نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

گریز از کدام رادار ؟!

هواپیمای – به اصطلاح – رادارگریز MQ170 امریکایی، که یک هواپیمای پیش­رفته جاسوسی است، پیش از ورود به ایران شناسایی شد و مأموریت آن که تصویربرداری از برخی نقاط کشورمان بود لو رفت. این گونه بود که دام الکترونیکی نظامی در کمترین زمان طراحی شد و به محض تجاوز این هواپیمای – به اصطلاح - بسیار پیش­رفته، ارتباط الکترونیکی و مخابراتی آن با مرکز کنترل قطع شد. در این زمان متجاوزان تصور کردند که هواپیما سقوط کرده و یا طبق برنامه ریزی برای مواقع خطر، منفجر شده است.

 

پس از این مرحله حساس، کنترل هواپیمای بدون سرنشین امریکا، به دست گرفته شد و در یک باند اختصاصی، که برای فرودهای به کلی حفاظت شده آماده شده است، به زمین نشانده شد. باید توجه داشت که ارسال سیگنال­های فرمان، به سیستمی که طراحی آن با متخصصین ما نبوده و از طرفی پیچیده­ترین فرمول کدینگ برای آن در نظر گرفته شده است، از نظر علمی کاری در حد غیرممکن است، اما این کار غیرممکن، به دست متخصصین توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران ممکن شد، تا بار دیگر دنیا در حسرت فهم توان نظامی، دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران باقی بماند.

 

پهپاد جاسوسی امریکا کاملاً سالم است و این­که اعلام شد «با کم­ترین خسارت» به دو دلیل بوده است: یکی این­که احتمال می­رفت خسارتی نامشخص به آن وارد آمده باشد (که در بررسی­ها معلوم شد هواپیما از دو منظر سخت افزاری و نرم افزاری کاملاً سالم است) و دیگر این­که فرماندهان سپاه بدشان نمی­آمده که مقام­های امریکایی را در هول و ولای چند و چون هواپیمای از دست رفته نگه دارند و این جنگ روانی را به نفع خود ادامه دهند تا زمان پرده برداری از این غنیمت جنگی فرا برسد.

 

اکنون نیز این ترفند ادامه دارد، به این صورت که چرخ­های پهپاد جاسوسی امریکا در تصویر نمایان نشد تا تصور شود، خسارات اندکی که گفته شد، در قسمت چرخ­ها به وجود آمده است؛ در حالی که یک منبع مطلع به شخص نگارنده گفت که اصولاً کمترین خسارتی به پهپاد پیشرفته جاسوسی امریکا وارد نشده است.

 

این منبع مطلع سخن دیگری نیز گفت که تأکید داشت منتشر نشود، اما بنده با اجتهاد خودم و این­که مطمئنم انتشارش از مخفی کردنش بهتر است، آن را نقل می کنم:

سؤالی که برای متخصصین جنگی امریکا پیش آمده این است که یک هواپیما با ارتفاع پروازی قابل توجه (50 هزار پا یا 15 هزار متر) چگونه در ایران شناسایی شده است و حتی گزینه نفوذ اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در میان سازمان جاسوسی امریکا (سیا) را مطرح کرده­اند، اما واقعیت این است که این هواپیما برای گریز از رادارهای ساخته شده به دست قدرت­های غربی و روسی طراحی شده است. در حالی که متخصصین جمهوری اسلامی ایران رادارهایی طراحی کرده و ساخته­اند که اصول و روش کار و شناسایی آن­ها با نمونه­های شناخته شده جهان، تفاوت جدی دارد. از آن­جا که امریکایی­ها از وجود این رادارها و ویژگی­های آنها اطلاع ندارند، نمی­توانند با آن مقابله کنند. این در حالی است که متخصصین جنگ روانی کشورمان پیش­تر یکی دو پرواز آزمایشی و طرح فریب دشمن را عمداً نادیده گرفته­اند تا با فریب دشمن، موقعیت مناسب را به دست بیاورند و به این ترتیب، پیش­رفته­ترین هواپیمای جاسوسی جهان و امریکا با تور و جنگ الکترونیکی به غنیمت گرفته شد.

 

به گفته این منبع مطلع، با توجه به توان مخابرات نظامی ایران و با وجود رادارهای جدید و منحصر به فرد، هیچ هواپیمایی از منظر جمهوری اسلامی ایران، رادارگریز محسوب نمی­شود.

 

پ.ن: بنده از برادر بزرگواری که اطلاعاتش را در اختیار بنده قرار داد متشکرم و به دلیل انتشار بخشی که منع شده بودم پوزش می­خواهم. بنده قولی مبنی بر عدم انتشار نداده بودم؛ ایشان به وظیفه خود (سفارش برای عدم انتشار) عمل کردند، و بنده به تکلیف خود در وبلاگ نویسی عمل کرده­ام، باشد که ایشان و بنده و مخاطبین وبلاگ، مأجور باشیم.

نظرات 11 + ارسال نظر
زمینی 18 آذر 1390 ساعت 19:52

سلام
دبکا که یک سایت خبری رژیم صهیونیستیه سوالاتی رو در خصوص کنترل این هواپیمای پیشرفته توسط نیروهای ایرانی طرح کرده: ایرانیان چگونه از ورود پهباد به حریم هوایی خود مطلع شدند؟ چگونه آن را فرود آوردند؟ سیستم خودانفجاری چگونه از کار افتاد؟ آمریکایی‌ها چرا نتوانستند با سیستم کنترل از راه دور پهباد را منفجر کنند؟ اینها بخشی از سوالاتی است که به نظر می‌رسد سازمان‌های اطلاعاتی صهیونیستی رو سخت به خود مشغول داشته؛ شما بخشی از سوالات رو جواب دادین یا شاید این هم بخشی از همون جنگ روانیه که تو وبلاگ شما ادامه پیدا کرده؟
من تقریبا مطمئنم که خبر شما در راستای جنگ روانیه.

سلام
البته بنده کاملا مطمئنم که شما از دوستان نزدیک یا همکاران همان بزرگواری هستید که از او نقل قول کرده ام و بلافاصله بعد از ارسال پیامک به ایشان، آمده اید و نظری درج کرده اید.
ان شاء الله شما نیز مأجور باشید.

کاکایی 18 آذر 1390 ساعت 20:10

سلام استاد
این خبر فارس میتونه اهمیت کار سپاه را نشون بده:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900918000557

سلام
متشکرم.
البته سپاه به اضافه ارتش
دعا بفرمایید.

علی آخوندزاده 18 آذر 1390 ساعت 22:49

تصاویری در تلوزیون که فرود یک هواپیما را نشان میدهد مربوط به همین هواپیمادر خاک ایران ست؟
از زرنگی هایی که گفتید حسابی کیف کردم . همش اخبار این هواپیما رو دنبال می کنم از هیچ کدوم به اندازه مطلب شما لذت نبردم اینو صادقانه میگم.
اگر اخبار جدیدتری دستگیرتان شد اضافه کنید خواهشاً
قضیه دانشگاه هم از بدقولی رئیس بسیج به بعد از ایام سوگواری افتاد من درحال پیگیری هستم.

بنام خدا
((پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ فارسی))

دوست گرامی
در تاریخ جمعه 18 آذر 90نوشته (گریز از کدام رادار ؟!) شما به فهرست نوشته های برگزیده میهمان در مجله پارسی نامه افزوده شده است. موفق باشید.
با تشکر
مدیریت پارسی بلاگ

حضور مردم و ایمان دو عنصر برجسته نهم دی ماه ۸۸ بود

موفق و موید باشید
پیوند شدید

سلام و رحمة الله ... عـــــرض ادب و ارادت و احتــــــرام . . .

ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت رو محضر شما عاشق آل الله تسلیت عرض می کنم ...

تا زمان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ؛ ایادی کفر و نفاق و شرک و بت پرستی لعنت الله علیهم اجمعین ؛ آقا رسول الله (ص) و حضرت زهرای مرضیه (س) و امیرالمونین (ع) و امام مجتبی (ع) رو بشهادت رسونده بودند . . .


ولــــــــــــــــی دیگه از خـــــــاندان عصمت و طهارت "اســــــــــیر" نگرفته بودند ....

اون عزیزانی که متاهل هستند کاملتر می فهمند و متوجه می شوند که عمق فاجعه و عزا تا کجاست که امام عصر حضرت صاحب الامر (روحی و ارواحنا له الفداء) میفرمایند : اگر اشک چشمانم خشک شود ؛ خون گریه خواهم کرد ...

پیرغلام اباعبدالله الحسین ؛ مجتهد معظم ؛ حضرت آیت الله سیبویه رحمت الله علیه میفرمودند : امام زمان از همان ابتدا به جای "اشک" از چشمان مبارکشان "خون" جاریست ...

عذرخواهی بنده را از بابت تاخیر در انجام امر و سنت رسول خدا (ص) که همان "صله ارحام" باشد ؛ پذیرا باشید ...

التماس دعای مخصوص و یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مدد . . .

سلام علیکم و رحمة الله

خداوند شما را حفظ کند. دعا بفرمایید.

-----------------------------------
ضمنا در نشانی وبلاگ خود یک نقطه را اشتباه گذاشته اید. (قابل توجه بازدیدکنندگان عزیز).

برای تهیه ی آخرین مقاله ام از وبلاگ قدیمی شما (روایت فجر) استفاده کردم و آدرسش را هم به عنوان مرجع در انتهای مقاله اسم آورده ام.
خوشحال می شوم نظرتان را در مورد آخرین مقاله ام بدانم.

سلام
باعث افتخار بنده است.

ممنون از حضورتان. اگر از مقاله ی آخر خوشتان آمده یک مقاله ی دیگر هم در مورد سالهای دفاع مقدس دارم با عنوان:

"گفتم «ف» تا کرمانشاه رفت!"
اینهم آدرسش:
http://www.engineer2010.blogfa.com/9004.aspx

منتظر حضور مجدد شما هستم.

سلام بر شما
ممنون که از مطلب بنده هم استفاده کرده بودید و رفرنس داده بودید.
دعا بفرمایید.

morteza 18 دی 1390 ساعت 18:35

lanat bar to o jadd o abadet avazi

وطن فروشان به بهشت نمی روند!

راوی 20 دی 1390 ساعت 07:50 http://www.nayeb.parsiblog.com

سلام
سر سلسله تحولات تاریخی...
نائب به روز شد.
www.nayeb.parsiblog.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد