نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

نامحرمانه

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست

همزمان با سفر امام امت هیئت وزیران در قم تشکیل جلسه می‌دهد

استاندار قم از تشکیل هیئت وزیران به ریاست رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در شهر قم خبر داد. حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه فوق‌العاده شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، هیئت وزیران به ریاست رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در شهر قم تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: در این جلسه مصوبات بسیار ارزشمند و کارآمد در راستای رشد و توسعه و پیشرفت استان قم به تصویب خواهد رسید که سهم بسزایی در جبران برخی عقب‌ماندگی‌های قم دارد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: جدای از مصوبات جلسه هیئت وزیران، پیشنهاداتی ارزشمند نیز برای تصویب به خدمت مقام معظم رهبری ارائه می‌شود که می‌تواند اعتبارات مناسبی را در اختیار استان قرار دهد.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پیشنهادات ارائه شده به ولی امر مسلمین، تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اضلاع غربی، شرقی و شمالی است که با واریز اعتبارات لازم می‌توان آن را به بهره‌برداری کامل رساند.

موسی‌پور تأکید کرد: طرح‌های توسعه‌ای حرم مطهر به دلیل قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر قم مشکلات بسیاری را برای مردم و زائران به وجود آورده و تسریع در تکمیل این پروژه‌ها بسیار ضرورت دارد.

استاندار قم در پایان از افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی نظیر کارخانه 500 هزار تنی فولاد در استان قم پیش از انجام سفر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: امیدواریم سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم آغاز جهشی بلند در مسیر رشد و پیشرفت روزافزون قم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد