نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

امام خمینی(ره): هاشمی رفسنجانی دروغ می‌گوید

اپیزود نخست: دیشب خواب عجیبی دیدم. حضرت امام خمینی(ره) به خوابم آمدند و در حالی که در خواب می‏دانستم ایشان در قید حیات نیستند، خیلی به من لطف داشتند. بعد فرمودند:«نامحرمانه‏ات خیلی خوب است و من هر روز می‏خوانم.» بعد از این جانب خواستند مطلبی را در وبلاگ بنویسم.

ایشان فرمودند:«چون تو رزمنده و جانباز شیمیایی هستی، حرفت به غایت تأثیر گذار است. برو در وبلاگت بنویس هاشمی رفسنجانی دروغ می‏گوید.:» گفتم:«چه چیز را دروغ می‏گوید؟» گفتند:«به مزار من آمده و در حضور من گفته که خمینی در ماه مبارک به خوابش رفته. بنویس غلط کرده است. بنویس من اگر دلم هم بخواهد به خواب او هم بروم و نصیحتش کنم اذن ندارم!» گفتم:«ای امام! من نمی‏دانم او دقیقا چه گفته تا بتوانم مطلب را پرورش دهم؟» ایشان فرمودند:«برو در سایت جماران بخوان.» بعد فرمودند:«از قول من بنویس مگر من بارها به تو نگفتم که سیاست مختلط با دروغ را اسلام قبول ندارد؟ اما تو چند بار گوش ندادی و نتیجه‏اش را هم دیدی و ما هم دیدیدم. مگر ندیدی آن وقت‏ها که بچه‏هایت کوچک بودند چقدر به دیگران سفارش می‏کردم مراقب رفتار بچه‏هایتان باشید؟ مگر یادت رفته یک بار من و تو با هم بودیم، همان روزی که یک کلت درآوردی و کناری گذاشتی و گفتی این سلاح را از سوریه برایت آورده‏اند. آن روز در مورد آقای [...] گفتم ایشان که امروز پای حکم اعدام پسرش را امضا کرده مسلمان واقعی است؟ چرا مواظب اهل بیت خودت نیستی؟» بعد امام(ره) فرمودند:«بنویس مگر یادت رفته چقدر سفارش خامنه‏ای را به تو کردم. حالا که او ولی فقیه مسلمین هم هست. مگر تو نمی‏دانی که اطاعت از او فرض است؟ چرا خلاف عمل می‏کنی؟»

به یاد سیدحسن افتادم و خواستم در مورد او سؤال کنم، اما زبانم نچرخید. امام(ره) انگار ذهنم را خوانده باشند گفتند:«برای او به شما پیغامی ندارم» و اضافه کردند:«حجت بر او تمام است». بعد خواستند بروند که گفتم لطفا مرا هم راهنمایی کنید. فرمودند: مشکلت چیست؟ گفتم: زندگی‏ام راضی‏ام نمی‏کند. دلم هوای جبهه و شهادت را دارد اما آن فضای معنوی جبهه‏ها در شهر پیدا نمی‏شود. فرمودند:«گناه هم می‏کنی؟» گفتم:«زیاد.» گفتند:«توبه کن!» گریه کردم و از خواب بیدار شدم.  

  

اپیزود دوم: آیا  شما اپیزود اول را باور دارید؟ آیا آن را رد می‏کنید؟ آیا از امیر عباس مدرک می‏خواهید؟ درست است. شما حق دارید به همین راحتی خواب مرا رد کنید. می‏توانید مدعی باشید که دروغ می‏گویم. اگر بخواهید به بنده ارفاق کنید، می‏توانید بگویید حتی اگر دقیقاً این خواب را هم دیده باشی، باز خواب تو حجت نیست. می‏توانید بگویید برای خودت هم اگر حجت باشد، اما برای ما حجت نیست.

به همین دلیل سخن ما با حجة الاسلام هاشمی رفسنجانی که در مرقد امام(ره) به نقل خواب پرداخته است، همین است. آقای هاشمی! شما به چه حقی این همه بیانات مستند حضرت امام(ره) را رها کرده‏اید و به تعریف خواب‏هایی پرداخته‏اید که ما اجازه داریم از اصل وجودش را قبول نکنیم؟ آیا هیچ کلام مستندی از حضرت امام خمینی(ره) که سازگار با شرایط کنونی جامعه باشد، سراغ نداشتید؟ یا اینکه برای فرار از واقعیت موجود، مصلحت را سیر در فضای وهم آلود خواب تشخیص دادید؟ شما خودتان هم در هنگام تعریف خواب گفته‏اید:«البته اینها خواب هستند و نمیشود اینها را حجت دانست»، سلّمنا، پس چرا با تعریف خواب‏های بی‏اهمیت که هیچ حجت شرعی، عرفی و عقلی ندارد، وقت مردم را می‏گیرید؟ ما حق داریم از شما همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربازی ولایت فقیه را مطالبه کنیم. ما از شما می‏خواهیم به جای این حاشیه رفتن‏ها به تکلیف خود عمل کنید. بعد از همراهی با ولایت به عنوان یک سرباز – و نه به عنوان همرزم قدیمی و مدعی سهم‏خواهی از قانون و مردم و بیت المال – از شما مطالبه می‏کنیم که دست از یاری منافقین و فتنه‏گران بردارید و آنها را محکوم کنید و خود برایشان طراحی نقشه نکنید و در سینه‏های بیمار، آتش ندمید و آتشفشانی را که خود روشن کرده‏اید به رخ مقام معظم ولایت نکشید! از شما انتظار داریم واقعاً انقلابی و ولایتمدار باشید و گرنه شما که می‏دانید پاسخ نهایی این ملت به آنها که از ولایت می‏برند چه خواهد بود؟!  

  

 

اپیزود سوم: این جانب احترام زاید الوصفی برای خانواده محترم شهدا قائل هستم. ما هرچه داریم از شهداست و محترم‏ترین قشر جامعه را ایشان می‏دانم. اما گاه در میان هزاران، موردی پیدا می‏شود که پشت پا به راه و رسم عزیزانشان می‏زند.

ماجرا از این قرار است که چندین سال پیش (اتفاقاً در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی) داماد ما یک منزل مسکونی را برای خرید قولنامه کرده بود. مالک که همسر یک شهید بود و به گفته خودش به همراه برادرش در بنگاه حاضر می‏شد. مرد مذکور همواره بی‏سیمی به همراه داشت و می‏گفت اطلاعاتی است. تا معامله به مرحله ثبت رسمی برسد، مبلغ قابل توجهی به بهای ساختمان اضافه شد. همسر شهید با بالارفتن قیمت خواستار فسخ قولنامه بدون پرداخت مبلغ واقولی شده بود و گفته بود که همسرم به خوابم آمده و گفته که به خاطر بچه‏ها خانه را نفروش. خواهر بنده و دامادمان با اینکه می‏دانستند او راست نمی‏گوید، ولی با این اوضاع خجالت می‏کشیدند خلاف ادعای او سخنی بگویند. همسر شهید منزل دیگری متعلق به خودش را در نقطه‏ای دیگر از شهر معرفی کرده بود و به قیمت روز (با کلی ضرری که شامل حال داماد ما شده بود) قولنامه کرده بودند. تا اینکه روند صعودی قیمت املاک ادامه داشت و حاج‏خانم باز هم یاد خواب دیدن افتاد. خواهرم با بنده تماس گرفت و گفت:«در بنگاه هستیم و همسرشهید می‏گوید که همسرم را خواب دیده‏ام و گفته است که اصلاً از فروش ساختمان منصرف شو.» خواهرم همچنین گفت:«ما در این چند ماه به خاطر معطل کردن این زن و بالارفتن قیمت‏ها کلی عقب افتاده‏ایم، اگر از ابتدا با شخص دیگری معامله کرده بودیم، اکنون کلی جلو بودیم.» به خواهرم گفتم:«بگو باید فکر کنیم و روز دیگری را در بنگاه قرار بگذار.» ایشان پرسید:«طرحت چیست؟» گفتم:«فعلا قرار را به تعویق بیندازید.» از آنجا که از ابتدا معلوم بود آن شخص بی‏سیم به دست هر که باشد اطلاعاتی نیست، از دوستان خواستم آمارش را دربیاورند.

از قضا آن شخص در سازمان منابع طبیعی کار می‏کرد نه اطلاعات و ثانیاً برادر حاج‏خانم نبود، بلکه شوهر او بود و برای اینکه حقوق زن از بنیاد شهید قطع نشود، موضوع را علنی نکرده بودند! به خواهرم گفتم:«وقتی رفتید بنگاه بگو من شوهرت را خواب دیده‏ام و گفته زنم دروغ می‏گوید و معامله را به هم نزنید. اگر اعتراض کرد بگویید شوهرت گفته این مرد هم که در بنگاه است نه اطلاعاتی است و نه برادرت.» اگر باز سماجت کردند، تماس بگیر تا اطلاعات دقیق‏تر بدهم. در بنگاه حاضر شده بودند و موضوع خواب و دروغ حاج خانم را که گفته بودند، حاج خانم ابتدا شلوغ‏کاری کرده بود و بعد آنها بدون اشاره به موضوع شغل، گفته بودند:«اگر این مرد برادرت است بگو کارت شناسایی ارائه کند.» در این حین و در شلوغی، معلوم نشده بود که آن مرد بی‏نوا چگونه و چه زمان از بنگاه متواری شده است. باری معامله فسخ نشد و دروغ‏گو رسوا گشت.

آری عزیزان، دروغ‏گو دشمن خداست و سرنوشتی جز رسوایی در انتظار او نخواهد بود. 

 

لینک مرتبط: هاشمی رفسنجانی شکستنی است [لینک]

نظرات 47 + ارسال نظر
رسولی 28 شهریور 1389 ساعت 08:19

سلام
رفسنجانی از جوانی اخلاق خودسری داشت و من نفهمیدم چرا امام با اون برخورد نمیکرد شاید میخواست اونو حفظ کنه شاید هم آقا الان میخوان اونو حفظ کنن. جا پا جای امام

البته ایشان در گذشته خدمات خوبی هم داشته است ولی بله همواره این حس خودنمایی را داشته. و اکنون کار از این حرف ها هم گذشته ...

علی آخوندزاده 28 شهریور 1389 ساعت 10:42

با نام و یاد خدا!
خوش به حال خودم که بدون این که امام به خوابم بیاید فهمیدم که هاشمی دروغ می گوید .

تابلو بود؟

مشتاق 28 شهریور 1389 ساعت 10:50 http://darde-eshtiagh.blogfa.com

بله، البته دروغ!
می دانید این تیتری که نوشته اید خودش دروغ است؟

تیتر کاملا درست است!

smrGhane 28 شهریور 1389 ساعت 17:16 http://smrghane.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری همسنگر
با تبادل لینک میتوانیم همکاری کنیم

سلام
بدون آن هم می توانیم (شوخی)

م.ص.الف 28 شهریور 1389 ساعت 17:40 http://anmardmiayad.persianblog.ir/


آن مرد آمد

آن مرد به شهر ما آمد
مردم برای دیدنش صف کشیدند
مردم گرسنه، مردم تشنه، مردم فقیر، مردم ندار، مردم دارا، مردم....
من نرفتم.
نه این که از جنس مردم نبودم... برای این که چشمانم کاملا بسته است و هنوز در دفتر مشقم نوشته ام:
آن مرد می آید!
و با این امید، آمد و شدهای پوشالین عذابم نمی دهد

الهم عجل لولیک الفرج.

صادق مرعشی 28 شهریور 1389 ساعت 18:06

برادر امیرعباس خجالت بکش.
رفسنجانی همیشه عزیز امام بوده. چه دلیلی دارد در این سن و سال بیاید خواب دروغ تعریف کند. درست است که خواب ایشان حجت نیست. من هم موافقم که گفتن این سخنان اشتباه است. ولی چرا به همین راحتی تهمت دروغگویی به یک نفر میزنید. دروغگویی که از گناهان کبیره است. به همین راحتی میشه تهمت زد؟
حضرت امیرعباس دقت کن.

انجام تکلیف که خجالت ندارد برادر!

مهدی 29 شهریور 1389 ساعت 00:25

هیچ حرفی برای گفتن ندارم .مو به تنم سیخ شد.

دعا بفرمایید.

saa 29 شهریور 1389 ساعت 02:13

سلام ایشان امیر کبیر دوم است شاید دارای مشکلاتی باشد درست مثل امیر کبیر ...
شما با خودت و خدای خودت خلوت کن ببین چرا آنطرفیها هم ایشان را می کوبند یکم تفکر بد نیست ؟...

مگر امیرکبیر اقتصاد ایران را ویران کرد؟
مگر خاندان امیر کبیر ثروت ایران را غارت کردند؟
کدام امیرکبیر؟

البته این طور که پیداست تو خود از آن طرفی ها هستی. پس می دانی و من هم می گویم که دشمنان این نظام مقدس، امثال هاشمی را فاش فاش و کثیف کثیف می خواهند و برنمی تابند که در ظاهر طرفداری از نظام داشته باشد.

آنها می خواهند که هاشمی فاش مقابل مردم ایران بایستد و دولا دولا طی مسیر نکند.

این است که برمی آشوبند و الا تنها دل خوشی شان او و سران فتنه تحت حمایت اوست. همان طور که بارها امریکا گفته و اخیرا مادام کیلینتون هم تاکید کرده.

اگر جواب کامنت ها را نمی دهم گمان کرده اید سخنی ندارم؟ (تمام کامنت های قبلی در این لحظه پاسخ داده شد.)

یک کم تعقل بد نیست. اما قرآن مجید می فرماید:
أمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَکْثَرَهُمْ یَسْمَعُونَ أَوْ یَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلاَّ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبیلاً. یا گمان کرده‏اى که بیشترین‏شان مى‏شنوند و مى‏فهمند؟ اینان چون چارپایانى بیش نیستند، بلکه از چارپایان هم گمراه‏ترند. (فرقان - 44)

علی 29 شهریور 1389 ساعت 23:59

واقعاً جای سؤال است که تا چه حد به ناتوانی رسیده است که برای اثبات خود جز طرح مسائلی چون تعریف خواب چاره ای ندارد؟

babat 30 شهریور 1389 ساعت 09:49

dareto bezar baba
har haroomzadei vase ma tahlil gar shode

کامنت این دریوزه انگلیسی‌ها را تایید کردم تا بار دیگر میزان ادب و معرفت و منطق و مردانگی و شرافت(!!!) وطن فروشان معلوم باشد.

بنده خدا - چه فرقی می کند؟ 30 شهریور 1389 ساعت 11:32

فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد

آخرت خود را به دنیای دیگران مفروشید

اول سلام بعدا کلام

هر چه می‌کنم بر مبنای تکلیف و با یاد و نام خدا و برای خداست. یک توصیه هم به شما دارم و خواهش می‌کنم به دور از لجبازی و با دقت و خردمندانه به آن توجه کنید:
«آخرت خود را به دنیای دیگران مفروشید».

امیدوارم نه فقط در ادعا، بلکه در عمل بنده خدا باشید.

fa 30 شهریور 1389 ساعت 11:54

جناب امیر عباس
بهتره از امام خواهش کنید وقتی به خوابتون میاد ... چند تا سیلی بهتون بزنن تا از خواب بیدار شین. شاید تو بیداری بهتر مسائل رو ببینید .

اول سلام
به دلیل نفاق و تکرار تهمت‌های رژیم صهیونیستی به امت اسلام، بخشی از نظرت حذف شد.

چقدر خوب بود همین توصیه را به رفسنجانی می کردی!!!
اما حزب الله بیدار است و اگر بیداری اسلامی و بصیرت دینی و سیاسی نبود که به خواب هاشمی پرداخته نمی‌شد!!!
آقا یا خانمی که حتی حروف اسمت هم «انگلیسی» است!!!

محمد حسین 30 شهریور 1389 ساعت 12:50

سلام به عباس عزیزم
آقای هاشمی زمانی افتخاری بود برای نظام شاید الان هم خیلی دیر نشده باشد اما دفاع از اقوام باعث شده همه او را به نوعی خودخواه تلقی کنند هاشمی دوست ندارد و نمیخواهد به آغوش ملت بزرگ ایران برگردد چون در طرفی ملت مسلمان و آزاده ایران و در طرف دیگر دوستان و فرزندان ناخلف چاره جویی بس سخت؟این امتحان برای همه است دعا کنیم سربلند باشیم.ممنونم از متن زیبایی که نوشته بودید

سلام بر دوست عزیزی که هنوز شیرینی ارشدش را نداده است!!!

ضمن تشکر، در مورد هاشمی درست می‌فرمایید. بنده هم پیش تر در مورد او نوشته بودم:
هاشمی رفسنجانی شکستنی است
http://namahramane.blogsky.com/1388/03/30/post-138

دعا بفرمایید.

مصطفی نمازیان 31 شهریور 1389 ساعت 01:48 http://patriot2.blogfa.com

بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" حسین میرکاظمی، فتنه گر لباس شخصی" به روزم. منتظر بازدید شما. یا علی

وحید 1 مهر 1389 ساعت 14:10

سلام
از بررسی وبلاگ شمل لذت بردم.
نگران نباش که رجا نیوز لینک می دهد یا نه، بچه های خوبی هستند اما عاقل تر ها از رجانیوز جدا شده اند.
یا علی

سلام
نه عزیز ناراحت نیستم.
البته افراط هایی دارند اما معتقدم کارشان ارزشمند است و رجانیوز از سایت هایی است که روزی چندبار سرمی زنم.

مخلص عاقل تر هاشان هم هستیم!
موید باشید.

«کتاب محراب» قرار است محلی‌ باشد برای «جنبش کتاب‌خوانی» و یا حداقل«محفلی برای کتاب‌خوانی». گفتیم که کتاب‌خوانی از جنس عبادت است و محل عبادت مسجد است، پس چنین است که آن‌چه می‌خوانیم و می‌شنویم در مکانی‌است از مکان‌های مسجد‌های قدیم، با همان نام‌ها.

از مخاطبان و نویسندگان «کتاب محراب» باشید!
سر بزنید و متنظر چیزهای دوست‌داشتنی باشید.
کتاب صوتی:
نشت نشا نوشته امیرخانی
مبانی و توسعه تمدن غرب نوشته آوینی
سفر به جزیره ناشناخته(کتاب دانشجویی)
ناودان طلا(کتاب دانشجویی)
مرتضی آوینی(کتاب دانشجویی)
و ...
کتاب محراب
ketabmehrab.blogfa.com



سلام علیکم دلاور
کسانی که با امام بزرگوارشان عهد و پیمان بسته اند هر گز راه و خط آن بزرگوار را بفراموشی نخواهند سپرد . روح پر فتوحش شاد .در ضمن خوشا بسعادتتان که اینگونه خواب خود را در مورد امام بزرگوارمان بیان نموده اید
زمانی آقای هاشمی افتخاری بریا کشور و انقلاب بود اما افسوس که الان دیگر دیر شده است خیلی هم دیر شده است .
دست حق یارتان برادر عزیز
سلام و صلوات خدا بر تربت مقدس شهدا و مردان پاک خدا

سلام دلاور
برای ایشان متاسفیم.
از ثبت کامنت که نشان از سلامتی شما دارد خوشحال شدم.
هفته دفاع مقدس نیز بر شما و همه رزمندگان اسلام مبارک باد.

دعا بفرمایید.

بدرام 2 مهر 1389 ساعت 17:17

سلام. من مهندس شیمی ایرانی سیتیزن امریکا هستم سی سال پیش از دست زنم که عصبی و خودخواه بود و آبروم را میبرد فرار کردم امدم امریکا و اصلا به ایران فکر نمیکردم کاری به سیاست نداشتم که اصلا نماز هم نمیخاندم تا احمدی نزاد رییس جمهور شد دوباره من یاد ایران افتادم. من میبینم که ایران هرروز داره گنده میشود و دولت امریکا کاری از اون ساخته نیست. من امروز از خودم عصبی هستم که هیچوقت شما رزمندگان را نفهمیدم و فکر نمیکردم حالا نوشته های شما را خوندم و فهمیدم باید بیام ایران و رزمندگان را زیارت کنم تا حالم خوب باشه و عصبی نباشم. من مثل شما به احمدی نزاد افتخار میکنم و افتخار میکنم ایرانی هستم. حیف که از وطنم دور شدم و تقسیر خودم بود. خدا به شما برکت بدهد و نگهدار باشد و یاری بدهد.

سلام هموطن
اشک مرا درآوردید. امیدوارم همواره ایرانی باشید و ایرانی زندگی کنید.
موفق باشید.

سلام
فوق العاده مینویسی فوق العاده تفسیر میکنی وفوق العاده مطالبت به دل می نشینند . با آرزوی موفقیت و سلامت روز افزونت.

سلام بر مادر مهربان
فوق العاده روحیه می‌دهید
از شما خواهر ارزشی و ارجمند بسیار متشکرم .
امیدوارم سعادت دو جهان نصیب شما و خانواده‌تان باشد.

زیباکنار 4 مهر 1389 ساعت 07:45

سلام
جالبه
اسم اون آدمی که پسرشو اعدام کرده کی بوده؟

سلام
اسم ایشان در خاطرم نمانده؟!
می توانید به تاریخ انقلاب اسلامی مراجعه کنید.

آیت الله گیلانی فرزند خود را در زمان دادستانی اش اعدام نمود.

:)

کسی که بینات داشته باشد اسیر آدم ها و حرف ها و خواب ها و خاطرات و... نمی شود. «بیّنات» یعنی آن‌چه خودش روشن است و روشن‌کننده‌ی دیگری هم هست. «بیّنات» آن هدایتی است که وضع ما و جهان را، رابطه‌ی ما و جهان را و مقصد ما و جهان را روشن می‌نماید. با «بیّنات» است که می‌توان در جریان‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی، در برابر فریب‌ها و شیطان‌ها، قائم به قسط بود. «بیّنات»، ریشه‌ها و ساقه‌های محکم درخت ایمان است. «بیّنات»، ابزار هدایت و حرکت در مسیر حق است آن سان که در "و لقد أرسلنا رسلنا بالبیّنات" بدان اشاره شده است.

بینات انقلاب اسلامی
یادداشت جدید رستاخیز جان
تشریف بیاورید

سلام دوست عزیز
متشکرم و خدمت خواهم رسید.

سلام دوست عزیز
بله این مطلب دقیقا درست است تعریف کردن خواب و سوء استفاده از باورها کار بسیار ناشایستی است و این کار از کسانی که بواسطه قرابتی که در گذشته با بزرگان داشته اند زشت تر است آقای هاشمی هم مانند بسیار از بزرگان صدر اسلام که علیرغم تمام فداکاری ها و خدمات به اسلام و عبادات گذشته شان پس از پیامبر دچار انحراف شدند و در مقابل حضرت علی(ع) ایستادند اکنون همان راه را در پیش گرفته است.
همان طور که امام خامنه ای در روز 14 خرداد فرمودند اینها باید از سرگذشت زبیر و طلحه عبرت بگیرند مبادا زبیر زمانه شوند!

در هر زمان تنها کسانی میتوانند ادعای حقانیت کنند که خود را با ولی زنده و حاضر زمانه خودشان بسنجند پس اگر خود را در خط او دیدند برحقند و اگر انحراف دارند باید توبه کنند و برگردند وگرنه خداوند از بندگانش بی نیاز است و آنچه در آسمانها و زمین است تسبیح کوی اویند.

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما!

سلام علیکم
مرحبا بکم.
استفاده کردم برادر بزرگوار.

با سلام مجدد

راستی این سایت شما رو هم با اجازه لینک کردم البته من قبلا یه سایت رو با اسم "خبرنامه نامحرمانه" لینک کرده بودم فکر کردم سایت شما هست ولی مثل اینکه یکی دیگه هست:
http://www.biolojist.blogfa.com/
خبرنامه نامحرمانه: نوشته شده توسط روح الله مدبر

این مطلب زیر هم مربوط به تیر ماه امساله ولی جالب هست
پیام تهدید آمیز هاشمی یا شمشیر سبز شکسته ؟!
http://www.u313.com/index.php?option=com_content&view=article&id=449:1389-04-12-13-17-08&catid=3:main

خدایا به حق سوز دل حضرت زینب کبری(س) در فرج آقامون صاحب الزمان(عج) تعجیل بفرما!

باز هم سلام و ارادت
تا آنجا که می‌دانم این وبلاگ نخستین وبی است که نام نامحرمانه داشته است و دوستان دیگر بعدا از این اسم اسم استفاده کرده اند.
البته وبلاگ دیگرم که اکنون محرمانه نام دارد، پیش از این وبلاگ تاسیس شده است:
http://mahram.blogsky.com
از بزرگوای شما متشکرم.

کاملا با شما موافقم---این دوست عزیزمون هم که هاشمی رو با امیر کبیر یکی کرده واقعا کارشان مضحک بود

از شما متشکرم.

یاسر 6 مهر 1389 ساعت 15:40

سلام
کافیه به سایت هاشمی سری زده شود .
نفاق از سایتش میباره !!

؛)

علی آخوندزاده 6 مهر 1389 ساعت 17:36

ببخشید استاد من بی سوادم . نمی دانم منظور از ":)" در یک چنین جایی چیست؟ بنده که اشتباه نگفتم؟ مگر در زمان دادستانی آیت الله گیلانی حکم اعدام دو فرزندش اجرا نشد؟

سلام
چه کسی به پاسخ شما ایراد گرفت؟ مگر لبخند جرم است برادر؟

:)

سلام آقا امیرعباس
مطالبت عالیه اگه افتخار بدی با هم تبادل لینک کنیم
منتظر حضورت هستم
سید میثم

سلام بر شما
متشکرم و خدمت خواهم رسید.

.::: کــلیـپ ســـــرای کــربـــــلای 5 :::.

دانلود جدیدترین کلیپ های صوتی و تصویری با موضوعات مذهبی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ...

حتما سر بزنید..


«در ضمن آماده تبادل لینک با کلیه وبلاگ های انقلابی و ارزشی می باشیم»


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


امروز صفای دل ما خامنه ایست
جز عشق ولا، دوای این جامعه نیست
در ورطه دشمنان دوصد دوست کم است
امروز دو صد دشمن و یک خامنه ایست


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

اللهــم الحفــظ قاعـدنــــا امــــام الخــــامنــــه ای
اللهـم الـرزقـنــا تـوفیــق الشهـادت فـی سبیــلک

انتظام 10 مهر 1389 ساعت 00:01 http://basiirat.blogfa.com/

با اجازه مطلبتون رو تو وبلاگم قرار دادم.
اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید.
یا علی

سلام
لطف کرده‌اید و متشکرم.

علی 10 مهر 1389 ساعت 20:06

بالاخره نفهمیدیم مجلس سر امور است یا امور سر مجلس یا هر دو سر دولت یا ملت سر همه؟

مشکل ادراک داری؟!

طالشی 11 مهر 1389 ساعت 00:37

واقعا خواب دیدی یا برای محکوم کردن هاشمی از این روش استفاده کردی یا هردو؟

در این زمینه شما را به خود متن ارجاع می دهم.

اگر در منطق این یادداشت ایرادی سراغ دارید بگویید تا بحث کنیم.

یونس 11 مهر 1389 ساعت 11:32

متن بسیار زیبائی بود

متشکرم.

طالشی 12 مهر 1389 ساعت 21:36

جواب من را که ندادید. یک نظرم را هم که تایید نکردید. شما با تعریف مشکل دارید؟
در مورد اون بنده خدایی هم که از مجلس حرف زده و به قول شما مشکل فهمیدن داره باید بگم ببینید مجلس چقدر بد و برخلاف نظر امام خمینی و رهبر انقلاب عمل کرده که برای ماست مالی خیانتها و اشکالاتشون مجبورند مرتبا یادآوری کنند که امام گفته مجلس در راس امور است. اما یادشون میره که بگن امام گفتن همه باید تابع و پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکت آسیبی نرسد. ولی فقیه می گویند با دولت همکاری کنید و اما مجلس برعکس عمل میکنه و اولین ضربه را به حیثیت خودش میزنه. بعضیها واقعا مشکل فهمیدن دارند و الا مردم خوب میفهمند که دنیا چه خبره و مجلس از ولایت فاصله گرفته. التماس دعا

سلام دوست گرامی
از محبت شما متشکرم ولی بله شما بیش از حد از بنده تعریف کرده بودید و تایید نکردم. تعریف‌ها و توهین‌هایی که از قاعده بگذرند تایید نمی‌شوند.

در مورد مجلس هم درست فرمودید. اشکال بعضی جوانان دلسوز هم همین است که همیشه یک روی سکه را می‌بینند. اما بینش و بصیرت باعث می‌شود که اسیر تحلیل‌های دشمن (بخوانید زخم خورده‌ی جنگ نرم) نشوند.

مجلس هم اگر واقعا معتقد است کسی تخلف کرده، دستش برای رسیدگی قانونی باز است. مجلس همواره در راس امور است و حتی روش استیضاح را هم می‌تواند به کارگیرد. اما چرا مجلسیان کسی را استیضاح نمی‌کنند؟ پاسخ روشن است چون می‌دانند که مشکل از خودشان است و ره به جایی نخواهند برد.

موفق باشید.

باسلام-ضمن تشکر از درج شعر ناچیزم. من غلامرضا دولتی هستم معلم بسیجی ودانشجوی ارشد علوم سیاسی. بااجازه شما رو لینک کردم. درصورت صلاحدید بنده رو با اسم؛بیان وآدرhttp://gh-rezadolati.blogfa.com/لینک فرمائید. ممنونم. ایام بکام

سلام بزرگوار

ممنون وخدمت خواهم رسید.

[ بدون نام ] 14 مهر 1389 ساعت 17:21

تو اول برو یه فکری برای اسمت بکن که از روی اسم امیر عباس هویدا بهایی و غباس افندی گرفته شده است.
بدیهیست که تو هم مثل دکتر جونت یا بهایی مخفی هستی یا یهودی مخفی .
پس منتظر فرزند خیبر هستیم تا شما یهودیان مخفی و بهاییان مخفی را رسواکند.
عجل علی ظهورک یا صاحب الزمان

اینکه یک منافق به اسم زیبای این‌جاتب گیر می‌دهد مایه‌ی مباهات است!

به این معنی که در ارتباط با مفاهیم بلند یادداشت‌های این وبلاگ کمترین سخن و دستاویزی ندارد و ذلت و عجز وی موجب شده به اسم این جانب - که از قضا زیبا و دشمن کور کن هم هست - بپردازد.

سید صالح 15 مهر 1389 ساعت 16:11

سلام
کامنت بی نام و نشون که با اشاره به اسم باصلابت و پرافتخار شما (امیر + عباس) به شما تهمت میزنه اون هم چه تهمتی؟ تهمتی در مسخره ترین شکل ممکن! شک نکنید که این اراجیف از روی دست موساد نوشته شده. نکته جالبش هم اینه که شما را همدوش و همراه دکتر احمدی نژاد خطاب کرده که خود این اعتراف در نوع خودش برای شما مدال افتخار محسوب میشه
استاد امیرعباس شما الگوی ما جوانان هستید
فاستقم کما امرت

سلام سید بزرگوار
اگر چه بنده همیشه در صحنه‌ام و به شگرد منافقین هم آشنا هستم و نگرانی ندارم، اما به هر حال کامنت شما به بنده روحیه می‌دهد.
شما دوست عزیز هم شک نکنید که:

ما ذوالفقار حیدریم
فدائیان رهبریم

دعا بفرمایید.

بهانه 16 مهر 1389 ساعت 14:54

سلام
همون اهل امین آبادم ولی با اسم جدید بهانه از بلاگفا هجرت کردم و وبم جدیدمو راه اندازی کردم
لطفا به من سر بزن و درباره قالب جدید و محیط جدید نظر بده
ممنون

سلام
فعلا نظری ندارم. اهل امین آباد را نیز از اساس نمی‌شناسم!

سید فرهاد 17 مهر 1389 ساعت 00:06 http://pakmardan.blogfa.com

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وسَهِّلْ مَخْرَجَهُمْ والعَنْ أعْدَاءَهُم

میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)،نگین ایران درقم، تفسیر معصومیت و تبعیت از ولایت مبارک باد



با سلام و عرض ارادت
التماس دعا داریم بزرگوار

سلام دلاور
بر شما هم مبارک باد. اما اگر خواستید تبریک بگویید فراموش نکنید که به زودی رهبر معظم انقلاب به قم می‌آیند.

دعا بفرمایید.

محسن-عکاس 17 مهر 1389 ساعت 10:26 http://memar64.pelakfa.com

برادر گرامی جناب امیرعباس سلام
برای بنده حقیر توفیقی بود تا با شما شیرمرد جنگ دیروز و سرباز جنگ نرم امروز آشنا شدم.
خداوند به شما توفیقات روزافزون را در این عرصه عنایت کند.

سلام بر حضرت معمار
متشکرم.
دعا بفرمایید.

[ بدون نام ] 17 مهر 1389 ساعت 15:38

سلام میکنم به شما که نویسنده وبلاگی از شما سوالی دارم البته خوب میدانم که نظرم را در وبلاگت نمی گذاری سوالم این است اگر این خواب را آقای احمدی نژاد دیده بود آن وقت باز هم حجت نبود ؟ سوال دیگر راجع به ارغوان رضایی سخن فرسایی کردید خواستم بپرسم تا حالا عکس های ایشان را موقع مسابقات تنیس دیده ای اگر ندیده ای کارش یک سرچ کوتاه اینترنیست آقای محترم مختار نامه را که حتما دیده ای نظرت راجع به تک خوانی زن آخر سریال چیست آیا این هم کار دشمن است ؟ سوال دیگر دارم نظرت راجع به انداختن چفیه گردن کورش در مراسم تحویل گرفتن منشور کوروش توسط آقای احمدی نژاد چیست؟ ... خوشحال میشم که جواب بدی حتی اگر نظرم را نگذاری اما به یک نحوی سوالات را جواب بدهید

سلام می‌کنم به شما که شهامت نوشتن یک اسم مستعار را نیز نداری!

به تلویح می‌خواهی بگویی خواب هاشمی حجت است؟ واقعا خواب را حجت می‌دانی؟ اگر این طور باشد که فاتحه هر نظر دیگری که بدهی خوانده است، چون ممکن است یکی خلافش را خواب ببیند! ضمن اینکه بنده خواب خودم را حجت می‌دانم که پر از نشانه های دقیق است!!!

راجع به ارغوان رضایی: همه می‌دانند که او به وطن فروشان بی‌غیرت شرف دارد. اما همه چیز در باره او را نوشته‌ام، با دقت بخوان:
http://namahramane.blogsky.com/1389/03/11/post-174

مختارنامه را نمی‌بینم، ولی یک بار موسیقی‌اش را به طور ناقص شنیدم و بلافاصله در منزل و بین بستگان به آن ایراد وارد دانستم. البته مجتهد و مرجع تقلید نیستم که فتوا دهم که آیا حرام است یا حلال؟ ولی حتی اگر از نظر شرعی حلال باشد نیز آن را شایسته نمی‌دانم.

در مورد کوروش و نکته‌ای که در باب مهمانی ایرانیان خارج از کشور گفته بودی (که به دلیل کذب بودن حذف شد) باید بگویم که اساسا رحیم مشایی را منحرف و شایسته اخراج می‌دانم و هر برنامه‌ای را که پای او در میان باشد، قبول ندارم. رحیم مشایی را از قبل از انتخابات نهم می‌شناسم و همواره او را فردی منحرف و التقاطی دانسته‌ام. اکنون که تمام اهل انصاف همین نظر بنده را دارند دیگر برائت از مشایی هنر نیست و خیلی‌ها نیز او را عنصر هاشمی می‌دانند!

مدعی این اشکال (مشایی) خود ما اصولگرایان هستیم و به یاری خدا انحرافات را اصلاح و نفوذی‌ها را طرد می‌کنیم. اما همه اینها دلیل نمی‌شود که ندانیم و نگوییم که رفسنجانی این روزها بدطوری از انقلاب و نظام و امام دور شده است و به زودی خواهد شکست. بخوانید:
http://namahramane.blogsky.com/1388/03/30/post-138

سید فرهاد 17 مهر 1389 ساعت 20:17 http://pakmardan.blogfa.com

سلام بر دلاور و یادگار هشت سال دفاع مقدس و شاهد شهدا
برادر عزیزز خدمت رسیدن تا زودتر این خبر مهمی که اشاره فرمودید را تبریک عرض کنم خدمت شما و عاشقان سید بزرگوار سید علی که همان رزمنده و فرمانده شجاع دوران دفاع مقاس بوده و همان رهبر شجاع و صبورمان که خدیا بزرگ انشالله همیشه حامیشان باشد
خوشا بسعادتتان که سعادتی نصیب شما و دیگر مومنین شده تا دیداری نزدیک از رهبر معظم در شهر مقدس قم داشته یاشید
برادر عزیز یادی هم بندگان روسیاه همچون من حقیر در آن لحظه نورانی و الهی داشته باشید
دست حق یارتان

سلام مجدد بر رزمنده دلاور دور از وطن
مطمئن باشید این ایام که دهه کرامت نامیده شده در قم و مخصوصا در جوار رهبر معظم انقلاب به یاد شما خواهم بود.
سربلند باشید

آقای پناهیان می گفت: اگر روزی دستتان به آقا رسید از ایشان بخواهید شما را دعا کنند.
نمی دانم راهی برای ملاقات وجود دارد یا نه

سلام- با تشکر از درج شعر ناقص ام در وبالگ خوبتان لطفا درصورت امکان حقیر را هم لینک بفرمائید

سلام برادر عزیزم
ضمن تشکر از محبت شما، انجام وظیفه شد.

سکوت سبز 24 مهر 1389 ساعت 08:30

حالا به حقانیت خیلی از حرفها پی بردم حالا می فهمم که اتفاقاتی که دوربرم میفته راسته راسته شماها حتی از یه نظر ساده هم میترسید که تاییدش کنید

اتفاقا پیامت را که بدون اسم دادی جواب داده ام، اما چشم بستن به روی منطق و استدلال و تکرار مواردی که پاسخ داده شده و تکرار مطالبی که رسانه های دشمن و مزدوران داخلی اش (میرحسین و ...) در مخت فرو کرده اند - در حالی که در همین وبلاگ پاسخشان موجود است - اسمش هر چه باشد «یک پیام ساده» نیست. ما فداییان ولایت از اربابان شما و اراجیف شان نیز نمی ترسیم، زیاد خودت را جدی نگیر که بیماری ات بیشتر می شود.

و اما بعد:
اتفاقاتی که می افتد که راست است!
بحث بر سر دروغ هایی است که منافقین و فتنه گران به پیروی از امریکا و صهیونیست ها می گویند.

من دعا می کنم در قیامت با همان هایی محشور شوی که طرف داری شان را می کنی و سرنوشتت با آنها یکی باشد!

[ بدون نام ] 12 آبان 1389 ساعت 09:50

سلام
این عکس در رابطه با این پست شماست
http://www.aftab.ir/photoblog/adv_images/01e3bb7d07650695a3c1dafdb2364d14.jpg

سلام بر شما . ضمن تشکر از شما .
کل متن شما و مطلب سایت جماران و تمام نظرات این پست را خواندم .
رفسنجانی امام حاضر را رها کرده و برای خودنمایی و توجیه کارهای غلطش از امام خمینی (ره) مایه می گذارد و این باعث تاسف است . نیست خیلی هم به سفارش های امام راحل عمل کرده ادعای خواب دیدن ایشان رو هم دارد.
جناب هاشمی چشم هایت را باز کن و بدان که یک امام دقیقا مانند امام راحل جلوی چشمانت هست . پس پشتیبان ولایت فقیه باش و به سفارش های امام راحل در رابطه با امام حاضر عمل کن . منافقانی مانند هاشمی و کروبی و خاتمی و میر یزید - مدام دم از امام راحل می زنند تا امام حاضر را نادیده بگیرند . مرگ بر منافق .

سلام و تشکر فراوان

با این حضور پرشور همواره مرا شرمنده می کنید.

شعار ما نیز همین است:
مرگ بر منافق

و البته:

مرگ بر ضد ولایت فقیه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد