نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

کروبی: من غضنفر نیستم

حجة الاسلام مهدی کروبی

عجیب است که این روزها پاس‌داشت ارزش‌های اسلام و انقلاب برای بعضی‌ها ننگ و عار شده است. برخی از مدعیان اصلاحات یعنی همان دوم خردادی‌ها، آن چنان از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) فاصله گرفته‌اند که حتی وقتی کروبی که از جناح خودشان است، به پایبندی خود بر اصول انقلاب و رهنمودهای امام راحل(ره) تأکید می‌کند، همه خواهان حذف او هستند. سؤال مردم فهیم از دوم خردادی‌ها این است که اگر انقلاب و جمهوری اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) را قبول ندارید، پس برای کدام کشور و کدام ملت می‌خواهید فعالیت سیاسی کنید و به خیال خود ریاست جمهوری را به دست بگیرید؟ شما که راهتان از ملت جداست، چگونه توقع دارید که مردم به شما روی آورند؟

پیش از اینکه سید محمد خاتمی انصراف خود را رسانه‌ای کند (که در مورد آن خواهم نوشت) خیلی‌ها جمع شدند یا جدا جدا با تحمیق و تهدید و تحسین و التماس و فشار و حتی تطمیع، خواهان انصراف کروبی بودند. باز هم این سؤال مطرح است که مدعیان کار حزبی چرا حزب اعتماد ملی را که در میان اقلیت دوم خرداد قدرتمند است و به شهادت انتخابات مجلس، پشتوانه‌ی اقلیت مردمی را هم با خود دارد، برنمی‌تابند؟ هزاران دروغ را به عنوان نظرسنجی و گمانه زنی نشر می‌دهند که بگویند کروبی رأی و محبوبیت و جذابیت ندارد، اما واقعیت این است که مدعیان با اصول انقلاب اسلامی که ملت برایش هزینه داد و آن را تثبیت کرد و اکنون هم بر همان راه استوار است، مشکل دارند. اما وقتی خجالت می‌کشند بگویند راهشان از مردم جداست، هزاران دروغ را به یکی از کاندیداهای جناح خود نسبت می‌دهند، پس عجیب نیست که دکتر احمدی نژاد – منتخب مکتبی و محبوب ملت بزرگ ایران – مورد حملات ناجوان‌مردانه این مدعیان قرار گیرد.

در هر حال اگر چه دوم خردادی‌ها در انتخابات دهم ریاست جمهوری بیش از 10 درصد آرا را با خود نخواهند داشت، اما صاحب این قلم معتقد است که از این 10 درصد سهم عمده‌ای به کروبی خواهد رسید. حجة الاسلام کروبی هم گفته که ایستاده است و حتی وساطت حجة الاسلام رفسنجانی را هم نپذیرفته است. کروبی گفته است که شما فکر می‌کنید من غضنفرم، اما من عضنفر نیستم و رأی بالایی در میان اصلاح طلبان دارم. کروبی به یکی از اعضای ستادش هم گفته است: اینها حاضر اند دکتر احمدی نژاد رأی بیاورد اما من رئیس جمهور نشوم.

یکی از اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی نیز گفته است: اگر بنا به ائتلاف باشد باید همه به نفع آقای کروبی کنار بروند چون رأی بیشتری دارد. اما همه می‌دانیم که در این انتخابات اصولگراها پیروز اند، پس نیازی نیست دوستان بحث آمدن و نیامدن و ائتلاف را پیش بکشند. هر که گمان می‌کند رأی دارد به میدان بیاید و حرفش را ثابت کند. البته نقل این حرف‌ها و انتخابت دهم نیست، اینها می‌خواهند اعتماد ملی و حاج آقا کروبی را برای همیشه از میدان خارج کنند، اما ایشان زبده‌تر از این حرف‌هاست و به اندازه عمر هر یک از این آدم‌ها کار سیاسی کرده و مسئولیت داشته است. 

 

v      برای آگاهی از به روز شدن وبلاگهای امیر عباس، کافی است فقط یاداشت‌های جدید وبلاگ عجم را ببینید  [لینک]

نظرات 9 + ارسال نظر
علی آخوندزاده 16 فروردین 1388 ساعت 00:29 http://www.kimia.blogfa.com

سال نو مبارک
(برای بار صدم)
(منتظر جوابم)
در اخلاص کروبی شک ندارم . اما پر واضح است که وقتی شخص محبوبی مثل جناب میرحسین موسوی در انتخابات حضور دارد شانس پیروزی برای هر کس دیگری صفر است.

سلام
سال نو مبارک. همین که گفته‌ای صفر خود به خود میزان اعتبار نظرتان معلوم شده و نیازی به پاسخ ندارد :)

محمد بیاگوی 16 فروردین 1388 ساعت 18:30 http://beshkaaf.parsiblog.com

سلام.
البته من درباره جناب میرحسین نظر خاصی ندارم ولی میخوام بدونم اون کسی که امام از طرفشون جام زهر نوشید کی بود؟
از میون سه تفنگدار اون زمان (هاشمی/رضایی/میرحسین) کدومشون این افتخار رو داشتن که جام زهری به ایشون بدن که کمتر از یک سال بعد باعث رحلتشون بشه. والله اعلم.

سلام
سوال مهم شما سرشار از جواب است.
موفق باشید.

من 16 فروردین 1388 ساعت 22:33

کله پدر هرچی اصول گراست بله همون که می دونید
هیچ کس به اندازه ی این لاشی به مردم دروغ نگفت تو روحش لعنت آشغال عوضی

این هم ادبیات مخالفین اصولگرایی. اگر جز این بود تعجب می‌کردیم.
البته این بیچاره چند شخصیتی است و یکی دو سال است که با نام اصلی خود و چند نام دیگر مشتری وبلاگ‌های امیر عباس است.

پنجره چوبی 16 فروردین 1388 ساعت 23:45 http://amir365.blogfa.com

سلام
من از وبلاگ عجم به اینجا اومدم
اونجا امکان نظردادن نبود
با توجه به اینکه شما بر ایرانی بودنتان تاکید داشتید،خیلی پسندیده است که معنی کلمه عجم و علت نامگذاری ما "پارسیان" از سوی اعراب به این نام را جویا شوید
خوشبختانه اینجا اینترنت است و پاسخ خیلی از سوالات براحتی یافت میشود

سلام
البته آنجا هم امکان نظر دادن بود.باید در منوهای وبلاگ دقت می‌کردید.
در این مورد هم می‌دانید که بنده اهل ادبیات هستم و به این دلیل دقیقا می‌دانم. اما مهم این است که ما خودمان عجم را به چه معنایی به کار می‌بریم.
فردوسی:
بسی رنج بردم در این سال سی
عجم زنده کردم بدین پارسی
-
دلیل مهم‌تری هم برای استفاده از عجم دارم که دوستان نزدیک می‌دانند.

علی آخوندزاده 17 فروردین 1388 ساعت 00:22 http://kimia.blogfa.com

این بنده خدا که با اسم "من" کامنت داده من نیستم.
هنوز آن قدر قدرت استدلال و منطق عقلی و مستند دارم که به فحاشی روی نیاورم.
حالا چی شده رفتین تو نخ کروبی؟

شما بدین وسیله انگشت اتهام را به سمت خود گرفته اید :)

nazari 17 فروردین 1388 ساعت 00:29 http://www.nazari.parsiblog.com

سلام خسته نباشید. لحنتان با مخاطبانتان مناسب نیست. لطفا سعه صدرتان را افزایش دهید و به آن ها اهانت نکنید. من هم در صداقت کروبی و شجاعتش شک ندارم و تیم اقتصادی اش از همین الان معلوم است که کارکشته هستند. در مورد محبوبیت آقای احمدی نژاد هم شما خیلی خوشبین هستید اینقدرها که شما فکر می کنید ایشان محبوبیت ندارند. با آرزوی توفیق

سلام.
فکر می کردم وقتی یکی مثل شما بیاید به من به خاطر توهین هایی که می کنند دل داری بدهد. اما شما مرا متهم می کنید؟ این هم منش اصلاح طلبانه است؟
در مورد دکتر هم بد نیست چشم باز کنیم و علی رغم میلمان محبوبیت و مقبولیت ایشان را ببینیم. نگاهی به سفرهای استانی کافی است.
عاقبت به خیر باشید.

لافکادیو 17 فروردین 1388 ساعت 00:39

سلام دوست من
در رابطه با مطلبی که در وبلاگتان درج کردید باید عرض کنم که، این دو دستگی ها متاسفانه در تمام احزاب ما به چشم می خورد. چه در احزاب وابسته به اصولگرایان و چه اصلاح طلبان.
همچنین من شخصا آقای کروبی و اهدافشان را در راستای اهداف اصلاح طلبان نمی بینم، بنا به دلایلی.
یکی عدم هماهنگی ایشان با سایر اصلاح طلبان و اعلام کاندیداتوری بدون صلاح دید سایر اصلاح طلبان.
دیگری سیاست های بعضا پوپولیستی ایشان که در انتخابات دوره گذشته شاهد آن بودیم.(همان قضیه نفری ۵۰۰۰۰ تومان)!
و مسائل دیگر که احساس می کنم نیازی به بیان آنها نیست.
.

سلام
اکنون اتحاد عجیبی در جبهه اصولگرایی حاکم است چرا که همه به یک اصول پابند هستند.
دوم خردادی ها به وحدت نمی رسند چون اصول ثابت ندارند. یک سر محور، طرف داران نوکری امریکا قرار دارند و طرف دیگر کسانی که قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند. بین این دو هم انواع سلایق و اعتقادات و همه هم خود را برتر می دانند.
بحث نفری 50 هزار چوق را با شما کاملا موافقم و اگر ایشان از این دست اشکالات نداشت که به جای احمدی نژاد باید به او رأی می دادیم.
بنده محسنات ایشان را اشاره کرده ام که در میان هم فکرانش نمونه است.
عاقبت به خیر باشید.

لافکادیو 17 فروردین 1388 ساعت 01:10

راستی، دلایل کنار کشیدن آقای خاتمی رو هم می تونید تو سایت یاری ببینید. سایتی که مدتی توسط مسئولین دولت عدالت محور فیلتر شده بود!!
www.yaarinews.ir
.
درضمن 10 درصدی که شما برای اصلاح طلبان در انتخابات دهم پیش بینی کردید با کنار کشیدن خاتمی محتمل تر میشه
اما باز هم قطعی نیست.

این سایت را که در طول یک هفته ۱۵ دروغ عمده و چندین دروغ دیگر منتشر کرد می شناسم.
دلایل جاخالی دادن آقای خاتمی را خود می دانم و در باره اش خواهم نوشت.

پیرمرد دیریا 19 فروردین 1388 ساعت 11:41 http://hormozpic.blogfa.com

سلام به شما....
اگر بحث از ناجوانمردی و تهمت است که ماشاا...خانم رجبی دست همه را از پشت بسته اند.راستی پیش بینی کار مناسبی نیست انهم با قاطعیت پیش بینی کردن!

مردان بزرگ اهل پیش بینی های درست هستند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد