. نیز به عنوان امام خوانده شده اند و امروز نیز ولی فقیه امام است ( هر چند برای خنثی کردن شیطنت برخی سایت های وهابی، باید فرق این کلمه امام با امامت معصوم توضیح داده شود)

سلام بر شما دوست عزیز
ممنون که گفتنی ها را گفتید. البته این که بعضی برخی کارها می کنند که خود از آن بهره ای نمی برند عجیب نیست و از سنت های الهی است.
مثلا فرعون سال ها از موسی نگه داری کرد ولی خودش بهره ای نبرد.
دعا بفرمایید.

علی آخوندزاده 28 مهر 1389 ساعت 16:05

دیروز دو بار رو کم کنی با دوستان ،وسط جمعیت منتظر سخنرانی رهبر، دیگران را به شعار دعوت کردم که یکبارش را باختم (چند نفری بیشتر جواب ندادند)دوستان هم خندیدند و ضایع شدیم! بار بعدی برای جبران آبروی از دست رفته دل را به دریا زدیم و فریاد زدم"ابالفضل علمدار خامنه ای نگهدار" و جمعیت پاسخ داد و آبرو برگشت. این هم یک خاطره از روز استقبال.
راستی
بالاخره رجا نیوز هم لینکتان کرد
تبریک!

سلام
زیارت قبول
آن قدر درگیر امور سفر امام خامنه ای به قم هستم که هنوز لینک رجا را ندیده ام.
موفق باشید.

در همین خصوص بخوانید:
http://takneveshteha.persianblog.ir/post/226
+
جای خجالت است که رییس دانشگاه علوم اسلامی الازهر مصر می‌گوید امام خامنه‌ای و دوستان ما خجالت می‌کشند یا از هوچیگری می‌ترسند

سلام و تشکر
خدمت می رسم.
دعا بفرمایید.

فرهاد 29 مهر 1389 ساعت 14:05 http://din-siasat.blogfa.com

سلام هم رزم
پست خوبی بود
یا حق

سلام برادر
موفق باشید.

ارمیا ایرانی 29 مهر 1389 ساعت 20:34 http://dia110.ir

خدا قوت همسنگر عزیز

ممنون از شما بزرگوار

سلام
با مطلب وقتی آقا آمد به قم بر ما چه گذشت بروزم!

این یک گزارش دست و پاشکسته منه!
باتشکر

سلام برادرم
زیارت قبول
قدم و قلمتان پرتوان!

مهرداد 29 مهر 1389 ساعت 23:46

حرف دل ما را زدی وبلاگتان را چندین بار خواندم و به غفلتهایمان تاسف خوردم امید که از فردا جبران کنیم

درود بر شما

سلام
مطلب بسیار جالبی بود مخصوصا" قسمتی که جناب هاشمی احتمالا" با برنامه ریزی در خطبه های نماز جمعه آنچنان صحبتی کرده اند.
ضمنا" پیشنهادی دارم:بیایید ما شروع کننده این عمل زیبا باشیم و در محیط اینترنت و وبلاگ هایمان، رهبر عزیز را با نام امام خامنه ای یاد کنیم .اصلا" میتوانیم جنبشی نرم افزاری راه بیندازیم تا همه گیر شود.انشاءا...

سلام برادر
پیشنهاد درستی است و بنده که شروع کرده ام. اگر جنبش وبلاگی هم باشد در خدمت هستم.
دعا بفرمایید.

sepanta 30 مهر 1389 ساعت 12:24

دمت گرم !
بیست بود.

متشکرم.

سلام اخوی!
یه تکمله ای برای این مطلبت نوشته م، هوشحال میشم ببینی.
یا علی

سلام دوست عزیز
بحمد الله این حرکت و بازگشت به امام و امت اسلامی به زودی فراگیر خواهد شد.
دعا بفرمایید.

حامد 1 آبان 1389 ساعت 11:35

سلام برادر
خیلی عالی بود به قول معروف:جانا سخن از زبان ما میگویی!!!

با اجازه مطلبتو برای چند نفر از دوستان ایمیل کردم.

سلام برادر
از محبت شما ممنونم.
دعا بفرمایید.

محبوبه 2 آبان 1389 ساعت 13:41 http://beyade-shohada.blogfa.com

سلام . خیلی عالی بود . دست شما بی بلا ایشالا بری کربلا
حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای
با خنده خود به درد ما خاتمه ای
زیبا تر از این نام ندیدم به جهان
سید علی حسینی خامنه ای
برای سلامتی امام خامنه ای صلوات.

سلام بر شما خواهر ارجمند
سپاس گزارم.

۱۱۰ 2 آبان 1389 ساعت 19:09 http://salehat.ir/

آیت الله بهجت :

کسی که عرضه اداره خانواده را ندارد حالا علیه این سید بزرگوار که جهان اسلام را اداره میکنند حرف میزند...

http://salehat.ir/

سلام بر شما
و درود بی کران الهی بر آن عبد صالح خدا

دعا بفرمایید.

پرتال سایبری 2 آبان 1389 ساعت 23:35 http://www.hami-iran.ir

بسم الله الرحمن الرحیم

از تمامی وبلاگ نویسان ارزشی و ولایتمدار جهت عضویت در پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران ( جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی ) دعوت به عمل می آید . پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران یکی از پایگاه های دارای امکانات و مجهز حامی ولایت و رهبری می باشد . از تمامی وبلاگ نویسان خواهشمندیم پرتال را به سایر وبلاگ ها معرفی نمایند تا انشا الله این پایگاه سایبری خاری در چشم وب سایت های معاند و ضد انقلاب گردد . توجه : جهت عضویت ابتدا به قسمت کاربری و بعد به قسمت عضویت مراجعه فرمایید به ایمیل اعضا شماره تماس هایی داده می شود جهت حضور در همایش ها و سخنرانی هایی که ترتیب داده خواهد شد . منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم . یقینا با همیاری شما میتوانیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ضد انقلاب بزنیم .
مدیرت مرکزی پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران

www.hami-iran.ir
info@hami-iran.ir

شعار اصلی پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران :

رهبر ما خامنه ای زنده باد ..... جمهوری اسلامی پاینده باد

پیشنهاد اصلاح شعار:

امام ما خامنه ای زنده باد
جمهوری اسلامی پاینده باد

مهدی 3 آبان 1389 ساعت 08:47 http://asemanmibarad.blogfa.com

سلام برادر با اجازه شما با کمی تغییرات جهت تبلیغ و ترویج کلمه امام ازمطلبتان استفاده کردم ممنون التماس دعا

سلام برادر
موفق باشید.

سلام. خسته نباشید.
وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید. انصافا کاش همه بچه های جنگ همین طور ادامه میدادن!
به وبلاگ ما هم سری بزنید.
جدیدترین مطلب: ارزیابی رابطه دین با سیاست
موفق باشید. یا علی

سلام دوست عزیز
از شما متشکرم.
خدمت خواهم رسید.

سکوت سبز 14 آبان 1389 ساعت 16:30

khoda ra shokr ham fekr ziyad darid mashghol bashid o sargarm mamlekat ham be fana raft fadaye ye tar moye shoma

بدون سلام
خدمت جناب آقای سوراخ موش سبز لجنی که کاملا هم شناسایی شده عرض شود که:
1- بله همفکر زیاد داریم (چه اعتراف جالبی کرده ای) و 70 میلیون مردم پشت سر امام خامنه ای از کشور و دینشان دفاع می کنند.
2- به لطف خدا به همت مردم و دولت خدمت گزار و با رهنمودهای امام امت - علی رغم میل دشمنان و منافقین زبون و به کوری چشم منافقین - کشور رو به سوی قله های ترقی در حال پیشرفت است.
3- موتوا بغیظکم.

سهراب 25 آذر 1389 ساعت 19:07

سلام
نمی دونم چی بخونمتون برادر ,دوست,...
در هر حال هیچکدام چون من و شما با هم هیچ وجه مشترکی نداریم ولی در هر حال من به عنوان یه ببینده و خواننده می نویسم
چه اجباریست که ما به فردی امروزی امام بگوییم آیا می شود فردی مانند علی (ع) را باکسی مقایسه کرد؟ و یا هرکدام از امامان معصوم را ؟

علیک
چون عوامانه سوال کرده ای عوامانه جواب می دهم و یک یادداشت دیگر باید به این موضوع اختصاص یابد.
در مقام ولایت مطلقه فقیه، امام یعنی کسی که بر امت اسلامی ولایت دارد، یعنی کسی که جانشین امام معصوم(ع) است و کسی مدعی معصوم بودن ولی فقیه نیست، اما با اولین خطا از جایگاهش عزل می شود. همان طور که تا کنون یک بار سابقه داشته قائم مقام ولی فقیه در جمهوری اسلامی به دلیل خطاهایش از این سمت عزل شده است.

وقتی می گوییم امام جمعه یعنی چه؟ یعنی امام معصوم نماز می خواند؟ امام جماعت چه؟ اشتراک لفظ می دانی یعنی چه؟
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8909120689
امیر قطر به حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می گوید امام خامنه ای.
تاره او اهل سنت هم هست. آیا منظورش امام معصوم است که اصلا در اعتقاداتش نیست؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد